Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiepark Walsdorf

We hebben de beste aanbieders voor Camping Vakantiepark Walsdorf voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 215 reviews
+12

8FantastischScore uit 215 reviews
  • 7.6Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Een camping met een Christelijke identiteit, Camping Vakantiepark Walsdorf. Op de kleinschalige camping vermaakt het animatieteam, samen met Bur de Beer als mascotte, de kinderen. Daarna kan er gegeten worden in het restaurant op de camping. Op 5 minuten afstand ligt Vianden, waar het kasteel van Vianden te bewonderen is.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

215 Reviews over Vakantiepark Walsdorf

• 9Charles Wolvers27-10-2022

Een van de leukste avontuurlijkste vakanties

Leuke en gezellige camping met een mooie rustige omgeving.

• 8Linda20-10-2022

Heerlijk genieten in een prachtige omgeving.

We hebben hier 3 fantastische dagen gehad. In de omgeving is echt heel veel te beleven, 3 dagen is dan eigenlijk te kort. Het appartement was mooi ruim en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam, ook in het meedenken voor dagjes uit/wandelroutes.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Chris Klomp16-09-2022

Top camping

Heerlijk rustig,mooie ligging, sanitair gebouw was keurig goede douche, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel kwamen 22uur s,avonds nog voor ons een nieuwe gasfles aansluiten. Zeer veel te beleven in de omgeving, in de lodgetent ook een map aanwezig wat er zoal te beleven is in de omgeving. Bedden waren prima alles verder aanwezig wat je nodig hebt. Kortom wij komen zeker terug.

• 10Fred Strijd13-06-2022

Een geweldige gezinscamping.

Wij zijn hier ruim 2 weken vanaf pinksteren 2022, het is een genot van rust, wij zijn een wat ouder echtpaar en genieten hier van en ook de omgeving, we staan hier met onze caravan. beheerder en personeel zeer behulpzaam en meedenkend er worden goede BBQ's georganiseerd voor een schappelijke prijs, goede afhaalmenu's en eetgelegenheid., en dit alles nog maar in het voorseizoen laat staan als het hoofdseizoen begint dan word er voor het hele gezin van alles georganiseerd, kortom, voorseizoen heel rustig, hoofdseizoengezellig druk en veel te doen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Knol24-10-2021

Super; wij komen zeker opnieuw naar Walsdorf!

Het was weer genieten op Walsdorf! Wij waren hier voor de vierde keer tijdens de herfstvakantie en zijn zeker van plan om hier ook volgend jaar weer heen te gaan. Jeroen en zijn team staan altijd voor je klaar, Freek en Lisanne zorgen ervoor dat de kinderen opperbest vermaakt worden en ook het restaurant was top! Bedankt allemaal voor jullie inzet en graag tot volgend jaar!

• 9Eetgelegenheden
  • 7Karin van Vierzen14-10-2021

Niet voor herhaling vatbaar

Het appartement was ruim maar s'nachts hoorde we geregeld gebrom, niet fijn. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit appartement niet geschikt omdat je een smalle en steile trap op moet, bij de voordeur is het smal om te staan.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Marina vd Brand10-10-2021

Leuke camping!

We hebben een stacaravan gehuurd. Het zag er netjes uit allemaal. Goede bedden gehad. Zeer tevreden. De camping zag er netjes uit.

• 10G. Klevringa27-09-2021

Zeer een te bevelen als je rust zoekt!!

Heel gemoedelijk en gastvrij. Vooral in deze tijd van het jaar, lekker rustig. Mobilehomes, fijne plek om in te verblijven. Park goed onderhouden. Restaurant goed! Dank aan Jeroen, Anisoeara en familie!!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 6Stuivenberg26-09-2021

Veel verbeterpuntjes

We hadden enorme harde bedden en daardoor helaas na 2 nachten besloten het weekend niet af te maken. We wouden een kopje koffie zetten en het hele koffiezetapparaat zat onder de schimmel. Ook waren de huisjes enorm vochtig van binnen. Dit alles was jammer maar de omgeving maakte een hoop goed. Ik zou er als park zijnde toch even naar kijken om in de rustige tijd ook alles op orde te hebben.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Frits Meester16-09-2021

Schittermagisch.

Een fantastisch weekend gehad met iedereen die ons lief is. Het eten was buitengewoon. Er zijn weinig vakantieparken die naast de faciliteiten van hun park ook nog eens een goed restaurant neer kunnen zetten. Verder waren de accommodaties prima in orde, Leuk dat de accommodaties bij elkaar staan, en niet over het hele park verspreid, zo zit je in het voor- en naseizoen ook vlak bij elkaar. Sanitaire voorzieningen zijn ook prima in orde, je hoeft niet ver te lopen. Beheerders zijn uiterst vriendelijk, je kan echt zien dat ze hard lopen voor hun gasten. Prachtige omgeving, geweldige ligging. Ik begreep dat er elke morgen een medewerker om 5 uur opstaat om brood te bakken!! Geweldig!! Via een handige app kan je brood bestellen voor de volgende ochtend, en zelfs al betalen! Echt heel erg genoten.

• 10Eetgelegenheden

Camping Vakantiepark Walsdorf info