6 tips over Camping Vakantiepark Walsdorf

• Nelleke Kok, 08-09-2013

Leuk speeltuintje bij Echternach, bij het meer!

• Antoinette, 30-08-2013

Met een Luxemburg kaart heb je gratis openbaar vervoer en korting op veel attracties. Je kunt trouwens de hele dag reizen door heel Luxemburg, met bus en met trein voor 4 euro per person.

• lslagter, 06-07-2012

wil je wandelen, er zijn verschillende routes, wil je rust ga dan, alleen op zondag mag je je tent niet opzetten of afbreken. het is een christelijke camping, maar dat geeft niks. verschillen kastelen zijn er in de buurt, vianden en hoscheid. voor de kleine kinderen is aan van alles gedacht. heel fijn voor de ouders.

• Gerben, 15-08-2012

Omgeving is mooi en 10 x rustiger dan de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Walsdorf voor je op een rij gezet:

• Stefan, 10-12-2014

Niet treuren dat er geen zwembad is. Gewoon met de hele vriendengroep naar die in de buurt is hartstikke gezellig!

• Peter, 21-04-2016

In Vianden het kasteel en in Diekirch het militair museum bezoeken zijn zeker aanraders als je hier in de streek bent. Het biermuseum in Wiltz mag zeker ook vermeld worden.