Hotel Heintz

Hotel Info

Meer hotelinfo

56 reviews over Hotel Heintz

• 9André07-10-2019

Niet modern maar zeer schoon! En een super ontbijt

De kamers zijn niet de meest moderne. Maar de hygiëne is super, ik heb geloof ik nog nooot zon schone (bad)kamer gezien. En het ontbijt is Fantastisch, zelf gebakken broodjes en zelfgemaakte jam. 😀

• 9Peter Visser06-09-2019

Prima hotel, een aanrader!!

Een heel fijn familiehotel. Mooie kamers, prima ontbijt en ontzettend vriendelijke bediening!! Het ontbijt is prima, uitgebreid en wordt aan tafel geserveerd! De ligging van het hotel is direct in het centrum. Boek wel een kamer aan de achterzijde van het hotel vanwege het geluid wat passerend verkeer maakt op de klinkertjes van de weg.

• 2018
    9Thomas25-08-2018

Super hotel

Zeer schoon hotel met veel ruimte op de kamers. Wel een steile bewandeling vanuit Vianden maar geen probleem

• 8Ruud15-06-2018

Mooie ligging

Authentiek hotel, nette en schone kamers. Is al een oud hotel maar alles wordt netjes bijgehouden, aan de straatzijde kan het inderdaad wat gehorig zijn als er luidruchtige motorclub voorbij komt, maar met het raam dicht valt het wel. Ontbijt wordt voor je op tafel klaargezet, koffie en thee wordt voldoende bijgeschonken. Eigenaren vriendelijk en meewerkend.

• 2017
    7Fam. Kroon25-08-2017

Schone kamer maar heel gehorig

Mooi oud hotel, vriendelijke ontvangst Kamer heel netjes en goed schoon maar enorm gehorig. Straatkant kun je het raam niet open laten staan want het verkeer raast langs met veel lawaai. Buren hoor je praten en als zij douchen dan lijkt dat in je eigen kamer te zijn. Er zijn maar beperkt aantal parkeerplaatsen dus vraag om een plekje bij het hotel anders moet je op betaald parkeren staan.

• 10Anoniem22-08-2017

Voor herhaling vatbaar!

Sfeervol, wat ouder hotel met geweldige ligging in Vianden. Vriendelijk personeel, schoon, wel iets gehorig vanwege de houten vloer. Tip, reserveer een parkeerplaats! Prima ontbijt.

• 7Marc23-07-2017

Net hotel, kamer erg gehorig, prima ontbijt.

Mooie ligging. Motoren kunnen kosteloos in een garage staan. Prima ontbijt. Wij hadden een kamer aan de straatkant. Dat is waardeloos vanwege veel straatverkeer. Door de kinderkopjes zit je rechtop in je bed als er wat langsrijdt. Prima hotel, maar dan wel een kamer aan de achterzijde ( balkonzijde ) reserveren. Douche klein. Bij iedere beweging raak je de kraan en sta je onder een koude waterstraal.

• Oude reviews

7Lisan22-07-2016

Prima hotel

Het was erg schoon. Eigenaars erg vriendelijk en behulpzaam. Matrassen helaas wat doorgezakt.

• 10Nikoo03-07-2016

Prima hotel, Echt een aanrader!

Super idyllisch gelegen! Vriendelijk familiehotel, de eigenaar/eigenaresse waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Geven leuke tips voor bezienswaardigheden incl. kaart. Zeer lekker ontbijt. Kamers zijn zeer schoon en netjes. Wij komen zeker nog eens terug!

• 9Hans19-06-2013

GEWELDIG

Wij zijn met 4 personen hier naartoe gekomen om de Jean Nelissen Classic te fietsen. Het hele hotel was afgeladen met Nederlandse fietsers. De kamers zijn ruim, schoon en hebben uitstekende, lange bedden. We hebben dit hotel gekozen vanwege de garage waar we de fietsen kostenloos en veilig in de garage konden stallen. De gevraagde kamers, 'e'en met een dubbel bed en 'e'en met gescheiden bedden, waren keurig gereserveerd. Goed en vriendelijk personeel! Zeer waarschijnlijk volgend jaar weer.

1 tip over Hotel Heintz

• Jonny Crum, 27-08-2012

Lekker aan de rivier ,dit kan aan beide zijdes. Lekker en niet erg duur

0 vragen over Hotel Heintz

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen