Hotel Beau Séjour

Hotel Beau Séjour

5.4Matig

Luxemburg, Diekirch, Wiltz

Op vakantie geweest naar Beau Séjour?

5.4Matig

14 reviews over Hotel Beau Séjour

• 3michelk24-06-2012

Mij zien ze hier niet meer

Bij aankomst viel op dat de zijgevel gerenoveerd was, dus dat beloofde best wat goeds. Ik werd door een man in smoezelige (werk)kleding naar een van de gerenoveerde kamers gewezen. In 1e instantie leek de kamer netjes en "af", maar nadere inspectie leerde o.a. het volgende: Losse bedrading uit het plafond, waarschijnlijk voor verlichting. Gaten in de muur voor wandcontactdoos, ook niet aangesloten. De vitrage voor het raam was met plakband aan het kozijn geplakt. Kapotte tegels in het kozijn. Het toilet was zo dicht naast de radiator geplaatst dat er geen ruimte was om normaal plaats te nemen. En zo waren er nog wat zaken aan te merken op de kamer. Verder was het in 1e instantie niet mogelijk iets te drinken te krijgen, pas na enig aandringen werd een drankje uit een niet werkende koelkast gehaald.

Avondeten was niet mogelijk, en het ontbijt bestond uit 2 harde broodjes, een paar plakjes kaas, jam, ham en yoghurt met creusli. Klantvriendelijkheid was ook ver te zoeken.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 7Ria Jager20-08-2010

Leuk oud gezellig hotel

Gezellig hotel.Kamers waren netjes. Voor een 2 sterren hotel was het eten goed. De bediening was heel vriendelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9jacob venema15-08-2010

ik vond het een mooie hotel ,wel oud maar gezellig

Ik vond het een leuke hotel en de bediende personeel was niks op aan te merken,we hebben er een fijne week gehad aldaar.goed eten

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 5steenstra24-05-2010

echt slecht

het ontbijt heb ik nog nooit meergemaakt, heel veel niet te krijgen, ober in sportpak met sport schoenen. zegt een motor hotel te zijn? zet je motor maar buiten neer, was het antwoord.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 4Chris24-05-2010

Ik ga er nooit meer heen

Er zou binnenstalling zijn voor de motoren, die was er niet. Ik vind de ligging ook niet ideaal. De laatste 30 jaar is er niets aan het interieur gedaan. Badkamer was gewoon smoezelig en vies. Er waren hoofdzakelijk bejaarden mensen in het hotel. Het ontbijt was een aanfluiting, alleen brood, (smakeloze) kaas, ham jam,kwart een muesli. Geen croissants, eieren en worstjes etc ! Ik was blij dat we er maar twee dagen waren. Voor bikers is dit geen aanrader !

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8de amsterdammers10-07-2008

Prima hotel, perfect eten,kamers worden eerdaags verbouwd,waren nu netjes en schoon,bij sommige haperde er wat,maar wij hadden Frank onze chauffeur( die een perfecte begeleider was)die alles zeer goed in de gaten hield en ons de mooiste p lekjes van luxemburg heeft laten zien.Al met al hebben wij genoten van deze reis,zeer leuke groep bedankt Bex en Frank

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 8JanBert Kok06-07-2008

prima hoterl maar wel meerdere "antieke"kamers, die nodig gerenoveerd moeten worden. Onze kamer was overigens groot en prima met bad. Verrassing was de nieuw aangelegde zwemaccomodatie met sauna en finetcentrum. Prima een 5-ster waardig. De bediening en de maaltijden waren meer dan voldoende en voltreffelijk opgediend. Prima bediening.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 10ymke hesen01-08-2007

egt een super vakantie !. leuke mensen en hele grapige buschauffeur (arie :D)

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 3chrisschram28-07-2007

het was oudt hotel geen bar .het hotel gaat niet met tijd mee allen met hout gestookt .voor de rest was het leuk voor een keer .alleen Touroperator en wat ander bezoeks het wast heel rust

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 3p.pulles02-07-2007

het is een familie hotel maar onderling is er ruzie dus dat gaat ten koste van de service aan de gasten. Er zijn geen voorzieningen voor ouderen in de badkamer. Het dak in de serre is lek dus het loopt zo de slaapkamers in. hygiene is ook niet optimaal.

Gereisd in juli 2007

Hotel Beau Séjour info