Vakantiehuis Kabouterhuis

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

1 review over Vakantiehuis Kabouterhuis

• 6M Labee06-05-2006

Vriendelijke eigenaren, luxe is 3 slaapkamers, 2 toiletten, magnetron ,dubbel glas en en niet te vergeten de ligging rustig midden in het bos aan wandelroutes. en houtkachel met onbeperkt hout. Jammer maar slechte matrassen, ouderwetse aanrecht spoelbak van 15 cm diep, oud bankstel gestoffeerd erg vies. doorgezakt 2 persoonsbed gegarandeert rugklachten. oude afgedankte koelkast met 1 doorgezakt rekje in de midden geen glas of rek over de groentelade. boiler geschikt voor warm water van maximaal niet te lange douches. Zeer eenvoudige kookgelegenheid.servies alles afgedankt nog geen 3 dezelfde borden te vinden op 1 na alle soepkommen met stukjes eraf enz enz. TV met de rtl's hangend op 2 meter hoogte afstandbediening ontbreekt en valt van tijd tot tijd uit. Maar echt het is er erg mooi. Vianden is erg leuk.

Anders

0 tips over Vakantiehuis Kabouterhuis