Camping Vakantiepark Walsdorf

Camping Vakantiepark Walsdorf
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Walsdorf voor je op een rij gezet:

87 reviews over Camping Vakantiepark Walsdorf in het Nederlands

Mooie locatie

Johan Boogaard
29-7-2017

Beter uit Walsdorf is een geweldige familiecamping

Heerlijke plek

Monique pijl
23-7-2017

Wat een geweldige camping! Klein, maar daardoor goed overzichtelijk. Gemoedelijke sfeer, zeer goed animatie voor de kinderen en heerlijk rustig! Mooie omgeving met genoeg mogelijkheden. Wij zaten in een sta caravan, mooi en netjes!

Heerlijk plek prima sfeer. Fantastische

Lijda guijt
29-4-2017

Super sfeer. Familie camping goede sfeer en top team

fantastische plek

Ouwehand
        29-4-2017

Het is een leuke verantwoorde gezinsvakantie

Oude reviews (archief)

Gastvrijheid het team

Lida Struik
        28-9-2016

We kwamen aan in de stromende regen en het gras was ontzettend nat en drassig. We besloten de voortent van onze caravan n dag later op te zetten .....

Men bood ons meteen een sterk grondzeil aan; en van rubber tegels maakten de meewerkende jongeren een pad, zodat we droog in onze caravan kwamen ......

Het sanitair was erg verouderd, maar wel goed / hygiënisch onderhouden.....er waren 'leuke' uitstapjes georganiseerd én de dagsluitingen waren goed verzorgd. We zijn helemaal tot rust gekomen en hebben er een gezegende tijd gehad.

Mooie, rustige camping.

Nicky
        19-9-2016

Er waren voldoende sanitaire ruimtes die erg schoon aren.

De eigenaren van de camping waren erg aardig en attent.

Fijne camping om zeker nog eens terug te komen!

In de zomermaanden absoluut een leuk en gezellig park, leuke animatie voor de kleinere kinderen. Dat is ook de reden dat je voor dit park kiest, verder is het park vrij basic.

De stacaravan Diekirch 1 is echt versleten. Oud en der dagen zat zoals dat heet..

Een korte lijst:

- Lekkage via het dakraam, dus regelmatig een plas water in de keuken

- Lekkage vanuit douchebak, dit liep langs de plinten naar de keuken dus weer een plas water

- Caravan is scheefgezakt, te zien aan de scheefgezakte kastjes en het raam van de grote slaapkamer kon niet open

- De matrassen van het grote bed waren goed, van de kinderbedden zaten de veren in je rug

- Douchecabine is zo laag en klein dat je als volwassene met de haar vast komt te zitten in het zelfgemaakte ijzeren gaashor bovenin

- Kranen hebben geen of verkeerde aanduiding voor koud en warm water, dat de warme kraan in de keuken een blauw plaatje heeft is natuurlijk wel het toppunt

- Veel kastjes zijn in vergaande staat van ontbinding, door het loslatende fineer haal je je handen open

Ook van de overige bezoekers van dit veldje veel klachten vernomen:

- Eerdere bezoekers hebben accomodatie eerder verlaten vanwege klachten

- Bij Diekirch 2 lekkages, bekleding banken versleten, slechte matrassen

- Bij Walsdorf 2 versleten bekleding, slechte matrassen met veren in de rug enz.

Al met al, echt een prima vakantie gehad maar de 4 stacaravans op dit veldje moeten gewoon niet meer verhuurd worden voor dergelijke bedragen.

Voor ons niet meer...een modderbad!

Sluimers
        23-8-2016

Sfeer op de camping is fijn, schoon sanitair, maar onze plek 1 drama...We hadden voorkeur aangegeven voor andere plek. Dat was goed maar na poosje werden we gebeld dat onze plek niet beschikbaar was want de plattegrond was veranderd(?).Beetje vreemd maar oke. Nadat ik gezegd had dat het dan niet meer doorging omdat ik wel een beetje vrij wil zitten, werd een andere plek aangeboden, deze dus genomen. Het plekje was op zich ook prima, maar bij aankomst bleek er een groot zeil op de plek te liggen..omstanders vertelden ons dat er zoveel modder lag(de vorige bewoner had ook al aangegeven dat je daar geen mensen meer kon plaatsen)dat ze er een laag modder afgehaald hadden, zand erover en toen het plastic, maar buiten het plastic lag ook geen gras meer...als het regende konden we niet eens onder de luifel zitten want op het plastic stond overal bruin water.Dat was echt geen doen, met 5 kinderen en 2 volw in een caravan zitten met regen, 3x die week het zeil schoongemaakt, pff, dit was geen vakantie!Voor ons niet meer daar...er zijn nog grote tegels gebracht maar veel te weinig.

En 4 Ampere stroom is ook echt heel weinig. 500 Euro betaald voor 1 week en dan dit!!

Mooie relaxe camping

G_v_H
        21-8-2016

Wij als jong gezin(Leeftijd kinderen 4 maanden 3 en 5 jaar)hebben hier genoten van de rust en natuur.

We stonden aan het beekje en dit was dan ook ideaal voor onze kinderen

die zich hierin uren hebben vermaakt met dammetjes bouwen en visjes vangen.

Plaatsen waren groot genoeg en sanitair werd op het oog goed schoongemaakt.

Helaas bij iets verdere aandacht kon je zien dat het wel wat beter kon.

Sanitair was zelf er nieuw. Daarom ook hogere cijfer in beoordeling

Verder elke ochtend verse broodjes halen bij parkwinkel.

Voor kinderen genoeg animatie.

Restaurant was netjes en een lekkere standaard menu kaart.

Afhalen van snack was ook goed.

Bereik via provider(kpn) was op de camping slecht, maar dit geeft in deze tijd ook wel bepaalde ontspanning.

En via Wifi ook niet grandioos.

We zijn 1 week geweest wat voor ons wel 2 weken had mogen zijn.

Mooie camping en erg kindvriendelijk

Gertjan pors
        15-8-2016

Mooie camping waar erg veel gedaan wordt voor kinderen.

De camping wordt goed bijgehouden.

Bediening en animatieteam zijn erg vriendelijk en gastvrij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vakantiepark Walsdorf in Walsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vakantiepark Walsdorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vakantiepark Walsdorf scoort een 8.49 uit 10 op basis van 87 reviews.