Géén boekingskosten

Kaul

LuxemburgDiekirchWiltz

We hebben de beste aanbieders voor Camping Kaul voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 108 reviews
+50/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.1VoldoendeScore uit 108 reviews
  • 6.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Kaul in Luxemburg is een kleinschalige camping die beheerd wordt door de gemeente. De campingplaatsen zijn ruim en je kunt onbeperkt douchen bij het sanitair. Campinggasten mogen ook gratis gebruik maken van het gemeentebad of ga een hapje eten in het restaurant. Gelegen bij Wiltz op een uur rijden van Luxemburg-stad.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

108 Reviews over Kaul

• 4Jeannette Engelen14-09-2022

Nooit maar ook nooit meer, zoals ik ben behandeld

Wij hadden hier op doorreis overnacht in augustus, wij vonden het wel fijn om bij terugkeer uit Frankrijk nog een weekje op camping Kaul te staan, ook omdat de kortingskaart vd ACSI op 5 sept in was gegaan, scheelde toch 11 euro per dag Wat schets onze verbazing?Wij kwamen daar 7 sept aan en kregen te horen dat we de volle prijs moesten betalen omdat de korting pas 15 sept in ging. Reden was dat de kinderen in Luxemburg nog vakantie hadden Ik was het hier niet mee eens, zijn maar een nacht gebleven en heb de ACSI gebeld, zij hadden geen mail gehad vd camping dat de datum niet goed was en moesten de 20 euro accepteren. Toen ik ging afrekenen werd ik op zeer onvriendelijke manier behandeld: ik had dan ook maar niet die ene nacht moeten blijven, mensen als jullie hebben we liever niet op de camping etc etc. Terwijl ik toch in mijn recht stond. Ik zei dat ik hier nooit meer terug kom. Je bent ook niet meer welkom zei ze !!!😡

• 7Kitty19-08-2022

Camping kaul

Mooie ligging, rustige camping. Het enige lawaai is van de schoonmakers die iedere ochtend rond 8 uur beginnen. Een enkeling van hun komt met dreunende muziek aanrijden. Geen wekker nodig. Toiletgebouwen zijn schoon. Het oudere gebouw is echter erg bedompt omdat er niet echt een raam open kan. Dat maakt het muf en erg benauwd binnen. In januari bepaalde plaatsen gereserveerd, omdat we met meerdere gezinnen waren en bij elkaar wilden staan. Helaas waren 2 plekken niet beschikbaar, maar we stonden gelukkig wel nog vlakbij elkaar. Het zwembad is fijn, maar haal de foto’s weg met die prachtige glijbaan, want deze is er niet meer. Dat was een echte teleurstelling voor de kinderen. Zelfs in het “ochtendkrantje” dat we eerdere ochtend van de camping kregen stond er een mooie foto van het zwembad met glijbaan. Het kleine speeltuintje was afgesloten, jammer. De omgeving is prachtig, mooi wandelgebied, mooie natuur.

• 5Eetgelegenheden
  • 6Tussenovernachting12-08-2022

Ander beeld via website

Niet geschikt als tussencamping, zeer ver van de grote wegen. Hele mooie omgeving om doorheen te rijden. Groot open veld, grote plekken. Fijne communicatie via de mail, snel antwoord en telefonisch goed Engels te woord gestaan. We hadden twee nachten maar uiteindelijk toch maar één nacht gestaan, hoefde maar 1 nacht te betalen, zeer netjes! Veel wespen, sanitair met keycoard(vies) en druppel te openen, was niet netjes. De grote blauwe glijbaan ontbrak bij het zwembad. Site ziet er beter uit dan werkelijkheid.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Sanne06-08-2022

Degelijk

Degelijke camping, maar wordt op media mooier voorgedaan dan werkelijkheid. Glijbaan is niet meer aanwezig, erg jammer omdat we hem hier ook wel op uitgezocht hadden. Zwembad (openbaar) verder wel prima. Speeltuintje was ook nog in aanbouw. Sanitair ok. Veel doortrekkers en van vaste gasten zoals onderstaand beschreven niks gemerkt.

• 10Karin01-09-2019

Super camping, een echte topper.

Wat een leuke camping, was zeer verbaasd dat er mensen niet tevreden waren. Voor ons waren de mensen op de receptie iedere keer opnieuw zeer behulpzaam. In de omgeving ook zeer te beleven. Normaal gaan wij nooit twee keer naar dezelfde camping. Maar nu staat het vast volgend jaar weer.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9David01-09-2019

Topcamping!

Top camping !!!! En ik wil hier toch even reageren op de slechte reviews hier. Persoonlijk vind ik dit een hele mooie camping (heb er al slechtere gekend). Wat het lawaai betreft, dit heb je nu eenmaal op een camping waar de mensen sociaal zijn, een biertje drinken en gezellig samen zitten. Het leven is al saai genoeg. Dat "de vaste gasten" hier afgeschilderd worden als aggressieve mensen die de gasten afdrijgen, vind ik er persoonlijk zwaar over !!! Het lawaai is er nu eenmaal, maar dit heb je op elke camping, en het zijn niet alleen de "vaste gasten" hoor, vriendengroepen die komen kamperen kunnen even veel lawaai maken ! Je zit nu eenmaal in dal op deze camping en het gepraat galmt, alsof je in een klankkast zit, daar kun je niets aan veranderen. Anno 2019 is verdraagzaamheid ver te zoeken, mensen die hier slechte reviews schrijven over het lawaai en dergelijke, horen niet thuis op een camping !!!!!!!!!!!!!!!!

