Reviews over Wiltz

Leuk gehad, maar niet nog eens.

Ed,
    3-9-2018

Kleinschalige camping in beheer van de gemeente. Ruime plekken en zeer overzichtelijk ingericht.Jonge kinderen kunnen hun gang gaan zonder te verdwalen. Prima gemeente zwembad (gratis toegang voor campinggasten). Twee sanitair gebouwen.Onbeperkt douchen dus geen muntjes of tijdslot. Toegang dmv keycord-druppels. Nadeel en toekomstig falliet vd camping zijn de vaste standplaatsen en een deel van hun (wederkerende) gasten. Deze gasten bepalen min of meer hun eigen regels. Rust om 22.00u is alleen een regel op papier. Nu hoeft het niet muisstil te zijn maar met +10 bier in je mik tot diep in de nacht het Brabantse leven bespreken is een andere uiterste. Ook jeugd in jeugdhonk verzorgt overlast tot middernacht. IJs jatten uit de gezamenlijke vriezer enz enz.

De bar/resto is niet van de camping maar vd gemeente en heeft openingstijden tot 01.00u. U bent gewaarschuwd.

Aanrader uitstapjes naar warmusem Bastogne, stad Luxemburg en Vianden.

Geweldig

Dano vervaet,
    8-8-2018

Super toffe camping waar ook je kinderen echt naar hun zin hebben iedereen is heel erg vriendelijk 1op 100 kan er iemand vervelend doen over de jeugd maar dan moet je ook niet naar een camping komen waar de jeugd het gewoon naar hun zin heeft die is gewoon zielig van sommige oudere mensen om zo dan tegen de jeugd scheld woorden gooien we komen hier al 15 jaar en elk jaar super tof dus echt een aan raader deze camping mooi netjes en veel actiefiteiten voor de kinderen en mooi zwembad er aan en heel mooi natuur gebied er aan dus echt wel een aan raader er is snacht bewaking op de camping dus ook veilig 😉

Top camping!

Fam. D,
    7-8-2018

Enorm verrast door deze leuke camping!

Grote staanplaatsen en super schoon sanitair. Voor mensen zonder eigen campeermiddel staan er super mooie huisjes, stacaravans ed. Echt een plaatje! Zwembad verwarmd en super schoon.

Leuke speeltuin voor de kinderen en op loopafstand crossbaan ed. Echt super voor de stoere kids.

Enigste nadeel is de hoeveelheid ‘vaste gasten’. De meeste zijn hele aardige mensen maar helaas niet iedereen. Proberen ‘nieuwelingen’ te ‘intimideren’ en kijken je smerig aan. Hier staan wij boven en we hebben dan ook echt genoten. Maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat prettig vind! Het is een fijne camping op een mooie locatie. En nog nooit zo’n schoon sanitair gezien, mijn complimenten!! We komen zeker nog eens terug.

Voor herhaling vatbaar!

Sigrid,
    5-8-2018

Glampinghuisje Ardenne.... een topper voor vier personen! Schoon, ruim, netjes bedden opgemaakt, handdoeken die klaarliggen... met koffiezetapparaat, magnetron en vaatwasser!

Mailcontact vooraf prima!

Heerlijke camping, zwembad om de hoek, mooi wandelgebied, genoeg te zien en te verkennen!

Enige kleine minpuntje: voor 12+ kinderen weinig activiteiten gepland in het hoogseizoen(als je daar de pubers voor hebt😜).

Wat een tering herrie 's-avonds!!!

Dirk,
    2-8-2018

Camping Kaul geboekt. Wel iets gelezen over een overkapping voor de jeugd. Maar ach zo erg kan het niet wezen. Zo erg was het dus wel! 's-avonds komt de jeugd tot zeer laat samen en maken echt een tering herrie. Had de neiging om de overkapping in de brand te steken. Erge is de overkapping ligt hoger dan de camping. Het geluid draagt ver. Hele camping ergert zich eraan. Maar niemand doet er wat aan. Ook camping eigenaar niet. Ouders met jonge kinderen wees gewaarschuwd. Jammer want er waren ook hoop goede dingen. Mooie ligging. Grote plaatsen. Dat systeem met 1 sleutel voor de douche en toilet gelijk afschaffen. Zwembad is niet groot. Zeker als het 30 plus is en heel Wiltz gaat zwemmen kan je over de hoofden lopen. Sanitair netjes. Wel weinig afwasplekken, maar ja camping stond vol. Omgeving zat te doen. Resume leuke camping maar gezien de herrie nooit meer.

Wiltz scoort een 6,8 uit 10, op basis van 47 reviews