Kleine hotelsWeer vandaag26°11°
7,4

37 reviews over Hotel Victor Hugo in het Nederlands

Klassiek hotel in fantastische omgeving

Peter @ Ingrid
18-6-2017

Prima locatie, midden in het hart van het stadje Vianden. Gelegen aan de brug en direct aan de boulevard, met uitzicht op het imposante kasteel. Het hotel is klassiek en gezichtsbepalend voor het centrum van het stadje, het is "oude" grandeur en stijlvol, aangevuld met een goed ontbijt en prima eten in het arrangement. Goede prijs kwaliteit verhouding. Opmerking is dat het personeel niet klantvriendelijk is ingesteld. Bij mooi weer kon bij het ontbijt geen gebruik worden gemaakt van het terras. Dit was bewust afgesloten en pas na aandringen werd, met moeite, de deur geopend. Jammer dat men niet inziet of aanvoelt dat sommige gasten graag buiten willen ontbijten. Verder zijn de kamers erg klein en hebben ze een mini douche. Door de ligging in het centrum is het wel luidruchtig, wat wordt versterkt door de slechte geluidsisolatie tussen de hotelkamers. Enkele medewerkers bleven consequent Frans spreken, terwijl andere collega's naast Frans ook Duits, Engels of Nederlands spraken. Ondanks de luidruchtige kamer en met enig moeite, om buiten op het te terras, te kunnen ontbijten toch een positief verblijf. Vianden is een erg leuk en gezellig stadje in een enorm mooie omgeving. Absoluut een aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2017

Schoon, gezellig hotel met vriendelijk personeel.

Lida Materman
10-5-2017

Weekendje weg? Dan zeker naar Vianden in Luxemburg gaan. Met de kabelbaan omhoog en dan naar het kasteel of naar het schitterende zwembad gaan. s'Avonds eten en genieten in een van de vele leuke cafe/restaurantjes.

Gereisd Met partner in mei 2017

Zeker nog eens

Arno Westerhof
25-4-2017

De kamers zijn niet luxe maar voldoende en zeer schoon, het personeel deed al het mogelijke om het ons naar de zin te maken. Elke vraag werd adequaat door het personeel beantwoord.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voordeeluitjes.nl

Leuk hotel met goede ligging

Kris
22-5-2016

Het hotel was zeer goed verzorgd en heeft een perfecte ligging midden van het centrum. Parkeren kan gratis in de buurt. Enkel het ontbijt mocht meer uitgebreid zijn. Er was een beetje te weinig keuze.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Netjes maar te duur

Karin
13-9-2015

Nette kamers, maar klein ook de badkamer

Gereisd Met vrienden in september 2015

Attent en lekker

kleiker
26-10-2014

Heel gezellig weekend in VH, Vianden: personeel klient-gericht, eten voortreffelijk, kamer schoon en fris, Prima gelegenheid in Vianden, centrum voor leuke uitsptajes!

Gereisd Met partner in oktober 2014

DE MOEITE WAARD.

CRAPOEN ROBERT.
9-10-2014

vriendelijk behulpzaam team, met een prijs/ kwaliteitsverhouding om "U" tegen te zeggen.

Gereisd Met partner in oktober 2014

Goed hotel , mooi plekje!

Oster
3-9-2014

Bij inchecken verliep eea wat stroef, niemand aan de balie en geen uitleg, man kwam wat stroef over. Kamer echter prima. Goed bed , douche ruim en alles lekker schoon en fris. Airco werkte niet, dus raam maar open wat snachts wel ok was, maar dus wel vroeg wakker door het verkeer buiten. Lekker gegeten, ontbijt vonden wij prima, en voldoende.

Gereisd Met partner in september 2014

Helemaal goed!

Ineke Laurijssen
7-9-2013

Met motorvriendengroep een weekend bij victor hugo. Heerlijke plek!!lekker eten,, prima ontbijt buffet, hele schappelijke prijzen voor de wijn :) Jonge bediening,met een lerend horeca hart ,leuk, go Kevin!! Attente gastheer/gastvtouw Vanuit het hotel prachtige tochten kunnen maken

Gereisd Met vrienden in september 2013

Midden in Vianden toplocatie

Brandsmajs
14-8-2013

Vorig jaar hebben we hier een nacht geweest. Het hotel ligt midden in het dorp. daarnaast werden we vriendelijk geholpen. we hadden een kamer met balkon. de kamer is klein en de doucheruimte zeer klein. maar meer hadden we niet nodig. Het ontbijt is wat karig maar wel voldoende. voor slechts 29 euro totaal inclusief ontbijt is het allemaal heel veel waard.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victor Hugo in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victor Hugo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.