Weer vandaag12°-2°
7,8

Omschrijving
Camping Kaul in Luxemburg is een kleinschalige camping die beheerd wordt door de gemeente. De campingplaatsen zijn ruim en je kunt onbeperkt douchen bij het sanitair. Campinggasten mogen ook gratis gebruik maken van het gemeentebad of ga een hapje eten in het restaurant. Gelegen bij Wiltz op een uur rijden van Luxemburg-stad.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

97 reviews over Camping Kaul in het Nederlands

Leuk gehad, maar niet nog eens.

Ed,
3-9-2018

Kleinschalige camping in beheer van de gemeente. Ruime plekken en zeer overzichtelijk ingericht.Jonge kinderen kunnen hun gang gaan zonder te verdwalen. Prima gemeente zwembad (gratis toegang voor campinggasten). Twee sanitair gebouwen.Onbeperkt douchen dus geen muntjes of tijdslot. Toegang dmv keycord-druppels. Nadeel en toekomstig falliet vd camping zijn de vaste standplaatsen en een deel van hun (wederkerende) gasten. Deze gasten bepalen min of meer hun eigen regels. Rust om 22.00u is alleen een regel op papier. Nu hoeft het niet muisstil te zijn maar met +10 bier in je mik tot diep in de nacht het Brabantse leven bespreken is een andere uiterste. Ook jeugd in jeugdhonk verzorgt overlast tot middernacht. IJs jatten uit de gezamenlijke vriezer enz enz.

De bar/resto is niet van de camping maar vd gemeente en heeft openingstijden tot 01.00u. U bent gewaarschuwd.

Aanrader uitstapjes naar warmusem Bastogne, stad Luxemburg en Vianden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke knusse camping. Ziet er verzorgt uit. Personeel receptie is erg vriendelijk. Omgeving is prachtig.

Weinig activiteiten voor kinderen. Zwembad wel erg fijn.

Hygiëne was zeer matig. Toiletten waren regelmatig vuil en de douches ook niet fris. Er werd maar 1x schoongemaakt allemaal per dag.

Is geen visite kaartje voor de camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Een mooi gelegen en niet grote camping met vertier voor kinderen & jeugd. Sanitair wordt ‘s ochtends netjes schoongemaakt maar ‘s avonds zou dit ook niet misstaan. Het (gemeente)zwembad was goed met goede badmeesters. Echter wat betreft de overlast van oudere jeugd is er die wel en tot ‘ s nachts 2 uur is eerder regel dan uitzondering. Hierover hebben wij verschillende malen beklag gedaan bij de eigenaar en beheerder en men beloofde elke keer de jeugd hierop aan te spreken. Muziek die hard uit de speakers komt wordt nog overstemd door geschreeuw van(dronken en rondzwalkende) jeugd. Nadat het weer uit de hand was gelopen was er 2 dagen bewaking en ging de jeugd buiten de camping ‘drinken’ en kwam men redelijk rustig (vanwege bewaking) terug. Hierna was de herrie weer gewoon terug. Wij zouden 2 weken blijven maar vanwege de slechte nachtrust zijn wij eerder naar huis gegaan.

Geweldig

Dano vervaet,
8-8-2018

Super toffe camping waar ook je kinderen echt naar hun zin hebben iedereen is heel erg vriendelijk 1op 100 kan er iemand vervelend doen over de jeugd maar dan moet je ook niet naar een camping komen waar de jeugd het gewoon naar hun zin heeft die is gewoon zielig van sommige oudere mensen om zo dan tegen de jeugd scheld woorden gooien we komen hier al 15 jaar en elk jaar super tof dus echt een aan raader deze camping mooi netjes en veel actiefiteiten voor de kinderen en mooi zwembad er aan en heel mooi natuur gebied er aan dus echt wel een aan raader er is snacht bewaking op de camping dus ook veilig 😉

Gereisd met vrienden in juli 2018

Top camping!

Fam. D,
7-8-2018

Enorm verrast door deze leuke camping!

Grote staanplaatsen en super schoon sanitair. Voor mensen zonder eigen campeermiddel staan er super mooie huisjes, stacaravans ed. Echt een plaatje! Zwembad verwarmd en super schoon.

Leuke speeltuin voor de kinderen en op loopafstand crossbaan ed. Echt super voor de stoere kids.

