Camping du Rivage

Camping du Rivage
8,5

25 tips over Camping du Rivage

Mathilde, 27-7-2016
Kanoën vanaf de camping is erg leuk, mooie tocht en het busvervoer terug is erg makkelijk.
harrie_wolbers, 18-7-2016
De route beschrijving die Ronn en Petra op hun site adviseren is echt een aanrader als je met de caravan komt. Verder is hun site goed duidelijk en staat er alles op wat je moet weten van een camping.
nachtjealkmaar, 8-8-2015

Reserveer een plek aan het water, het is het extra geld waard!

Kasteel van Vianden; als het Middeleeuwse Week is (leuk sfeertje).

Luxemburg stad is leuk om te winkelen als je van dure merken houdt.

Teufelsschlucht is erg mooi als je graag wandelt en klautert door kloven.

Eiffelpark is tegenvaller; weinig dieren, rodelen is leuk.

Muhlertall is prachtig om te wandelen.

Voor boodschappen niet naar de Cactus (duur!), maar ga bijv. naar Delhaize in Larochette (naast de Esso), of de Aldi in Ingeldorf.

evertgerda, 20-7-2015
voor jonge kinderen ideaal, een skelter van de camping geeft veel vertier, grotere kinderen kunnen hier minder
Frans Roos, 11-7-2015

Het is een prima vertrekpunt voor het maken van tochten in de omgeving met werkelijk schitterende landschappen. Aan de overzijde van het riviertje ligt Duitsland, zodat je kunt profiteren van de voordelen van zowel Luxemburg als Duitsland.

Een bezoek aan de oude stad Trier is beslist de moeite waard.

Tinie Rozema, 13-1-2015
De ingerichte tenten zijn heerlijk luxe! De wijn staat koud in de koelkast, heerlijk borrelen aan de rivier.

gribus, 20-8-2014
Aanrader is je niet van drukte en geblèr en geschreeuwd houdt. Lekker bij de rivier zitten als het warm is, heerlijk. Naar Diekirch en Echternach zijn leuke uitstapjes. Ronn en Petra helpen je met alle plezier op weg voor een fiets of wandeltocht. Uiteraard moet er even met de kano het water op worden gegaan. Dat is een must.
griobus, 19-8-2014
Camping voor gezellige mensen en ben je niet gezellig dan wordt je het er wel.
Anja & Nicole, 18-8-2014
Tip; kanoën op de Sûre naar Echternach of fietsen/ mountainbiken in de omgeving.
Hans , 12-7-2014
Mountainbiken is een aanrader!