Weer vandaag-1°-4°
7,3

Omschrijving
Een camping met een Christelijke identiteit, Camping Vakantiepark Walsdorf. Op de kleinschalige camping vermaakt het animatieteam, samen met Bur de Beer als mascotte, de kinderen. Daarna kan er gegeten worden in het restaurant op de camping. Op 5 minuten afstand ligt Vianden, waar het kasteel van Vianden te bewonderen is.

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Walsdorf voor je op een rij gezet:

91 reviews over Camping Vakantiepark Walsdorf in het Nederlands

Te veel gemiste kansen

Fam. Visser HvH,
3-8-2018

Ten eerste heeft deze camping echt ontzettend veel potentie om een fantastische camping te worden.

Echter, er zijn te veel gemiste kansen!

Het is het allemaal net niet.

De staat van het sanitair is jammer; de schoonmaak begint pas als er 's ochtends al heel veel mensen aan het wassen/douchen zijn. Soms kom je binnen en is het echt vies. Kapotte kranen, kapotte douchekoppen (bij de kinderen), bijna altijd koud water bij de dames en de kinderen. Kapotte prullenbakken bij het sanitair waardoor het vuil nonstop te zien en ruiken is. Het afwaswater boven is nagenoeg altijd koud. Wanneer je meldt dat er een lamp kapot is, is deze na 2 weken vakantie nog niet gemaakt...

Als het onderhoud frequenter en intensiever zou zijn, kan deze camping uitgroeien tot een prima camping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een prachtig gelegen camping, goede sfeer, omgeving die veel te bieden heeft. Helaas onhandige sluitingstijden receptie en campingwinkel. Receptie onvoldoende servicegericht (kan professioneler). Aanbod verse broodjes vóór 09.00 uur al uitverkocht.

Schoonmaaktijden sanitair zijn erg onlogisch (starten pas als gasten beginnen met het gebruik van het sanitair). Eerste dagen werd er te weinig schoongemaakt. Beheerder had zieke schoonmaakster waardoor geen schoon sanitair in ochtend. Over het algemeen sanitair (te) vaak maar matig schoon. Ook douche/afwaswater vaak koud. Het beheer van de camping kan aanzienlijk verbeterd! Goed voor de gasten en de waardering van de camping als geheel.

Mooie camping

Fam. Janssen,
29-7-2018

Mooie camping op 5 minuten van Vianden. Het was enorm mooi weer, gelukkig voldoende beschutting op de camping. Zwembad helaas niet aanwezig, maar hiervoor Kun je naar Vianden mooi gelegen met uitzicht op het kasteel. Animatie en sfeer erg goed. Minpunt is het warme water zowel bij de afwas als douche koud water gehad, ik hoorde dat dit al langer wen probleem is. Volgens mij zou dit makkelijk verholpen kunnen worden. Wij stonden qua plek op de heuvel bij de trampolines. Perfect om je kinderen in de gaten te houden, maar we wat minder rustig door de kids. Verder veel ‘grote’ gezinnen met ook kleinere kinderen die ervoor zorgen dat uitslapen wel lastig is. Maar dat weet je als je naar zo’n camping gaat in het hoogseizoen. Verder een verbeterpunt voor de camping doe iets aan de menukaart. Nu is er dagelijks 1 dagmenu. Maar een keuze ur bijv 3 gerechten dan spreek je een grotere groep aan en hadden wij ook graag een hapje komen eten.

Nooit meer

Mano,
28-7-2018

Niet onderhouden petanque baan, lauwe douches, koud afwaswater, geen/slechte WiFi, oude speeltoestellen. Wel mooie ligging en enthousiaste animatie medewerkers. Verder christelijke inslag.

Mooie locatie

Johan Boogaard,
29-7-2017

Beter uit Walsdorf is een geweldige familiecamping

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke plek

Monique pijl,
23-7-2017

Wat een geweldige camping! Klein, maar daardoor goed overzichtelijk. Gemoedelijke sfeer, zeer goed animatie voor de kinderen en heerlijk rustig! Mooie omgeving met genoeg mogelijkheden. Wij zaten in een sta caravan, mooi en netjes!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk plek prima sfeer. Fantastische

Lijda guijt,
29-4-2017

Super sfeer. Familie camping goede sfeer en top team

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

fantastische plek

Ouwehand,
      29-4-2017

Het is een leuke verantwoorde gezinsvakantie

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Gastvrijheid het team

Lida Struik
      28-9-2016

We kwamen aan in de stromende regen en het gras was ontzettend nat en drassig. We besloten de voortent van onze caravan n dag later op te zetten .....

Men bood ons meteen een sterk grondzeil aan; en van rubber tegels maakten de meewerkende jongeren een pad, zodat we droog in onze caravan kwamen ......

Het sanitair was erg verouderd, maar wel goed / hygiënisch onderhouden.....er waren 'leuke' uitstapjes georganiseerd én de dagsluitingen waren goed verzorgd. We zijn helemaal tot rust gekomen en hebben er een gezegende tijd gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Mooie, rustige camping.

Nicky
      19-9-2016

Er waren voldoende sanitaire ruimtes die erg schoon aren.

De eigenaren van de camping waren erg aardig en attent.

Fijne camping om zeker nog eens terug te komen!

Gereisd met partner in september 2016

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vakantiepark Walsdorf in Walsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vakantiepark Walsdorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.