Hotel Grand Hotel de Vianden

Hotel Grand Hotel de Vianden
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel de Vianden voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Grand Hotel de Vianden in het Nederlands

leuk stadje Vianden

Gerrit Fredriks
1-9-2017

fantastische mensen de eigenaren van het Hotel.

Voor herhaling vatbaar

Noella Baeten
29-8-2017

Hier een weekend doorgebracht. Mooie kamers met heel mooie badkamer. Blijkbaar vernieuwd. Het eten was top alsook het ontbijt. Vriendelijk personeel. Gratis parking. Het voordeel bij dit hotel is het grote terras vooraan. Misschien ietsje storend die idd afbreuk doen op het hotel is de verzameling van nijlpaarden. (Maar dit terzake, doet niets af van de sfeer en het goede personeel van het hotel) Misschien een tip voor de uitbater... koffiefaciliteiten op de kamer? Ik ben steeds vroeg wakker en dan een tasje koffie toch al smaken.

Oude reviews (archief)

Aanrader

Eric
26-9-2016

Goed hotel en de zolderkamer was nieuw, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Sommige gedeelten van het hotel zijn wat gedateerd, maar het is ook geen duur zakenhotel. Goed terras. Het enige minpuntje -in heel Vianden- de buitenlandse horecakrachten (Oost Europees?) onvriendelijk. De Luxemburgers en ook de eigenaren van dit hotel zijn OK.

een uitstekend Hotel in prachtige omgeving

Gerrit Fredriks
16-9-2016

De hartelijke ontvangst van de eigenaar en het personeel. De hulpvaardigheid is ook opperbest. Het eten in het restaurant is van uitstekende kwaliteit. De kamer in het Hotel ziet er netjes uit, evenals het sanitair. Al met al ik zou iedereen dit Hotel aanbevelen indien men op doorreis of een vakantie in Vianden (Luxemburg)

Vianden is een ontzetten mooi dorpje. Het hotel ligt net buiten de drukte op een heuvel. Erg mooie ligging met een prachtig uitzicht. De badkamer mag een keer met anti-schimmel behandeld worden maar voor de rest is het hotel prima, niks mis mee. Op het ontbijt is ook niks op aan te merken (overheerlijk brood)!

Maar erg jammer van de ongastvrijheid.

We hadden bij de boeking al wat onvriendelijkheid gemerkt maar besloten toch het voordeel van de twijfel te geven maar toen we aankwamen was de gastvriendelijkheid van dit hotel nergens te bekennen. We vonden het erg jammer en ronduit onbeschoft. Anders waren we hier zeker nog eens terug gekomen.

Fantastisch Hotel.

Gerrit
18-7-2015

De ontvangst van de eigenaren Bart en Wil was weer hartverwarmend. De lunch ,het diner en het ontbijt van de volgende morgen was uitstekend.

Prima Hotel

Thomas Ham
2-1-2015

Was met 8 volwassenen van 22-12 t/m 27-12-2014.

Prima hotel,Gastheer en gastvrouw doen er alles aan om ons naar het zin te maken.Eten en personeel was geweldig.

Aanrader ,zeker prijs/kwaliteit in ogenschouw genomen.

T.Ham Nunspeet

Vianden

ysbeerke
8-12-2014

Klein charmant hotelletje, ligt wel goed aan de voet van het chateau, klein dorpje

Prima hotel voor één nacht

jvgalen24
10-9-2014

twee pluspunten: schone kamers en attente bediening. Verder matig, maar goed voor één doorgaans nacht. De "natte"cel in de kamers is aan renovatie toe, het lijkt nu een badkamer die uit een stacaravan van 1980 gezaagd en herplaatst is. Onder de maat.

De eigenaren hebben in de imposante lobby (het is immers een monumentaal pand) een verzameling van ruim 1800 nijlpaardfiguren neergezet. Afschuwelijk! Dat doet volkomen afbreuk aan de grandeur van het hotel.

Enigzins genant was tijdens ons verblijf het gemopper van de eigenaren op het personeel. Mijns inziens niet terecht, maar ja, ik was er ook no geen 24 uur.

leuk en fijn hotel

milouo
9-6-2014

Wij hebben 1 nachtje in dit hotel doorgebracht. Erg vriendelijke mensen die het hotel runnen en we zijn ook super leuk ontvangen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel de Vianden in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel de Vianden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel de Vianden scoort een 8.46 uit 10 op basis van 50 reviews.