Hotel Grand Hotel de Vianden

8.2Fantastisch

Luxemburg, Diekirch, Vianden

8.2Fantastisch

• Animatie

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel de Vianden voor je op een rij gezet:

50 reviews over Hotel Grand Hotel de Vianden

• 2017
    10Gerrit Fredriks01-09-2017

leuk stadje Vianden

fantastische mensen de eigenaren van het Hotel.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Noella Baeten29-08-2017

Voor herhaling vatbaar

Hier een weekend doorgebracht. Mooie kamers met heel mooie badkamer. Blijkbaar vernieuwd. Het eten was top alsook het ontbijt. Vriendelijk personeel. Gratis parking. Het voordeel bij dit hotel is het grote terras vooraan. Misschien ietsje storend die idd afbreuk doen op het hotel is de verzameling van nijlpaarden. (Maar dit terzake, doet niets af van de sfeer en het goede personeel van het hotel) Misschien een tip voor de uitbater... koffiefaciliteiten op de kamer? Ik ben steeds vroeg wakker en dan een tasje koffie toch al smaken.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Oude reviews

9Eric26-09-2016

Aanrader

Goed hotel en de zolderkamer was nieuw, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Sommige gedeelten van het hotel zijn wat gedateerd, maar het is ook geen duur zakenhotel. Goed terras. Het enige minpuntje -in heel Vianden- de buitenlandse horecakrachten (Oost Europees?) onvriendelijk. De Luxemburgers en ook de eigenaren van dit hotel zijn OK.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Gerrit Fredriks16-09-2016

een uitstekend Hotel in prachtige omgeving

De hartelijke ontvangst van de eigenaar en het personeel. De hulpvaardigheid is ook opperbest. Het eten in het restaurant is van uitstekende kwaliteit. De kamer in het Hotel ziet er netjes uit, evenals het sanitair. Al met al ik zou iedereen dit Hotel aanbevelen indien men op doorreis of een vakantie in Vianden (Luxemburg)

Gereisd met partner in juli 2016

• 6Merel17-05-2016

Mooi hotel maar gastvrijheid laat te wensen over

Vianden is een ontzetten mooi dorpje. Het hotel ligt net buiten de drukte op een heuvel. Erg mooie ligging met een prachtig uitzicht. De badkamer mag een keer met anti-schimmel behandeld worden maar voor de rest is het hotel prima, niks mis mee. Op het ontbijt is ook niks op aan te merken (overheerlijk brood)! Maar erg jammer van de ongastvrijheid. We hadden bij de boeking al wat onvriendelijkheid gemerkt maar besloten toch het voordeel van de twijfel te geven maar toen we aankwamen was de gastvriendelijkheid van dit hotel nergens te bekennen. We vonden het erg jammer en ronduit onbeschoft. Anders waren we hier zeker nog eens terug gekomen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Gerrit18-07-2015

Fantastisch Hotel.

De ontvangst van de eigenaren Bart en Wil was weer hartverwarmend. De lunch ,het diner en het ontbijt van de volgende morgen was uitstekend.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Thomas Ham02-01-2015

Prima Hotel

Was met 8 volwassenen van 22-12 t/m 27-12-2014. Prima hotel,Gastheer en gastvrouw doen er alles aan om ons naar het zin te maken.Eten en personeel was geweldig. Aanrader ,zeker prijs/kwaliteit in ogenschouw genomen. T.Ham Nunspeet

Gereisd met vrienden in december 2014

• 7ysbeerke08-12-2014

Vianden

Klein charmant hotelletje, ligt wel goed aan de voet van het chateau, klein dorpje

Gereisd met partner in januari 1995

• 6jvgalen2410-09-2014

Prima hotel voor één nacht

twee pluspunten: schone kamers en attente bediening. Verder matig, maar goed voor één doorgaans nacht. De "natte"cel in de kamers is aan renovatie toe, het lijkt nu een badkamer die uit een stacaravan van 1980 gezaagd en herplaatst is. Onder de maat. De eigenaren hebben in de imposante lobby (het is immers een monumentaal pand) een verzameling van ruim 1800 nijlpaardfiguren neergezet. Afschuwelijk! Dat doet volkomen afbreuk aan de grandeur van het hotel. Enigzins genant was tijdens ons verblijf het gemopper van de eigenaren op het personeel. Mijns inziens niet terecht, maar ja, ik was er ook no geen 24 uur.

Gereisd met partner in september 2014

• 7milouo09-06-2014

leuk en fijn hotel

Wij hebben 1 nachtje in dit hotel doorgebracht. Erg vriendelijke mensen die het hotel runnen en we zijn ook super leuk ontvangen.

Gereisd met partner in april 2014

1 tip over Hotel Grand Hotel de Vianden

• Thomas Ham, 02-01-2015

Iets te slappe matras. Kasteelbezoek,kabelbaan en uitstapjes naar Echternach ,Trier en Cochem.

0 vragen over Hotel Grand Hotel de Vianden

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen