Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Vianden 14 in het Nederlands

Sprookjesachtig uitzicht...

hansjch
7-2-2012

Hoewel dat vooral 's winters geldt... Vanuit de eetkamer heb je een schitterend uitzicht op het kasteel Vianden en het stadje, althans als de bomen niet in het blad zitten. Het huisje ligt zeer mooi langs de helling en je loopt in een minuut of 5 naar het dorp, over de hoofdweg of over de paden langs de stadsmuren van Vianden. Eigenaar van het huisje was erg vriendelijk en behulpzaam, ook toen bleek dat de organisatie van bureau Letzeburg niet helemaal goed gegaan was (we stonden er een dag eerder dan zij verwachtten). Meubels en inventaris hier en daar wat oubollig maar voldeed verder prima. Vanaf de weg moet je via een behoorlijk steile trap de berghelling af naar het huisje, maar je auto kun je vervolgens wel vlak bij deze trap parkeren. Enige minpunt vonden we de hekjes bij deze trap en de trap naar het onderhuis, deze waren duidelijk de sluitpost op de begroting. Verder schoon, verwarming en houtkachel OK en goed geschikt voor 6 personen. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vianden 14 in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vianden 14 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.