Hotel Dimmer

Hotel Dimmer
8,7

10 tips over Hotel Dimmer

Adn en Gv, 21-3-2015
Ga je op wandeltocht, zorg dat je een lunchpakket meehebt, want er zijn amper winkels of tavernes op de wandelroutes.
Annemie Caen, 16-2-2014
Dames gebruik geen hakken op de slaapkamers. Verder geniet van de mooie omgeving en dan vooral het Mullerhal dat zich leent voor mooie wandelingen. En naderhand bijpraten aan de bar van het hotel.
erika-tje, 22-8-2013
Hotel/restaurant Dimmer adres: Grenzwee 4, 9392 Wallendorf pont Luxemburg

We hebben een aantal aanbieders voor Dimmer voor je op een rij gezet:

Wim, 10-8-2013
Bezoek de teufelsslucht en Luxemburg stad of ga eens kano varen op de Sur. Op de camping naast het hotel zijn kano's te huur.
Patrick Dhiedt, 5-8-2013
Een aanrader voor wie met de hond op hotel wil.
Karel , 21-4-2013
Mooie omgeving om te wandelen en bezienswaardigheden b.v. het Mullertal en waterkrachtcentrale en ingericht kasteel in Vianden,vlindertuin in Grevenmacher. Veel grotere plaatsen met winkel mogelijkheden rondom Wallendorf b.v. Echternach,Diekirch,Ettelbruck,Grevenmacher,Trier,Vianden,Bastogne,Remich. Er is ook een mooie vlakke fietspad vanaf Diekirch tot Echternach.

verstraelen, 11-11-2012
ideaal gelegen voor voet en fietstochten alsook om Echternach en Trier te bezoeken.
Wauters André, 7-10-2012
Reserveer direkt, niet via reisorganisatie. Je bespaart er kosten en moeilijkheden mee.
Herman, 16-7-2012
In de sauna zonder badkleding is wel zo hygienisch
Dorothe, 14-7-2012
Je trouwe viervoeter is hier beslist welkom maar daar adverteren zij niet mee.

We hebben een aantal aanbieders voor Dimmer voor je op een rij gezet: