Hotel Keupsterstersterster

Luxemburg, Diekirch, Weiswampach

8.5Fantastisch

14 reviews over Hotel Keup

• 5Motard05-09-2016

Aardig personeel maar nooit meer

Ik was er gestrand met een kapotte motorband op een regenachtige zondag. Werd aan de telefoon al 3 keer doorverbonden en zowel in het Frans als het Duits klonk het niet bijster aardig maar kon toch een kamer hebben voor een nacht... Kamer achteraan met zicht op industrieel stalen dak 😡 Sanitair gedateerd en het bed verschrikkelijk, met rugklachten wakker geworden en nu maar op zoek naar een nieuwe motorband. Personeel was bij nader inzien aardig en behulpzaam en het eten ok maar het zou geen vakantiedoel voor me zijn

Alleen gereisd in september 2016

• 6bikerbooker10-09-2012

Geen 4 sterren waard !

Ik kreeg kamer 109 op de eerste verdieping achteraan. Dit leverde mij een uitzicht op een industrieel plat dak met verschillende ventilatie-en koelmotoren. Die maakten zo'n gedreun dat ze zelfs met gesloten raam hoorbaar waren. Het hotel is gedateerd en zeker geen 4 sterren meer waard. Het aftands beeldbuistelevisietje met over-rood beeld is tekenend voor de vergane glorie van dit hotel.

Alleen gereisd in september 2012

• 9Toon23-04-2012

Puik hotel

Wij hadden het goed naar onze zin. Ruimere, propere, goed verwarmde kamer. Internet via WiFi goed beschikbaar. Propere badkamer en goed service. Wij gaan er zeker terug.

Gereisd met partner in november 2011

• 10Fam. Azou - Decoene07-10-2010

Om zeker terug te komen !!!

Wij komen er meerdere malen per jaar met ons gezin en de hond. Steeds werden wij er fantastisch ontvangen, zelfs toen de zoon nog heel klein was en de hond nog heel jong. Nergens zo'n proper hotel gezien, zo vriendelijk bediend geweest en zo hulpvaardig personeel ontmoet! Het eten is er uitmuntend en overvloedig en van vliegen hebben wij nog nooit last gehad (als men thuis tijdens de zomer buiten eet of picknickt heb je ook vliegen)! Alleen lof, proficiat, doe zo verder!!!

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Fam. Tax24-08-2009

Niet meer

Hotel Keup in Weiswampach is een mooi, net hotel maar er zijn erg veel vliegen. Vooral tijdens het eten is dat ergerlijk. Je blijft de vliegen wegslaan en nergens zijn blauwe lampen om de vliegen weg te vangen. Dus erg onhygiensch, bah, bah, bah. Daarom niet meer. Op het hotel is niets aan te merken maar de overlast aan vliegen is vies, vandaar ook de 6 bij het eten.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10Marina09-09-2008

Een SUPER-'tussendoortje'

Je gelooft het of niet maar dit is ons hotelletje bij uitstek, meerdere keren per jaar een weekeindje om tot rust te komen in de zeer mooie en rustige omgeving. Een rustig en zeer net hotel met prima service !

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Harry en Nelly Sauren05-07-2008

We reden de mooie Ourtalroute en logeerden één nacht in hotel Keup. Prijs kwaliteit is heel goed ! Vriendelijke ontvangst en bediening ,mooie kamer met heel fijne badkamer.De half-pension-maaltijd is voor 10,50 met de 0,5 l huiswijn voor 3,50 best goed.

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Rudy Wyffels29-07-2007

Mooie ligging, niet ver van het meer. Zeer verzorgde kamers met alle comfort. Democratische prijzen. Kortom een aanrader.

Gereisd met familie in juli 2007

• 9Marc De Vos11-05-2006

Prima hotel, verdient zijn 4 sterren, en dat met een kamerprijs die zonder meer goedkoop mag genoemd worden.

Gereisd in mei 2006

• 9francis02-10-2005

Mooi, net hotel gelegen langs de hoofdweg. Schone kamers met moderne accomodatie. Vriendelijke bediening zowel in restaurant als hotel. Mooie website. Ook een bezinestation en supermart (met luxemburgische prijzen) behoren tot het complex.

Gereisd in oktober 2005

1 tip over Hotel Keup

• bikerbooker, 10-09-2012

Vraag een kamer aan de voorkant. Het geluid van de straat zal je minder hinderen dan dat van de ventilatoren achteraan.

1 vraag over Hotel Keup

• karels, 05-05-2013

wie weet

wie weet of je met een rubbere motorboot 4pk kunt varen in omgeving?

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen