Camping Kaul

8Fantastisch

• 6.5Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Kaul in Luxemburg is een kleinschalige camping die beheerd wordt door de gemeente. De campingplaatsen zijn ruim en je kunt onbeperkt douchen bij het sanitair. Campinggasten mogen ook gratis gebruik maken van het gemeentebad of ga een hapje eten in het restaurant. Gelegen bij Wiltz op een uur rijden van Luxemburg-stad.

107 reviews over Camping Kaul

• 2019
    10Karin01-09-2019

Super camping, een echte topper.

Wat een leuke camping, was zeer verbaasd dat er mensen niet tevreden waren. Voor ons waren de mensen op de receptie iedere keer opnieuw zeer behulpzaam. In de omgeving ook zeer te beleven. Normaal gaan wij nooit twee keer naar dezelfde camping. Maar nu staat het vast volgend jaar weer.

• 10Staat v/h sanitair

• 9David01-09-2019

Topcamping!

Top camping !!!! En ik wil hier toch even reageren op de slechte reviews hier. Persoonlijk vind ik dit een hele mooie camping (heb er al slechtere gekend). Wat het lawaai betreft, dit heb je nu eenmaal op een camping waar de mensen sociaal zijn, een biertje drinken en gezellig samen zitten. Het leven is al saai genoeg. Dat "de vaste gasten" hier afgeschilderd worden als aggressieve mensen die de gasten afdrijgen, vind ik er persoonlijk zwaar over !!! Het lawaai is er nu eenmaal, maar dit heb je op elke camping, en het zijn niet alleen de "vaste gasten" hoor, vriendengroepen die komen kamperen kunnen even veel lawaai maken ! Je zit nu eenmaal in dal op deze camping en het gepraat galmt, alsof je in een klankkast zit, daar kun je niets aan veranderen. Anno 2019 is verdraagzaamheid ver te zoeken, mensen die hier slechte reviews schrijven over het lawaai en dergelijke, horen niet thuis op een camping !!!!!!!!!!!!!!!!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Chloë23-08-2019

herhaling vatbaar zeker een aanrader

Zeer mooie camping, leuke sfeer, iedereen is zeer vriendelijk. Ik kom hier al 6 jaar en heb weer 3 leuke weken achter de rust het was gezellig niks op aan te merken in de omgeving ook heel veel te doen zowel met kinderen. Wel jammer dat er wel paar kampeerders zijn dat klagen maar dat verpest mijn vakantie niet. Zeer verzord en hygiënisch zwembad. Er is op de camping zelf ook activiteiten voor kinderen te doen. Er is een heel mooi bos naast met kampvuur en houten kunstwerken. Dit is zeker een aanrader.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Maas savita23-08-2019

Mooie sfeervolle camping

Genoten van een topvakantie op camping kaul. Mooie camping.veel bezienswaardigheden in de buurt. Nette sanitairblokken. Mooie vakantiehuisjes die kunnen gehuurd worden. Vriendelijke camping gasten ik was al snel aan de praat met enkele belgen en nederlanders die ook vakantie aan het vieren waren. Ze mensen vertelde me dat ze er al jaren kwamen en gaven me enkele tips van wat ik zeker moest gezien hebben in de buurt. Aan de balie boven zijn ook vele brochures te vinden met wat er te beleven valt in de omgeving. Het zwembad is in beheer van de gemeente en wordt dus mooi onderhouden. Een minpuntje is de slechte kwaliteit van de wifi iets wat in deze tijd toch voor verbetering vatbaar is

Kortom topcamping met vriendelijk personeel, mooie ligging, en ambiance

• 10Staat v/h sanitair

• 9Janssens w.23-08-2019

Aangename camping.wel slechte wifi

Zeer aangename camping. Al meerdere malen bezocht en het is telkens weer een aangename ervaring. Zoals ook deze zomer weer. Van 21 juli tot 4 augustus daar vakantie gevierd het was zoals elk jaar weer een leuke tijd. De camping stond in deze periode goed gevuld maar desondanks was het zeker niet "tedruk" de sanitairgebouwen werden zoals gewoonlijk 2maaldaags gekuist. Er wordt dikwijls geklaagd over de camping jeugd lees ik hier maar de zaak was dat ditjaar de luxemburgse jeugd zich weer elke avond kwam manifesteren door op de parking van de camping luide muziek te komen spelen. Als ook bommetjes te gooien wat iedereen wakker maakte snachts. Maar na het verwittigen van het campingpersoneel (en zij de politie) stopte alle heisa en konden we verder genieten van een welverdiende vakantie.zonder verdere problemen.

