Bed and Breakfast Ville de Bruxelles

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag2°-2°
Bed and Breakfast Ville de Bruxelles

We hebben een aantal aanbieders voor Ville de Bruxelles voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bed and Breakfast Ville de Bruxelles in het Nederlands

Netjes

Peter,
18-12-2017

1 nachtje geslapen in het hotel. Motoren konden in de garage staan, dus mooi veilig en droog. Kamer was netjes en bedden sliepen goed. Wel gedeelde badkamer, maar deze zag er top uit. Ontbijt was prima. Goed hotelletje voor een overnachting.

Voel je welkom!

Pluim1967
8-4-2016

De uitbaters van dit hotel weten nog wat gastvrijheid is........ Afgelopen Paasdagen heb ik samen met mijn vriend en zijn 80-jarige moeder Vianden bezocht. We hadden 2 kamers in dit hotel gereserveerd. De kamer van moeder had een moderne inrichting met 2 aparte seniorenbedden. Onze kamer was romantisch met een donker houten 2-persoonsbed van 1.40 mtr breed, opgemaakt met prachtig wit opengewerkt linnengoed. Daarbij een passende linnenkast met daarin 2 heerlijke badjassen. Dit omdat de kleine maar brandschone toilet met douche zich op de gang bevond en gedeeld moest worden met de bovenburen. Bij deze kamer hoorde een balkon met uitzicht op de bergwand en tuinen van de achterburen. Daar hebben we 's avonds heerlijk genoten van een kaasje en een wijntje. Beide avonden hebben we in het hotel gegeten en dat smaakte prima. Niets was teveel moeite voor de Portugese uitbater. Ook het ontbijt was zeer overvloedig met versgebakken croissants, roer- of spiegelei met bacon, yoghurtjes, een stuk appeltaart etc. Hoewel ons Portugees niet echt om over naar huis te schrijven is, lukte het toch om in het Frans of Engels van gedachten te wisselen. En alles met de stralende lach van onze gastheer!

Leuke plek voor paar nachtjes Vianden

Maikel888
13-7-2011

2 persoons kamer is wel klein maar gezellig. Douche en het toilet zijn op de gang en moet je dus delen met meerdere kamers. Beneden is een cafe, maar daar heb je verder 's-nachts geen last van oid. Je moet geen hoogstaand hotel verwachten maar voor een paar nachtjes is het goed. Ontbijt is goed maar simpel. Voor motorrijders, de motors kunnen in de afgesloten garage worden geplaatst.

Eigenaar en eigenaresse spreken alleen frans en portugees, maar de dochter spreekt ook engels. Allen zijn vriendelijk en behulpzaam. Kamer kostte €70/nacht in Juli.

Was alweer onze 3de keer in dit 'Hotel'.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ville de Bruxelles in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ville de Bruxelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.