Hotel Nagel

21 reviews over Hotel Nagel in het Nederlands

Zeer teleurstellend.

Fred
20-10-2017

Bedden zijn niet meer van deze tijd, Een bed met een hoogte van 15 a 20 centimeter met een luid krakende bodem bij iedere beweging kan niet. Zeer on-comfortabel. Wifi op de uiterste kamers van de gang is er niet. Ontbijt is zeer karig, de 2e dag keuze uit een broodje of croissant, 1 soort kaas en 2 soorten vlees. Geen ei. Eten in het restaurant in de avond is zeer af te raden. Wienerschnitzel met gebakken aardappels en salade van het buffet. Schnitzel komt rechtstreeks van de fabriek en heeft niets met een schnitzel te maken. Veel te dik, slecht gepaneerd en dan ook nog slecht klaargemaakt. Gebakken aardappels met spekjes en uitjes komen uit de diepvrieszak van de super en omdat er weinig gasten waren was er geen saladebuffet en kwam er een glazen bakje met 3 blaadjes sla, een stukje tomaat en stukje komkommer. Afknapper. Dit hotel met eens ernstig bij zichzelf te rade.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waardeloos hotel

Nancy
24-4-2016

Mensen boek niet!

Er was een feest tot diep in de nacht. Diverse keren verzocht het geluid zachter te zetten wat resulteerde in nog harder muziek en een enorm grote (asociaal) mond van de eigenaar en zijn bediening. Vinger wijzend werdt er maar ons besneeuwd dat wij onze bek moesten houden want dit was een café en klaar! Mijn advies Is dus nooit hier je vakantie boeken!!!

Gereisd Met partner in januari 2016

Prima locatie

petra
1-10-2015

We verbleven hier met ons groepje van 9 vrienden. Wij hadden voor de kamer van 3 personen gekozen omdat er in de groep 1 alleenstaande is. We lagen in aparte kamers, hadden een grote badkamer met douche. Het hotel is wel veroudert maar het is heel netjes. Ook de andere kamers waren heel netjes. Het ontbijt was lekker en er was voldoende keuze. We zouden dit hotel zeker aanraden

Gereisd Met vrienden in september 2015

Geweldig mooi

Grietje
13-7-2015

Geweldig mooi uitzicht men kijkt over een rustige camping heen ,vanaf een mooi terras ,richting een berg ,aan de voorkant een door gaan de weg maar geen last van gehad, Men komt binnen rechts slaapkamer met veel kast ruimte en twee 1 persoonsbedden. Links de badkamer heerlijk groot,incl douche en wc wastafel.dan de grootste ruimte woonkamer grote tafel en 4stoelen ,keuken met alles erop en er aan potten pannen enz en kookplaat ,tv En twee 1 persoonsbedden .het eten ontbijt te krijgen tussen 8 en 10.00 uur van krentenbrood crocantjes toast eieren spek en verder veel beleg van zoet tot hartig koffie thee of jus ,warme maaltijden waren ook heerlijk en alles voor een betaalbare prijs.onze hartelijk dank echt een aanrader ook erg vriendelijk.

Vianden heeft meer te bieden dan Hotel nagel

Ulrich De Bosscher
21-7-2014

Vianden heeft meer te bieden dan Hotel nagel. Dame (chef) ging goedkopere kamer regelen maar is dit vergeten en discusieert dan liever met haar klanten ipv een commercieel te handelen. Ontbijt is relatief uitgebreid maar verre van hygiënisch. Vliegen op kaas en hesp van buffetfrigo. Men vind het normaal want men doet er niets aan. Stap 's avonds liever 1km tot centrum en kies daar een lekker restaurantje. Wij betaalden in dit hotel veel geld voor een diepvriespizza. (geen grap) En voor de bierliefhebbers: Hier vind je enkel pils en leffe. In het centrum verderop hebben cafeetjes allerlei trappisten. Hotel Nagel = campingsfeer! Ik voelde me meer op Hollandse camping dan in een Luxemburgs Hotel.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Prima voor een weekend toeren

Arie
7-9-2012

Hotel Nagel is een prima plaats als je met je motor een lekker weekend aan het toeren bent. Ook voor groepen motorrijders (wij waren met 23 in totaal) is het goed vertoeven. Het eten is goed, maar persoonlijk had er voor mij wel wat meer groente bij gemogen.

Gereisd Met vrienden in september 2011

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

volgend jaar weer!

Miep Budde
30-7-2012

Appartement ietwat gedateerd maar verder prima met keukentje en goede bedden. En een heerlijk ruim overdekt balkon zodat je bij een buitje toch buiten kan zitten en van het prachtige uitzicht kan genieten. Vriendelijke eigenaresse (spreekt goed Nederlands) en attente dames van de schoonmaak (spreken alleen Letzelburgs maar met gebarentaal en een paar woordjes Frans kom je een heel eind). Het restaurant is prima, vooral de goulashsoep, echt een aanrader. Je mag hier trouwens op bepaalde tijden binnen roken! Naastgelegen benzinestation is praktisch voor de krant en vergeten boodschappen. Weinig hinder van de weg, wel van de wasmachine en airco. Makkelijk gelegen net aan de rand van Vianden met eigen parkeerplaatsen.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal top.

r.m.veldhoven
12-5-2012

Dit hotel is geweldig goede hotel kamers en het eten is erg lekker. De mensen zijn erg vriendelijk. Zeker een hotel om te overnachten als je met de motorclubje bent of alleen. Voor de motor is een soort party tent om droog weg te zetten,indien het regend.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Super hotel voor weekendje weg met de motor

Seb
7-7-2011

3 dagen geweest met de motor. Prima hotel, goede prijs/kwaliteits verhouding

Gereisd Met vrienden in juli 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Nagel voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nagel in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nagel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.