We hebben een aantal aanbieders voor Wiltz voor je op een rij gezet:

Reviews over Wiltz

Wiltz: Mooie omgeving

Teus
    5-9-2015

Wel een leuk stadje maar het winkelbestand is de laatste jaren aardig uitgedund. Er is niet zo heel veel te beleven, deels komt dat ook omdat het geen echt centrum heeft. Wiltz heeft een mooi kasteel wat ook in gebruik is als Touristinfo. De omgeving leent zich wel uitstekend om mooie wandelingen te maken.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk en absoluut niet toeristisch dorp/stadje

AvdZwan
    7-8-2014

wij kwamen voor een rustige vakantie. Wel op zoek geweest naar horecagelegenheden die in de gemeentegids stonden maar deze waren niet te vinden. Leuk rustiek stadje met veel aandacht voor geschiedenis en scouting.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige rustige streek

gf
    27-5-2014

Witlz is rustig maar heft leuke bezienswaardigheden en wandelroutes. Voor maar 4€/pers heb je een trein/bus ticket voor een ganse dag. Met de terin naar Luxemburg stad duurt 1hr:05. Zeker de meoite waard.

Gereisd Met partner in Sun May 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk stadje voor een dagje

Leo
    23-9-2012

Wiltz is een typisch Luxemburgs plaatsje in de Ardennen. Leuk om eens door heen te lopen maar houdt rekening met steile hellingen en stevige klimmen. Niet echt geschikt als je in een rolstoel zit of wilt fietsen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beetje weinig te beleven maar wel mooi

anne_heijnen
    5-9-2012

Het is mooie omgeving, daarbij Pommerloch altijd open terwijl je in Wiltz pas na 19 uur wat kunt eten. De trein is vlakbij en kost weinig om de stad Luxemburg te bezoeken en meertje was ook super mooi (Lieferange)

Gereisd Met partner in september 2012
Wiltz scoort een 6,8 uit 10, op basis van 47 reviews