Camping du Rivage

8,5

168 reviews over Camping du Rivage in het Nederlands

Poot De Jong
13-1-2018

Heerlijk gehad, goede camping. Aardige staf.

Geweldig! Fantastisch! Super!

Arno
18-9-2017

Het sanitair was in één woord: super! Echt netjes onderhouden. Erg goede douches.

De broodjes kon je de middag/avond van tevoren bestellen op de camping. Erg handig. Een bakker was er ook niet ver vandaan.

Wij hadden de Safaritent M. Erg luxe ingericht. Er was zelfs een Senseo aanwezig. Ik twijfelde of ik die mee moest nemen. Gelukkig hoefde dat niet.

De mensen die er werken zijn erg vriendelijk en professioneel! Ze stonden echt voor ons klaar. Zelfs toen de lijnen van de tent, door de wind, waren geknakt. Super goed en lief opgelost door de eigenaren van de camping.

Ik ben in ieder geval vol lof over deze camping/eigenaren. Ik ga dit ook zéker aanraden aan kennissen, vrienden en familie!

Fijne Camping

Bob
16-9-2017

Erg fijne Camping op de grens met Duitsland gelegen aan de rivier.

+Plus Aardig echtpaar en hun dochter beheren deze camping.

Goed sanitair en ruime plaatsen.De plaatsen langs het water kunnen ook een vuurtje stoken. Kano's om mee te spelen in het water. Kano, fiets verhuur op camping. Mooie ligging voor wandelen, fietsen en excursies. Mogelijkheid tot kopen van een ijsje en een snack. Hoekje met tarp waar een (fiets) kampeerder kan zitten. Kleine kantine/bar voor een drankje.

-Minder

Winkels niet dichtbij, vuurtjes stoken leuk maar iedere in de avond rook gaat irriteren, stroomkasten verouderd (losse deuren). Weinig vaat afwasplaatsen.

Niet echt een terrasje waar je gezellig gaat zitten voor een drankje. Afval verwerking rommelig. Restafval moet in (koop) zakken die bij een schuur opgestapeld worden tot ze opgehaald worden.

Verder is er geen animatie/recreatie ruimte, wel een kleine speeltuin en skelters, kano's voor kinderen.

Prima naar ons zin gehad, veel gewandeld en gefietst.

Stonden hier eind augustus op een voor 1/3 gevulde Camping.

Dus niet met volle bezetting meegemaakt.

Super leuke, mooi gelegen camping!

Fam. Bruinsma
7-9-2017

Kleinschalig, mooie ligging aan de rivier, keurig onderhouden, super schoon sanitair, gastvriendelijk. Ons verblijf in een safaritent was perfect,goede bedden, van alle benodigdheden voorzien. Zeker voor herhaling vatbaar!

kleine rustige gezellige camping met veel sfeer

Jan-Jacob Kip
7-9-2017

Sanitair is erg netjes en schoon en de ligging is super mooi op de grens met Duitsland aan de rivier de sûre waar je kunt vissen, zwemmen en kanoën vanaf de camping. Wij verbleven in een houten 'lodge' met mooi wat ruimte er omheen en binnen van alle gemakken voorzien. In de buurt van alles te doen en schitterende wandelingen te maken in het müllerthal.

Super gehad wederom

Karin
2-9-2017

Sliepen in een nieuwe lodge, met groot terras,heerlijk uitkijkend over het water. Eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Sanitair was erg schoon.

Volgend jaar gaan zeker weer daarheen

Heerlijk fijne camping aan het water

Susan
27-8-2017

Camping heeft geen restaurant maar wel een snackbar. Super aardige mensen en de camping is goed verzorgd.

Heerlijke plek om te genieten

Anko van der Vinne
22-8-2017

Een fijne (kleinere) rustige camping met veel speelplezier voor kids en mooie actieve dagen in de omgeving.

Mooie camping met PRACHTIGE omgeving

Gijs de Jong
21-8-2017

Leuke en mooie camping in een super mooie omgeving! Met 3 stappen sta je al in mooie dorpjes of mooie natuurgebieden.

Het sanitair is super en de gastvriendelijkheid is heel fijn.

Erg leuke camping

Jeanette schipper
19-8-2017

Erg leuke kleinschalige gemoedelijke camping( wij waren er met onze twee kinderen van 8 & 12 jaar ) , mooie ruime plekken en erg vriendelijke eigenaren Ronn & Petra

Sanitair was erg schoon en zag er mooi uit ( fijne dousch )

Kinderen hebben zich prima vermaakt met vriendjes en vriendinnetje ( veel kinderen van alle leeftijden ) in de rivier met vissen en met de kano's die vrij te gebruiken waren van de camping

En omdat de rivier niet erg diep is en geen harde stroming konden ze er mooi in staan om te spelen of dammetjes te bouwen

Er is patat en ijs te krijgen en een pizzeria is er direct naast de camping te vinden

Mooie omgeving om leuke uitstapjes te maken voor alle leeftijden

We komen vast nog wel een keertje weer :))

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping du Rivage in Wallendorf-Pont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping du Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping du Rivage scoort een 8.53 uit 10 op basis van 174 reviews.