Tijdelijk €25 aanbetaling

Ville de Bruxelles

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Ville de Bruxelles voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews

8FantastischScore uit 3 reviews
  • 8Waardering

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Ville de Bruxelles

• 8Peter18-12-2017

Netjes

1 nachtje geslapen in het hotel. Motoren konden in de garage staan, dus mooi veilig en droog. Kamer was netjes en bedden sliepen goed. Wel gedeelde badkamer, maar deze zag er top uit. Ontbijt was prima. Goed hotelletje voor een overnachting.

• 9Pluim196708-04-2016

Voel je welkom!

De uitbaters van dit hotel weten nog wat gastvrijheid is........ Afgelopen Paasdagen heb ik samen met mijn vriend en zijn 80-jarige moeder Vianden bezocht. We hadden 2 kamers in dit hotel gereserveerd. De kamer van moeder had een moderne inrichting met 2 aparte seniorenbedden. Onze kamer was romantisch met een donker houten 2-persoonsbed van 1.40 mtr breed, opgemaakt met prachtig wit opengewerkt linnengoed. Daarbij een passende linnenkast met daarin 2 heerlijke badjassen. Dit omdat de kleine maar brandschone toilet met douche zich op de gang bevond en gedeeld moest worden met de bovenburen. Bij deze kamer hoorde een balkon met uitzicht op de bergwand en tuinen van de achterburen. Daar hebben we 's avonds heerlijk genoten van een kaasje en een wijntje. Beide avonden hebben we in het hotel gegeten en dat smaakte prima. Niets was teveel moeite voor de Portugese uitbater. Ook het ontbijt was zeer overvloedig met versgebakken croissants, roer- of spiegelei met bacon, yoghurtjes, een stuk appeltaart etc. Hoewel ons Portugees niet echt om over naar huis te schrijven is, lukte het toch om in het Frans of Engels van gedachten te wisselen. En alles met de stralende lach van onze gastheer!

• 7Maikel88813-07-2011

Leuke plek voor paar nachtjes Vianden

2 persoons kamer is wel klein maar gezellig. Douche en het toilet zijn op de gang en moet je dus delen met meerdere kamers. Beneden is een cafe, maar daar heb je verder 's-nachts geen last van oid. Je moet geen hoogstaand hotel verwachten maar voor een paar nachtjes is het goed. Ontbijt is goed maar simpel. Voor motorrijders, de motors kunnen in de afgesloten garage worden geplaatst. Eigenaar en eigenaresse spreken alleen frans en portugees, maar de dochter spreekt ook engels. Allen zijn vriendelijk en behulpzaam. Kamer kostte €70/nacht in Juli. Was alweer onze 3de keer in dit 'Hotel'.

Bed & Breakfast Ville de Bruxelles info

• Adresgegevens