Hotel La Tourelle

10 reviews over Hotel La Tourelle in het Nederlands

Nooit meer

A. Seuren
9-7-2013

Service en klantvriendelijkheid is zeer slecht. Bij incheck wordt je weer buiten gezet van haal de sleutel maar bij Hotel Petri. Een adres of waar dit Hotel lag kregen we niet. Van binnen ziet het Hotel er zeer gedateerd uit. Het personeel is zeer onvriendelijk

Gereisd Met vrienden in januari 2013

leuk hotel

chris
25-9-2012

ik heb het heel erg naar mijn zin gehad, het is niet te groot en je wordt prima ontvangen en verzorgt. de omgeving is erg mooi en er is genoeg te doen.ik ga er zeker nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een hele aparte ervaring.

wilma
6-8-2012

Hotel La tourelle had net een nieuwe eigenaar, Guy genaamd, die ons van harte welkom heette met een lekkere fles bubbels. Het hotelletje ligt midden in het centrum van Vianden. Prijs/kwaliteit in ogenschouw nemende hadden we ons niet al te veel luxe voorgesteld en dat kwam ook uit. De hotelkamer, waarvan het bed en douche zonder meer schoon zijn, heeft dringend een up-date nodig. De tijd heeft hier werkelijk stilgestaan, hetgeen ook wel weer iets komisch had. Volgens de nieuwe eigenaar wordt er binnenkort gestart met die up-date/modernisering. Het ontbijt is prima, de service en vriendelijkheid zijn ook geweldig.. Kortom wij hebben hier 4 heerlijke dagen gehad met onze vrienden.Wij komen beslist nog een keertje terug.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Grappig Hotel

Gerard
22-2-2012

Het Hotel is leuk en echt nog uit de oude tijd.Aan de ene kant krijg je een ontbijt waar je u tegen zegt.En aan de andere kant moet je de veren van het bed trotseren.Lekker eten in het restaurant is een 10 waard.Een biefstuk die gewoon een pond weegt.Lekker gewoon.Jammer dat de eigenaren gaan stoppen.Ik wens dan ook Brenda en Daniel een goede voortzetting op de campings in Vianden en laten we hopen dat de nieuwe eigenaar het recept overneemt van een goed hotel met veel goede en tevreden klanten.En het was nog een carnavalsstemming ook nog kei gezellig.

Groeten Iedereen van Gerard en Wilma uit Rosmalen.

Gereisd Met partner in februari 2012

Gewoon goed

Ann
23-8-2011

Op zoek naar een snack, kwam ik in La Tourelle terecht. Het zijn heel vriendelijke mensen, en wat ik er gegeten heb was echt lekker klaargemaakt. Als ik nog eens in Vianden kom, ga ik zeker terug. Bij vertrek bleken de uitbaters Nederlands te spreken. Je krijgt er ook goede tips.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jun 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed te doen voor een paar dagen!

Rene
11-10-2010

Middenin Vianden gelegen Klein Hotelletje met aardige eigenaren! Spreken goed Hollands, zeer mooie omgeving daar. Bezoek aan het Kasteel is aan te raden! Leeuk voor een paar dagen!

Gereisd Met partner in juli 2009

Geweldig!

Carrilho
22-8-2010

Een prima hotel gelegen in het centrum van de vianden. De eigenaren zijn zeer hartelijk en bieden een uitstekende service. De hotel kamers zijn niet van hele erge luxe, maar wel erg knus en het heeft alles wat je nodig hebt. Het avond eten was heerlijk en er werden grote porties geserveerd. Kortom een heerlijk hotel waar ik zeker nog een keer zal terug keren!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Zeer leuke hotel eigenaren

Ronny en Miranda
21-6-2010

Brenda is Nederlandse en Daniel is een Fransman. Je kunt er zeer gezellig zitten. Ze hebben een leuk terras achter aan het hotel daar was het erg gezellig.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Best wel gezellig pension met hartelijke sfeer

Els & Gerrit
7-7-2005

Best wel gezellig pension met hartelijke sfeer. Kamers zijn sober en heel eenvoudig, maar best OK. Vraag best een kamer aan de achterzijde, aan de voorkant heb je nogal veel lawaai van de straat. Ontbijt in orde, zonder veel luxe. Restaurant (à la carte) zeer lekker, goede kwaliteit en schappelijke prijzen, zeker eens doen. Mooie prijs/kwaliteit verhouding. Ideaal voor diegenen die niet té veeleisend zijn en gezelligheid belangrijk vinden.

Gereisd Anders in Thu Jul 07 2005 23:04:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Het is geen tophotel

Janne
26-10-2004

Het is geen tophotel.....De kamers zijn een beetje muf en erg verouderd, maar al met al heeft het hotle wel zijn charme als je niet te veeleisend bent.

Gereisd Anders in oktober 2004

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Tourelle in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Tourelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.