Weiswampach

We hebben een aantal aanbieders voor Weiswampach voor je op een rij gezet:

vakantie Weiswampach

We hebben een aantal aanbieders voor Weiswampach voor je op een rij gezet:

Reviews over Weiswampach

Het is een super camping , .

Marij en Alfons
    5-7-2016

Er is alles goed kan er niks van zegen wat niet goed is .we haden een jaar plaats . Een camping voor jong en oud word van alles gedaan . Super geregeld en Alice doet er alles voor om de mensen het naar de zin te maken . En alles is super schoon . 👍👍👍👍👌👌👌

Gereisd Met partner in april 2015

Prachtig, rustig dorp

Ilonka
    17-7-2014

Super omgeving. Pak de auto en rijdt langs de rivier naar allerlei mooie dorpjes met kastelen en beboste heuvels. Een aanrader voor wie een paar uurtjes in de auto wil zitten vanaf Nederland en zich daarna in een super mooi vakantie-oord wil wanen!

Gereisd Met partner in juni 2014

Camping Du Lac is een super camping

Voets- Van Peer
    17-9-2013

Camping Du Lac is een camping die beheerd wordt door een dame die perfect meertalig is. Zij is ook zeer correct en vriendelijk, er is een winkeltje op de camping waar je het nodige kan aanschaffen en alle dagen verse broodjes kan bestellen hier staat een zeer vriendelijke man om je te helpen. Het sanitair op de camping is zeer net en er wordt alle dagen gepoetst, er is een speciale ruimte voor baby's en voor minder mobiele mensen. Er zijn twee meren op de camping één om te vissen en één om te zwemmen. In weiswampach kan je ook mooie wandelingen maken. Dit is echt een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2013

heerlijk uitrusten

adidasfan
    8-6-2011

Even helemaal weg van de stress. heerlijk rustige camping en omgeving aan het meer. Bij mooi weer lekker liggen aan het meer. Altijd goed om een (lang) weekend naar toe te gaan om bij te kletsen met de stamgasten.

Gereisd Met vrienden in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet de moeite waard

Jan en Christien
    2-3-2010

Het dorpje Weiswampach heeft weinig te bieden, het is de eerste grotere plaats voorbij de grens. Er zijn voldoende mogelijkheden om inkopen te doen. Mocht je hier willen overnachten, dan is 'Hostellerie du Nord' aan de doorgaande weg ideaal. De kamers zijn wel enigszins gedateerd, maar voor een nacht prima. In de omgeving kun je prachtig wandelen en ook het meer biedt mogelijkheden.

Gereisd Met partner in september 1997
Weiswampach scoort een 8,5 uit 10, op basis van 28 reviews