7,6

72 reviews over Camping Du Moulin in het Nederlands

Yvette
23-6-2019

Super mooie rustige camping aan het water. Ruime plekken. Vlakbij Vianden. Echt een aanrader!!

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

super locatie vlak bij Vianden.

Marielle
17-6-2019

Heerlijk midweekje op deze fantastische camping gestaan. Nog heerlijk rustig zo in het voor seizoen. In 15 minuten loop je op je gemak naar Vianden.

Emma
16-6-2019

Prachtige camping die net een weekje open is. Super schoon, aan het water en heel vriendelijke mensen die je graag vertellen over wat er in de omgeving te doen is. De camping ligt dichtbij het charmante dorpje Vianden. Voor kinderen is er op de camping een speeltuintje, maar verder niet zoveel te doen. Als je op zoek bent naar een rustige en niet te dure camping in een mooie omgeving is dit zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

fantastisch dat deze mooie camping toch open is.

Harm
7-6-2019

Zojuist aangekomen voor een lang pinksterweekend, de camping is gelukkig toch dit weekend openen gegaan met een nieuw beheerders echtpaar die er alles aan doen om je een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Nog niet alle puntjes staan op de i maar daar word hard aan gewerkt. Komt dat zien.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Camping Du Moulin, Manager, Tue Jun 11 2019 18:47:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dank je wel Harm! Wij hebben inderdaad Camping Du Moulin als nieuwe pachters per 7 juni 2019 voor het seizoen geopend (tot 30 september 2019).

Hartelijke groet, Familie Meins

Niets mis mee

Norbert Scholl
24-8-2018

Vrij grote camping aan de rivier, een kilometer buiten Vianden. Niet heel bijzonder, maar zeker ook niet slecht. Proviand nodig: het tankstation op weg naar Vianden heeft een hoop spullen in huis en is eigenlijk een kleine supermarkt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Volgend jaar weer!

Corine
17-8-2018

Voor ons de eerste keer. De mensen die al vaker geweest zijn, mopperen wat omdat er veel dingen naar hun zeggen, veranderd of achteruit gegaan zijn. Maar wij kwamen vooral voor web lekkere plek in Luxemburg en weten niet hoe het was. Kom je voor ruime plekken? Dan word je blij verrast! Niks hutje mutje. Nee er is geen animatie, zwembad ( waarom als je toch een stromende beek naast de deur hebt ) disco. Maar wel Vianden naast de deur. Je bent overal zo binnen een uurtje rijden. Bitburg, Luxemburg, Riolago met een geweldige rodelbaan... jongens hebben een echte doe vakantie gehad. Kanoën, boomklimparcour, bierproeven... En op de camping gewoon lekker lui bij het WiFi punt chillen. Met vrienden die ze daar gemaakt hebben.

Prima, rustige camping

Caroline
29-6-2018

Hebben hier een paar dagen gestaan. Vriendelijk ontvangen. Wel vooraf betaald. Netjes, zeer rustig. Mooie plek aan t water. Sanitair netjes. Enig nadeel vond ik, geen toiletpapier 😩, dus met rolletje over de camping! Camping voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in juni 2018

Mooie camping

Fam kortens
18-6-2018

Spijtig van het wanbeleid enkele plaatselijke ondernemersbepalen de gang ter zake, veel gratis campeerders er is toch niemand.

Gereisd Anders in mei 2018

Niet meer

Jan jonker
10-5-2018

Heb 3 nachten overnacht. Was alleen maar ze hebben 3 personen berekend. Toen ik het constateerde werd ik afgeblaft dat het mijn schuld was. Heb veel moeite moeten doen om mijn geld terug te ontvangen. Nee klantvriendelijkheid is ver te zoeken daar. Voor mij geen aanrader.

Gereisd Alleenreizend in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer !

peter van der molen
2-3-2018

camping mooi en ligt gunstig voor bezoek Vianden. eigenlijk niet echt een minpunt maar toch................................... wij hebben ons vreselijk gestoord aan de grasmaaiers. verschrikkelijk ! ze reden over de stroomsnoeren en maaiden tot op 1cm van camper/caravan. wij ook een beste kras op onze nieuwe camper ( 1 dag oud) , maar toen wij er wat van zeiden, werden we door die man op de grasmaaier afgeblaft en bedreigd ! verzekering is nu ruim een half jaar bezig om de schade te verhalen. telefoon wordt Niet opgenomen en brieven van advocaat worden Niet beantwoord. Nee, onze camperclub komt hier zeker Nooit meer.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Moulin in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.