Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag27°
Hostel Youth Hostel Vianden

We hebben een aantal aanbieders voor Youth Hostel Vianden voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Youth Hostel Vianden in het Nederlands

prachtige lokatie en gastvriendelijk!

Janna
25-7-2013

De jeugdherberg in Vianden is gelegen bij de ingang van het kasteel. Vanuit je kamer heb je dus een pracht uitzicht. Het is een gezellig goed verzorgde accommodatie. Er is geen leeftijdslimiet, je komt er jong en oud tegen. Wandelaars, fietsers, groepen, kinderen, gezinnen. Echt aan te bevelen!

Gereisd Alleenreizend in januari 2013

Hostel info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Youth Hostel Vianden in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Youth Hostel Vianden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.