Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.2Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping du Rivage (Luxemburg) biedt ruime plekken en bijzondere accommodaties aan de rivier de Sauer. Het sanitair is netjes en voldoende en er is een klein restaurantje. Verwacht niet al te veel luxe, hier komen de echte kampeerders. Op de rivier kun je kanoën. Een andere leuke activiteit in de buurt is het kasteel van Vianden bezoeken.

We hebben de beste aanbieders voor Camping du Rivage voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

216 Reviews over du Rivage

• 8Harold21-09-2022

Fijne week vakantie

Heerlijke week op deze camping gehad. Vriendelijke ontvangst door eigenaresse. Mooie plek a/h water. Zeer schoon en mooi sanitair, tevens mooie afwasplekken. Vanuit de camping diverse fiets en wandelroutes, bijvoorbeeld mooi fietspad naar Echternach. Naast de camping ook een restaurant met heerlijke gerechten. O.a. Chinees en Italiaans. Al met al een fijne vakantie hier gehad.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Fam v Druten08-08-2022

Leuke uitvalsbasis voor de omgeving

Prima camping met goed sanitair, leuke huurtenten/ pods. Met een tent zou ik hier nooit willen staan, een open veld vol auto's en nauwelijks schaduw. Alleen op de plekken langs de rivier is wat schaduw maar dat zijn er maar weinig. Tegelijkertijd wordt er een heel veld met schaduw vrijgehouden waar een week lang niemand stond, onbegrijpelijk! Ook is er voor kinderen nauwelijks speelruimte. Bij mooi weer vermaken ze zich prima in de rivier, maar verder is er nauwelijks iets voor ze te doen. De eigenaar lijkt meer op een boze buurman die de toeristen op het terrein maar lastig vindt. Het jonge personeel dat op de camping rondloopt is echter wél ontzettend vriendelijk.

Een goede uitvalsbasis voor de kastelen en de prachtige natuur in de omgeving. Op de camping ervaar je die natuur echter niet echt.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Tiziano15-06-2022

geweldige vakantie met geweldige gastheren

We had a perfect stay. Awesome camping, so much to see close to the camping spot.

on the first day we did a canoe tour. great water with calming atmosphere. for the next, very rainy day, we went to a museum in luxembourg. Perfect connection to a free bus that brought us there directly from the camping.

Sanitary very clean, the pitches are large and quiet. loving owners that really care for there guests.

we would love to come back and have therefore allready booked the next longer vacation in August.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Ben Draisma02-06-2022

Genoten met een grote G

Ik heb in een 4 persoons POD gezeten (alleen). Er stond een stapelbed met 2 2persoonsbedden. Camping is prachtig. Genoten van rust en uitzicht over de Sure. Campingleiding, Petra en Ron zijn erg aardig en behulpzaam. Zeker een aanrader.

• 9Mireille02-06-2022

Geweldig

Met ons gezin ,en opa in een pod, hier 10 dagen verbleven. Rustige camping met prachtige wandelroutes. Sanitair is mooi met warm water inclusief. Sanitair is middels een trap te bereiken. Mooie ruime kampeerplek met voldoende stroom. Op de camping kun je pizza en broodjes bestellen. Opa zat in een pod op loopafstand van onze plek. Pod heeft geen sanitair of watervoorziening maar is op kleine afstand van het mooie sanitair. Er is wel stroom aanwezig.De pod heeft een kleine veranda met 2 traptrede, tafels en stoelen zowel binnen als buiten aanwezig. Voor mijn jong volwassen dochters is er de mogelijkheid te fietsen of te kanoën, op stap gaan is een slechte mogelijkheid. Openbaar vervoer is gratis en de bushalte is om de hoek. Eigenaren zijn gezellig en behulpzaam waar nodig. Kortom een heerlijke rustige camping waar je volop actief kunt zijn. Lastig om even snel een boodschap te doen, dat is iets verder weg, dus plannen.

• 9Ewoud en Marry Blauwebus26-05-2022

Fijne camping met vriendelijke beheerders.