• 5Eetgelegenheden
  • 10Chloë23-08-2019

herhaling vatbaar zeker een aanrader

Zeer mooie camping, leuke sfeer, iedereen is zeer vriendelijk. Ik kom hier al 6 jaar en heb weer 3 leuke weken achter de rust het was gezellig niks op aan te merken in de omgeving ook heel veel te doen zowel met kinderen. Wel jammer dat er wel paar kampeerders zijn dat klagen maar dat verpest mijn vakantie niet. Zeer verzord en hygiënisch zwembad. Er is op de camping zelf ook activiteiten voor kinderen te doen. Er is een heel mooi bos naast met kampvuur en houten kunstwerken. Dit is zeker een aanrader.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Maas savita23-08-2019

Mooie sfeervolle camping

Genoten van een topvakantie op camping kaul. Mooie camping.veel bezienswaardigheden in de buurt. Nette sanitairblokken. Mooie vakantiehuisjes die kunnen gehuurd worden. Vriendelijke camping gasten ik was al snel aan de praat met enkele belgen en nederlanders die ook vakantie aan het vieren waren. Ze mensen vertelde me dat ze er al jaren kwamen en gaven me enkele tips van wat ik zeker moest gezien hebben in de buurt. Aan de balie boven zijn ook vele brochures te vinden met wat er te beleven valt in de omgeving. Het zwembad is in beheer van de gemeente en wordt dus mooi onderhouden. Een minpuntje is de slechte kwaliteit van de wifi iets wat in deze tijd toch voor verbetering vatbaar is

Kortom topcamping met vriendelijk personeel, mooie ligging, en ambiance

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Janssens w.23-08-2019

Aangename camping.wel slechte wifi

Zeer aangename camping. Al meerdere malen bezocht en het is telkens weer een aangename ervaring. Zoals ook deze zomer weer. Van 21 juli tot 4 augustus daar vakantie gevierd het was zoals elk jaar weer een leuke tijd. De camping stond in deze periode goed gevuld maar desondanks was het zeker niet "tedruk" de sanitairgebouwen werden zoals gewoonlijk 2maaldaags gekuist. Er wordt dikwijls geklaagd over de camping jeugd lees ik hier maar de zaak was dat ditjaar de luxemburgse jeugd zich weer elke avond kwam manifesteren door op de parking van de camping luide muziek te komen spelen. Als ook bommetjes te gooien wat iedereen wakker maakte snachts. Maar na het verwittigen van het campingpersoneel (en zij de politie) stopte alle heisa en konden we verder genieten van een welverdiende vakantie.zonder verdere problemen.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Hector17-08-2019

Jammer, maar hier komen we nooit weer terug...😭😭

Voor dat wij vertrokken naar deze camping waren wij gewaarschuwd door enkele reviews. Toch dachten wij dat het niet zo erg kon zijn... dus wel en nog erger... Aan de camping en zijn faciliteiten ligt het niet. Die zij prima voorelkaar. En als kampeerder moet je ook een stootje kunnen hebben, toch? Volgens mij is dat bij ons ook geen probleem. Maar... tot rust komen is er niet bij. Gelijk bij aankomst word je idd aangesproken door vaste campinggasten, om toch vooral niet te gaan klagen. "Wij staan hier al 20 jaar en doen wat we zelf willen", werd gezegd. En dat bleek ook: harde muziek, hard praten en lachen, mensen belachelijk maken als ze toch klagen, agressief reageren, negeren... Bij de receptie doen ze niks, doodsbang voor de vaste gasten. Dolblij waren we toen ze weg gingen. De tweede week werd het nog erger... Nieuwe gasten, nieuw lawaai! Tot diep in de nacht zingen, schreeuwen, gillen door vaders en moeders, nota bene met kleine kinderen. Helaas zijn het geen uitzonderingen. Het lijkt wel alsof het op deze camping normaal is om je niet te gedragen. Vaak hoor je dat Nederlanders zich niet weten te gedragen in het buitenland, maar hier maakt nationaliteit niet uit: Frans, Belgisch of Nederlands... Men houdt geen rekening met een ander... heeft geen vermogen tot enige zelfreflectie... De mensen van de receptie staan machteloos en zijn bang, durven niets te zeggen (en daar heb nog begrip voor ook, ik sta er zelf ook niet op te wachten om in elkaar getrimd te worden door een stel bezopen vaders, moeders, opa's en oma's). Als je antropologie studeert en kennis wil maken met de 'homo vacansis terribilis' dan moet je hier zijn...

Camping Kaul info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar