Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Nagel voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 23 reviews

4.7MatigScore uit 23 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Nagel voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over Nagel

• 8Bianca Van breugel10-08-2021

Perfect kamers mooi uitzicht over camping

Nette kamers klein keukentje in je studioBeetje gedateerd maar zeker erg netjes voor Luxemburgse mensen.Omgeving is fantastisch en naast het hotel is een tankstation met heerlijke broodjes koffie en goedkoop tanken.In het restaurant kan je heel gezellig eten..En de kwaliteit is goed (simpel maar goed)

• 4Hans Blatter07-08-2020

Matige ervaring met Nagel

We waren iets te vroeg maar de kamer was beslist niet beschikbaar. We kregen een kamer op de 2e verdieping. Op de vraag of we konden omboeken naar een kamer met balkon, was het antwoord; nee? Alles was volledig vol. De 1e dag waren er nog 3 andere kamers in gebruik. De 2e dag waren we de enige. Niet bepaald gastvrij en meedenkend. De kamer is netjes, maar simpel. De tv deed het niet. Gelegen aan een drukke doorgangsweg.

• 4Fred20-10-2017

Zeer teleurstellend.

Bedden zijn niet meer van deze tijd, Een bed met een hoogte van 15 a 20 centimeter met een luid krakende bodem bij iedere beweging kan niet. Zeer on-comfortabel. Wifi op de uiterste kamers van de gang is er niet. Ontbijt is zeer karig, de 2e dag keuze uit een broodje of croissant, 1 soort kaas en 2 soorten vlees. Geen ei. Eten in het restaurant in de avond is zeer af te raden. Wienerschnitzel met gebakken aardappels en salade van het buffet. Schnitzel komt rechtstreeks van de fabriek en heeft niets met een schnitzel te maken. Veel te dik, slecht gepaneerd en dan ook nog slecht klaargemaakt. Gebakken aardappels met spekjes en uitjes komen uit de diepvrieszak van de super en omdat er weinig gasten waren was er geen saladebuffet en kwam er een glazen bakje met 3 blaadjes sla, een stukje tomaat en stukje komkommer. Afknapper. Dit hotel met eens ernstig bij zichzelf te rade.

• 1Nancy24-04-2016

Waardeloos hotel

Mensen boek niet!

Er was een feest tot diep in de nacht. Diverse keren verzocht het geluid zachter te zetten wat resulteerde in nog harder muziek en een enorm grote (asociaal) mond van de eigenaar en zijn bediening. Vinger wijzend werdt er maar ons besneeuwd dat wij onze bek moesten houden want dit was een café en klaar! Mijn advies Is dus nooit hier je vakantie boeken!!!

• 8petra01-10-2015

Prima locatie

We verbleven hier met ons groepje van 9 vrienden. Wij hadden voor de kamer van 3 personen gekozen omdat er in de groep 1 alleenstaande is. We lagen in aparte kamers, hadden een grote badkamer met douche. Het hotel is wel veroudert maar het is heel netjes. Ook de andere kamers waren heel netjes. Het ontbijt was lekker en er was voldoende keuze. We zouden dit hotel zeker aanraden

• 9Grietje13-07-2015

Geweldig mooi

Geweldig mooi uitzicht men kijkt over een rustige camping heen ,vanaf een mooi terras ,richting een berg ,aan de voorkant een door gaan de weg maar geen last van gehad, Men komt binnen rechts slaapkamer met veel kast ruimte en twee 1 persoonsbedden. Links de badkamer heerlijk groot,incl douche en wc wastafel.dan de grootste ruimte woonkamer grote tafel en 4stoelen ,keuken met alles erop en er aan potten pannen enz en kookplaat ,tv En twee 1 persoonsbedden .het eten ontbijt te krijgen tussen 8 en 10.00 uur van krentenbrood crocantjes toast eieren spek en verder veel beleg van zoet tot hartig koffie thee of jus ,warme maaltijden waren ook heerlijk en alles voor een betaalbare prijs.onze hartelijk dank echt een aanrader ook erg vriendelijk.

• 6Ulrich De Bosscher21-07-2014

Vianden heeft meer te bieden dan Hotel nagel

Vianden heeft meer te bieden dan Hotel nagel. Dame (chef) ging goedkopere kamer regelen maar is dit vergeten en discusieert dan liever met haar klanten ipv een commercieel te handelen. Ontbijt is relatief uitgebreid maar verre van hygiënisch. Vliegen op kaas en hesp van buffetfrigo. Men vind het normaal want men doet er niets aan. Stap 's avonds liever 1km tot centrum en kies daar een lekker restaurantje. Wij betaalden in dit hotel veel geld voor een diepvriespizza. (geen grap) En voor de bierliefhebbers: Hier vind je enkel pils en leffe. In het centrum verderop hebben cafeetjes allerlei trappisten. Hotel Nagel = campingsfeer! Ik voelde me meer op Hollandse camping dan in een Luxemburgs Hotel.

• 8Arie07-09-2012

Prima voor een weekend toeren

Hotel Nagel is een prima plaats als je met je motor een lekker weekend aan het toeren bent. Ook voor groepen motorrijders (wij waren met 23 in totaal) is het goed vertoeven. Het eten is goed, maar persoonlijk had er voor mij wel wat meer groente bij gemogen.

• 8Willem17-08-2012

aanrader

Voor de 2de keer bij nagel aanrader mooie omgeving nette kamers

• 9Miep Budde30-07-2012

volgend jaar weer!

Appartement ietwat gedateerd maar verder prima met keukentje en goede bedden. En een heerlijk ruim overdekt balkon zodat je bij een buitje toch buiten kan zitten en van het prachtige uitzicht kan genieten. Vriendelijke eigenaresse (spreekt goed Nederlands) en attente dames van de schoonmaak (spreken alleen Letzelburgs maar met gebarentaal en een paar woordjes Frans kom je een heel eind). Het restaurant is prima, vooral de goulashsoep, echt een aanrader. Je mag hier trouwens op bepaalde tijden binnen roken! Naastgelegen benzinestation is praktisch voor de krant en vergeten boodschappen. Weinig hinder van de weg, wel van de wasmachine en airco. Makkelijk gelegen net aan de rand van Vianden met eigen parkeerplaatsen.

Hotel Nagel info

Het complex