8,2

35 reviews over Hotel Oranienburg in het Nederlands

Erg mooi

Esmeralda
1-8-2013

Werden vriendelijk ontvangen. Kamer zag er goed uit en erg ruim. Eten was erg goed en ook het ontbijt.

Gereisd Met partner in Wed Jul 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige plek

jje_woudenberg
2-9-2012

Iets wat een gemêleerde inrichting maar wel netjes en schoon. Aan de voorkant een mooi uitzicht op de Grand Rue, en een prachtig uit zicht op het kasteel. Het hotel is net even buiten het centrum gelegen even een paar honderd meter naar beneden en je bent in het centrum. Het personeel is behulpzaam en klantvriendelijk. Een goede prijs verhouding voor de kwaliteit van het hotel. Een mooi ruim restaurant en de eetgelegenheid is prima. De kamer is eenvoudig maar ruim. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en krijg je ook schone handdoeken. Wat de kindvriendelijkheid betreft niet echt voor kleine kinderen.

Gereisd Met partner in Tue Aug 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect gelegen Hotel

Dennis
28-5-2010

het dorpje is klein, dus een paar dagen een beetje rondwandelen was wel genoeg voor ons. Het hotel is prima in orde. Je kijkt uit je raam zo omhoog naar het kasteel op de berg. kamers ruim voldoende. De mevrouw bij de receptie was niet super vriendelijk. Ontbijt was magertjes (Alleen brood, ham, kaas en jam kuipjes), maar ook weer voldoende om de dag goed te beginnen.

Gereisd Met partner in januari 2005

geweldig en mooie omgeving

Lutterman
7-11-2009

hotel is prima, goede bediening, mooie kamer, goed uitzicht

Gereisd Met partner in juli 2009

Keurig hotel

Rick Wedzinga
1-10-2009

Een keurig hotel dat mooi gelegen is. Parkeergelegenheid beperkt net naast het hotel en anders 150 meter lopen van het hotel af. Ontbijt is voldoende maar niet heel erg uitgebreid. Het diner was erg lekker en de bediening is gewoon goed. Men spreekt er verrassend genoeg ook gewoon Nederlands. De eerste kamer was wat klein voor 2 volw en hond, de comfort kamer was vervolgens prima.

Gereisd Met partner in september 2009

"Wat een topper"

Walter en Nicole
11-9-2009

Wij bezoeken dit hotel reeds meer dan 10 jaar. Het doet wel wat verouderd aan. Maar dat doet niets af aan de kwaliteit van het eten dat top is, of de vriendelijkheid van de uitbaters en het personeel. Kort gezegd, een aanrader.Je moet wel de moeite nemen om met je wagen andere plekken te bezoeken.Vianden op zich is zeer mooi en gezellig, maar klein.

Gereisd Anders in september 2009

Goed hotel. Zeker voor herhaling vatbaar.

W.A. Muilwijk
3-9-2009

Het is een goed sfeervol hotel met een goede keuken. De meeste medewerkers spreken meerdere talen wat zeer prettig is. Het was voor ons niet het 1e bezoek, maar bij toewijzing van de kamer heeft men wel gekeken welke wensen wij bij de vorige boeking hadden en hiermee heeft men nu ook rekening gehouden.

Gereisd Met partner in september 2009

"Voor herhaling zeker vatbaar"

Willy
1-8-2009

diner : uitstekend(4 gangen) ontbijt : genoeg maar sober. Geen fruit.

Geen enkele vlaamse TV-zender.

Niet betalende parking op 200 m.(klimmen). Algemene beoordeling : zeer goed.3 sterren zeker waard. misschien wel 4

Gereisd Met partner in augustus 2009

Gemengde Gevoelens

Lonneke
24-7-2009

Laten we voorop stellen dat het personeel enorm aardig is en het ontbijt top.

Alleen de kamer is ons heel erg tegen gevallen.... klein bed voor 2 personen, kleine badkamer met een soort van schuifdeurachtigiets om af te sluiten van de slaapkamer. En moet zeggen dat de douchecabine niet heel erg schoon was.

Als je niet zo aan luxe hecht is dit voor 1 nachtje best wel te doen maar wij hadden er meer van verwacht zeker gezien de recensies... misschien hebben wij dus gewoon pech gehad...

Wel erg gelachen om het dracula achtige schilderij en de bloementjes gordijnen en sprei en bed + kast die zo uit de AdamsFamily leken te komen.

Zelf ervaren dus

Gereisd Met partner in april 2009

keuken niet goed

vinckiercarine
27-5-2009

bij beschrijving staat er zeer goede kok, ikzelf maak beter eten klaar. vier dagen er geweest en eten was zeer gewoon als je leest dat het een van de meesterkoks is van duitsland. Witte wijn en rode wijn worden in dezelfde glazen opgediend. S'morgens geen ei of hesp te zien,alsook geen fruit, het is een van de minste hotels die we hebben gehad.

Gereisd Met vrienden in mei 2009

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oranienburg in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oranienburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.