• 9Staat v/h sanitair

• 7Hector17-08-2019

Jammer, maar hier komen we nooit weer terug...😭😭

Voor dat wij vertrokken naar deze camping waren wij gewaarschuwd door enkele reviews. Toch dachten wij dat het niet zo erg kon zijn... dus wel en nog erger... Aan de camping en zijn faciliteiten ligt het niet. Die zij prima voorelkaar. En als kampeerder moet je ook een stootje kunnen hebben, toch? Volgens mij is dat bij ons ook geen probleem. Maar... tot rust komen is er niet bij. Gelijk bij aankomst word je idd aangesproken door vaste campinggasten, om toch vooral niet te gaan klagen. "Wij staan hier al 20 jaar en doen wat we zelf willen", werd gezegd. En dat bleek ook: harde muziek, hard praten en lachen, mensen belachelijk maken als ze toch klagen, agressief reageren, negeren... Bij de receptie doen ze niks, doodsbang voor de vaste gasten. Dolblij waren we toen ze weg gingen. De tweede week werd het nog erger... Nieuwe gasten, nieuw lawaai! Tot diep in de nacht zingen, schreeuwen, gillen door vaders en moeders, nota bene met kleine kinderen. Helaas zijn het geen uitzonderingen. Het lijkt wel alsof het op deze camping normaal is om je niet te gedragen. Vaak hoor je dat Nederlanders zich niet weten te gedragen in het buitenland, maar hier maakt nationaliteit niet uit: Frans, Belgisch of Nederlands... Men houdt geen rekening met een ander... heeft geen vermogen tot enige zelfreflectie... De mensen van de receptie staan machteloos en zijn bang, durven niets te zeggen (en daar heb nog begrip voor ook, ik sta er zelf ook niet op te wachten om in elkaar getrimd te worden door een stel bezopen vaders, moeders, opa's en oma's). Als je antropologie studeert en kennis wil maken met de 'homo vacansis terribilis' dan moet je hier zijn...

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Fam. De Vries25-06-2019

Super camping op de WiFi na

Zeer leuke camping alles netjes en goed behalve de WiFi die is echt slecht. Daar moeten ze echt wat aan doen want dat kan deze tijd niet meer. Maar voor de test super

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    7Ed03-09-2018

Leuk gehad, maar niet nog eens.

Kleinschalige camping in beheer van de gemeente. Ruime plekken en zeer overzichtelijk ingericht.Jonge kinderen kunnen hun gang gaan zonder te verdwalen. Prima gemeente zwembad (gratis toegang voor campinggasten). Twee sanitair gebouwen.Onbeperkt douchen dus geen muntjes of tijdslot. Toegang dmv keycord-druppels. Nadeel en toekomstig falliet vd camping zijn de vaste standplaatsen en een deel van hun (wederkerende) gasten. Deze gasten bepalen min of meer hun eigen regels. Rust om 22.00u is alleen een regel op papier. Nu hoeft het niet muisstil te zijn maar met +10 bier in je mik tot diep in de nacht het Brabantse leven bespreken is een andere uiterste. Ook jeugd in jeugdhonk verzorgt overlast tot middernacht. IJs jatten uit de gezamenlijke vriezer enz enz. De bar/resto is niet van de camping maar vd gemeente en heeft openingstijden tot 01.00u. U bent gewaarschuwd. Aanrader uitstapjes naar warmusem Bastogne, stad Luxemburg en Vianden.

• 7Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Hans17-08-2018

Voor herhaling vatbaar. Maar hygiëne moet beter!!

Leuke knusse camping. Ziet er verzorgt uit. Personeel receptie is erg vriendelijk. Omgeving is prachtig. Weinig activiteiten voor kinderen. Zwembad wel erg fijn. Hygiëne was zeer matig. Toiletten waren regelmatig vuil en de douches ook niet fris. Er werd maar 1x schoongemaakt allemaal per dag. Is geen visite kaartje voor de camping.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5H M09-08-2018

Goede faciliteiten jammer overlast jeugd ‘s nachts

Een mooi gelegen en niet grote camping met vertier voor kinderen & jeugd. Sanitair wordt ‘s ochtends netjes schoongemaakt maar ‘s avonds zou dit ook niet misstaan. Het (gemeente)zwembad was goed met goede badmeesters. Echter wat betreft de overlast van oudere jeugd is er die wel en tot ‘ s nachts 2 uur is eerder regel dan uitzondering. Hierover hebben wij verschillende malen beklag gedaan bij de eigenaar en beheerder en men beloofde elke keer de jeugd hierop aan te spreken. Muziek die hard uit de speakers komt wordt nog overstemd door geschreeuw van(dronken en rondzwalkende) jeugd. Nadat het weer uit de hand was gelopen was er 2 dagen bewaking en ging de jeugd buiten de camping ‘drinken’ en kwam men redelijk rustig (vanwege bewaking) terug. Hierna was de herrie weer gewoon terug. Wij zouden 2 weken blijven maar vanwege de slechte nachtrust zijn wij eerder naar huis gegaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Camping Kaul info