Enigste nadeel is de hoeveelheid ‘vaste gasten’. De meeste zijn hele aardige mensen maar helaas niet iedereen. Proberen ‘nieuwelingen’ te ‘intimideren’ en kijken je smerig aan. Hier staan wij boven en we hebben dan ook echt genoten. Maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat prettig vind! Het is een fijne camping op een mooie locatie. En nog nooit zo’n schoon sanitair gezien, mijn complimenten!! We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar!

Sigrid,
5-8-2018

Glampinghuisje Ardenne.... een topper voor vier personen! Schoon, ruim, netjes bedden opgemaakt, handdoeken die klaarliggen... met koffiezetapparaat, magnetron en vaatwasser!

Mailcontact vooraf prima!

Heerlijke camping, zwembad om de hoek, mooi wandelgebied, genoeg te zien en te verkennen!

Enige kleine minpuntje: voor 12+ kinderen weinig activiteiten gepland in het hoogseizoen(als je daar de pubers voor hebt😜).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Wat een tering herrie 's-avonds!!!

Dirk,
2-8-2018

Camping Kaul geboekt. Wel iets gelezen over een overkapping voor de jeugd. Maar ach zo erg kan het niet wezen. Zo erg was het dus wel! 's-avonds komt de jeugd tot zeer laat samen en maken echt een tering herrie. Had de neiging om de overkapping in de brand te steken. Erge is de overkapping ligt hoger dan de camping. Het geluid draagt ver. Hele camping ergert zich eraan. Maar niemand doet er wat aan. Ook camping eigenaar niet. Ouders met jonge kinderen wees gewaarschuwd. Jammer want er waren ook hoop goede dingen. Mooie ligging. Grote plaatsen. Dat systeem met 1 sleutel voor de douche en toilet gelijk afschaffen. Zwembad is niet groot. Zeker als het 30 plus is en heel Wiltz gaat zwemmen kan je over de hoofden lopen. Sanitair netjes. Wel weinig afwasplekken, maar ja camping stond vol. Omgeving zat te doen. Resume leuke camping maar gezien de herrie nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig

J.bosma,
28-7-2018

Het is een kleine camping en daardoor heel overzichtelijk. Wij zijn hier heen gegaan doordat er ook familie stond maar uit eindelijk heeft mijn dochter van 12 tot veel vrienden gemaakt. Zelf vonden wij er weinig te doen voor de volwassenen. Het eten was alleen wat minder. Sanitair mocht schoner. Voor de rest was het voor mijn dochter fantastisch.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gezellige camping in een prachtige omgeving

Bianca,
16-8-2017

Kaul is heerlijk kleinschalig met een enorm zwembad, voor zo'n kleine camping. Er zijn gasten die daar seizoensplekken hebben, die je zeer vriendelijk vertellen wat er allemaal voor een mogelijkheden in de omgeving zijn... en er is veel! Met de trein ( 4 euro p.p) naar Luxemburg-stad, 20 km verderop ligt in Bastogne, het Warmuseum. Als je van fietsen houdt, is dat ook te fietsen. En Vianden, het kasteel natuurlijk. Prachtig! is ook met een kabelbaan te bewonderen. Alles is goed bereikbaar. 1 minpuntje: de animatie communiceert niet altijd duidelijk of er iets doorgaat of niet. Verder hebben we genoten, prachtig daar! Winkeltje dichtbij overigens, en iedereen kan zowel Duits als Engels of Frans. handig! sanitair netjes. De douche werkt op septkey, dus om de beurt douchen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping

Veentjes
30-8-2016

Mooie camping met ruimte en rust. Zeer goed onderhouden zwembad, zeer lekker en ruim gevulde borden eten in het restaurantje. Tevens goed gepresenteerd met leuke, aparte aperitiefjes.

Zeer fijn dat er badmeesters zijn.

Camping heeft de nodige faciliteiten. (Heren)toilet kan schoner.

Douches kunnen wel een update gebruiken.

Sleutel systeem is lastig met een gezin. Als er 1 douched, kan de ander niet naar het toilet.

Over het algemeen een zeer fijne en leuke camping, welke goed wordt onderhouden.

Genoeg bezienswaardigheden in de buurt.

Aanrader voor gezinnen en wandelaars.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kaul in Wiltz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kaul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.