Camping du Rivage

179 reviews over Camping du Rivage in het Nederlands

Fijne relaxte kampeervakantie

Mariska
13-8-2018

Een overzichtelijke, fijne camping. Goed verzorgde faciliteiten, als sanitair. Riviertje Sure stroomt en is lekker fris, voor zwemmen, ploeteren en kanoën. Rond 22u is het (nagenoeg) stil. Vermaak zit in camping life zelf, in nabijgelegen wandelgelegenheid (Mullertal), kano

ën, mountainbiken of meer cultureel, de grotere steden(Trier) op 45 autominuten of de ruine en kasteel in Beaufort. Het enige schrikmoment lag bij het afrekenen bij Cactus supermarkt, die hoewel lekker groot, ook vrij duur bleek. Toen maar weer naar Lidl, ernaast. Aankomen en vertrekken kan op eigen verzochte dagen, wat aansluit bij de servicegerichtheid die de camping als geheel typeert. 2 weken geweest, maar had langer mogen duren.

Nooit weer!

Wim Oost
7-7-2018

Wij komen er nooit weer!!!! De eerste paar dagen prima naar ons zin gehad totdat de eigenaar als een bullebak over de camping ging om te roepen hoe hij het wil en hoe het moet terwijl er niks aan de hand was....tegen spelende kinderen kan hij ook behoorlijk tekeer gaan,dit was een dikke tegenvaller....de vrouw van deze man is super aardig en de voorzieningen zijn ook super...Wij komen hier nooit weer!!!

Voor herhaling vatbaar.

Jacques
4-7-2018

Prima rustige camping, met schoon en mooi sanitair. Grote plaatsen.

Top vakantie!

Mariska van Leeuwen
27-6-2018

Vier nachten in de safaritent verbleven. Op camping du Rivage word je zeer gastvrij ontvangen. Het verblijf was netjes en schoon, van alle gemakken voorzien. Het pas vernieuwde sanitair gebouw wordt regelmatig schoongemaakt, zeer fijne douches. Je kan ontzettend veel doen in de omgeving. Van wandelen tot mountainbiken en van kanoën tot historische plekken bezoeken. Kortom, we hebben een top verblijf gehad. En dat hebben we zeker aan de eigenaren te danken!

Fantastisch,

Herman en Ria van Dijk
26-6-2018

De vriendelijkheid was super, heel gastvrij.

Het sanitair was prima,en de plaatsen op de camping zijn groot,en heerlijk op het gras.

We hebben een heerlijke week gehad.

Poot De Jong
13-1-2018

Heerlijk gehad, goede camping. Aardige staf.

Geweldig! Fantastisch! Super!

Arno
18-9-2017

Het sanitair was in één woord: super! Echt netjes onderhouden. Erg goede douches.

De broodjes kon je de middag/avond van tevoren bestellen op de camping. Erg handig. Een bakker was er ook niet ver vandaan.

Wij hadden de Safaritent M. Erg luxe ingericht. Er was zelfs een Senseo aanwezig. Ik twijfelde of ik die mee moest nemen. Gelukkig hoefde dat niet.

De mensen die er werken zijn erg vriendelijk en professioneel! Ze stonden echt voor ons klaar. Zelfs toen de lijnen van de tent, door de wind, waren geknakt. Super goed en lief opgelost door de eigenaren van de camping.

Ik ben in ieder geval vol lof over deze camping/eigenaren. Ik ga dit ook zéker aanraden aan kennissen, vrienden en familie!

Fijne Camping

Bob
16-9-2017

Erg fijne Camping op de grens met Duitsland gelegen aan de rivier.

+Plus Aardig echtpaar en hun dochter beheren deze camping.

Goed sanitair en ruime plaatsen.De plaatsen langs het water kunnen ook een vuurtje stoken. Kano's om mee te spelen in het water. Kano, fiets verhuur op camping. Mooie ligging voor wandelen, fietsen en excursies. Mogelijkheid tot kopen van een ijsje en een snack. Hoekje met tarp waar een (fiets) kampeerder kan zitten. Kleine kantine/bar voor een drankje.

-Minder

Winkels niet dichtbij, vuurtjes stoken leuk maar iedere in de avond rook gaat irriteren, stroomkasten verouderd (losse deuren). Weinig vaat afwasplaatsen.

Niet echt een terrasje waar je gezellig gaat zitten voor een drankje. Afval verwerking rommelig. Restafval moet in (koop) zakken die bij een schuur opgestapeld worden tot ze opgehaald worden.

Verder is er geen animatie/recreatie ruimte, wel een kleine speeltuin en skelters, kano's voor kinderen.

Prima naar ons zin gehad, veel gewandeld en gefietst.

Stonden hier eind augustus op een voor 1/3 gevulde Camping.

Dus niet met volle bezetting meegemaakt.

Super leuke, mooi gelegen camping!

Fam. Bruinsma
7-9-2017

Kleinschalig, mooie ligging aan de rivier, keurig onderhouden, super schoon sanitair, gastvriendelijk. Ons verblijf in een safaritent was perfect,goede bedden, van alle benodigdheden voorzien. Zeker voor herhaling vatbaar!

kleine rustige gezellige camping met veel sfeer

Jan-Jacob Kip
7-9-2017

Sanitair is erg netjes en schoon en de ligging is super mooi op de grens met Duitsland aan de rivier de sûre waar je kunt vissen, zwemmen en kanoën vanaf de camping. Wij verbleven in een houten 'lodge' met mooi wat ruimte er omheen en binnen van alle gemakken voorzien. In de buurt van alles te doen en schitterende wandelingen te maken in het müllerthal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping du Rivage in Wallendorf-Pont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping du Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping du Rivage scoort een 8.49 uit 10 op basis van 179 reviews.