Een leuke camping, mooie plaatsen zowel aan het water als op het veld. Een paar prachtige bomen waaronder je fijn geheel of gedeeltelijk uit de zon kan staan. We werden hartelijk ontvangen door de beheerders. Goed uitgangspunt voor fietstochten langs het water. Ondanks dat er een weg langs loopt is er weinig verkeerslawaai. De bakker is anderhalve kilometer verderop, zo heen en weer op de fiets. Schone toiletten en een heerlijke douche. Deze staat voor ons op het lijstje van fijne campings en we komen daar graag weer een keer terug. Ron en Petra bedankt voor het fijne verblijf.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Maria Petra10-08-2021

Prachtig goed verzorgde camping in het Mullerthal.

Aardige eigenaren en ook het personeel, de camping (kleinschalig) ligt prachtig aan de rivier.Camping ligt er netjes bij en het sanitair is zuiver en netjes en wordt goed bijgehouden.Ze verhuren fietsen, en kajaks vanaf de camping.Helaas geen friet of snacks maar wel heerlijke Pizzas. Vele wandelroutes en fietsroutes vanaf de camping, groot voordeel is dat het openbaarvervoer voor iedereen gratis is in Luxemburg.Ik raad deze Camping.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Marjon09-08-2021

Relaxed

Geen poes pas en een mooi verblijf in een houten lodge met een mooi uitzicht op de rivier .Omgeving is geweldig om te recreëren.Kanoën , Mountainbiken ( meerdere routes in directe omgeving) en wandelen in het mooie müllerthal vanaf de camping! Openbaar vervoer voor de deur en gratis in heel Luxemburg wat ook fijn is😃. Door de Corona regels zijn er wat beperkingen maar over het algemeen valt het reuze mee en mag je in Luxemburg al weer behoorlijk wat ondernemen in de horeca en openbaar vervoer enz.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Inez06-07-2021

Heerlijke camping als je van echt kamperen houdt

Heerlijke camping voor echte kampeerders. Geen vaste plaatsen, maar enkel toeristische plaatsen. Er zijn mooie plaatsen aan het water, maar ook midden op de camping sta je prima. Zeer vriendelijke ontvangst door de beheerders. Infopakketje ligt voor je klaar. Sanitair was zeer schoon. Temperatuur douche zelf te regelen. Goede harde straal. Door de coronaregels afwassen bij je eigen kampeermiddel, maar je kunt gewoon warm water halen bij de afwasplaats. In/ bij het sanitairgebouw mondmasker dragen verplicht, net als bij de receptie, kanoverhuur. Desinfectiegel voorzien. Voldoende schaduw gedurende de dag. Plaatsen met ochtend/ middag en/of avondzon. Pizza's, broodjes en ijs te koop. Dichtstbijzijnde pinautomaat in Reisdorf op 1,5 km. Prima met de fiets te doen via het afgescheiden fietspad. Kanoverhuur mogelijk vanaf de camping. Waterpret in de rivier is heerlijk. Wel stroming, dus opletten met jongere kinderen. Prachtige omgeving!

• 10Eetgelegenheden
  • 8J Heemskerk03-09-2020

Prima camping!

Prima camping !!. Ruime tot zeer ruime plaatsen . Vooral de waterplaatsen erg mooi. Gastvrije en behulpzame eigenaren. Rivier waar je ook in kunt zwemmen en gratis gebruik van een aantal kano's . Sanitaire voortreffelijk. Schoon, netjes, stevige straal en zelf instelbaar. Brood te bestellen maar ook een heerlijke bakker op 2 km. Prachtig wandelen en fietsen ( vanaf camping 1 MTB Route) genoeg te doen (0.a kastelen) Het is niet een hele stille camping. Liggen 2 wegen dus je hoort wel wat verkeer en geluid van omliggende huizen. 2 goede restaurants op loopafstand. Ik zou de camping zeker aanbevelen.

• 6Eetgelegenheden

Camping du Rivage info