Camping du Rivage

Camping du Rivage
8,8

Camping du Rivage (Luxemburg) biedt ruime plekken en bijzondere accommodaties aan de rivier de Sauer. Het sanitair is netjes en voldoende en er is een klein restaurantje. Verwacht niet al te veel luxe, hier komen de echte kampeerders. Op de rivier kun je kanoën. Een andere leuke activiteit in de buurt is het kasteel van Vianden bezoeken.

178 reviews over Camping du Rivage in het Nederlands

Zeker nog eens!

Dick,
4-9-2018

Afgelopen weekend met de motor naar camping Le Rivage waarbij we verbleven in een safari tent.Inrichting en voorzieningen hebben ons positief verrast.Aangezien we al eerder op deze camping zijn geweest wisten we dat Petra en Ronn er voor je zijn. Door het mooie weer,leuke omgeving en goede zorgen hebben we het prima naar ons zin gehad.Komen zeker nog terug met motor (of caravan).

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Marloes,
22-8-2018

Hele fijne weken gehad op de camping. Fijne en ruime plek aan de rivier met veel schaduw en plek voor de hangmat :-) Eigenaren en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam! Schoon en heel goed sanitair.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar!!

Patrice S.,
19-8-2018

Wij hebben Enorm genoten in de splinternieuwe Woodlodge op deze prachtige locatie en hele fijne Camping! Het uitzicht na het wakker worden op de Sauer is iets speciaals! De rust van het water en de beschutting van de bomen maakte het helemaal af. Het weer was natuurlijk ook een cadeautje deze zomer.

De accomodatie is super het sanitair wordt keurig netjes gehouden. Mogelijkheden voor het nuttigen van een drankje en klein hapje, allemaal mogelijk. Vriendelijke eigenaren en het personeel maakt altijd even een praatje. Bij de receptie voorzien ze je van goede informatie over alles wat er te doen is. Kanoën is een Must, zó leuk!

Hier is echt voor iedereen wat wils. Wij komen zeker voor een 3e keer terug ??

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk

Marina De Laat,
19-8-2018

Op deze camping een nacht doorgebracht in een "pot". Ontzettend leuk onderkomen.
Halfronde hut met heerlijke bedden, koelkast en patio.
Sanitair op deze camping super netjes en schoon. Aan een heerlijk riviertje waar er gelegenheid is om te kanoën. In de omgeving vele wandeltrails.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Heerlijk

José Bastings,
17-8-2018

Het mooiste plekje aan de rivier. Erg gezellig en relaxte camping waar wij als buitenmensen ons hart op konden halen. Vriendelijke mensen en erg behulpzaam. Gratis douchen in keurige douches. Echt een aanradertje.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne relaxte kampeervakantie

Mariska,
13-8-2018

Een overzichtelijke, fijne camping. Goed verzorgde faciliteiten, als sanitair. Riviertje Sure stroomt en is lekker fris, voor zwemmen, ploeteren en kanoën. Rond 22u is het (nagenoeg) stil. Vermaak zit in camping life zelf, in nabijgelegen wandelgelegenheid (Mullertal), kano ën, mountainbiken of meer cultureel, de grotere steden(Trier) op 45 autominuten of de ruine en kasteel in Beaufort. Het enige schrikmoment lag bij het afrekenen bij Cactus supermarkt, die hoewel lekker groot, ook vrij duur bleek. Toen maar weer naar Lidl, ernaast. Aankomen en vertrekken kan op eigen verzochte dagen, wat aansluit bij de servicegerichtheid die de camping als geheel typeert. 2 weken geweest, maar had langer mogen duren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit weer!

Wim Oost,
7-7-2018

Wij komen er nooit weer!!!! De eerste paar dagen prima naar ons zin gehad totdat de eigenaar als een bullebak over de camping ging om te roepen hoe hij het wil en hoe het moet terwijl er niks aan de hand was....tegen spelende kinderen kan hij ook behoorlijk tekeer gaan,dit was een dikke tegenvaller....de vrouw van deze man is super aardig en de voorzieningen zijn ook super...Wij komen hier nooit weer!!!

Gereisd met partner in juli 2018

Voor herhaling vatbaar.

Jacques,
4-7-2018

Prima rustige camping, met schoon en mooi sanitair. Grote plaatsen.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top vakantie!

Mariska van Leeuwen,
27-6-2018

Vier nachten in de safaritent verbleven. Op camping du Rivage word je zeer gastvrij ontvangen. Het verblijf was netjes en schoon, van alle gemakken voorzien. Het pas vernieuwde sanitair gebouw wordt regelmatig schoongemaakt, zeer fijne douches. Je kan ontzettend veel doen in de omgeving. Van wandelen tot mountainbiken en van kanoën tot historische plekken bezoeken. Kortom, we hebben een top verblijf gehad. En dat hebben we zeker aan de eigenaren te danken!

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch,

Herman en Ria van Dijk,
26-6-2018

De vriendelijkheid was super, heel gastvrij. Het sanitair was prima,en de plaatsen op de camping zijn groot,en heerlijk op het gras. We hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping du Rivage in Wallendorf-Pont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping du Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.