Camping Du Moulin

• Onvoldoende: 1 - 5

Prima, rustige camping

Caroline
29-6-2018

Hebben hier een paar dagen gestaan. Vriendelijk ontvangen. Wel vooraf betaald. Netjes, zeer rustig. Mooie plek aan t water.

Sanitair netjes. Enig nadeel vond ik, geen toiletpapier 😩, dus met rolletje over de camping!

Camping voor herhaling vatbaar!

Mooie camping

Fam kortens
18-6-2018

Spijtig van het wanbeleid enkele plaatselijke ondernemersbepalen de gang ter zake, veel gratis campeerders er is toch niemand.

Niet meer

Jan jonker
10-5-2018

Heb 3 nachten overnacht. Was alleen maar ze hebben 3 personen berekend. Toen ik het constateerde werd ik afgeblaft dat het mijn schuld was. Heb veel moeite moeten doen om mijn geld terug te ontvangen. Nee klantvriendelijkheid is ver te zoeken daar. Voor mij geen aanrader.

Nooit meer !

peter van der molen
2-3-2018

camping mooi en ligt gunstig voor bezoek Vianden.

eigenlijk niet echt een minpunt maar toch...................................

wij hebben ons vreselijk gestoord aan de grasmaaiers. verschrikkelijk !

ze reden over de stroomsnoeren en maaiden tot op 1cm van camper/caravan.

wij ook een beste kras op onze nieuwe camper ( 1 dag oud) , maar toen wij er wat van zeiden, werden we door die man op de grasmaaier afgeblaft en bedreigd !

verzekering is nu ruim een half jaar bezig om de schade te verhalen.

telefoon wordt Niet opgenomen en brieven van advocaat worden Niet beantwoord. Nee, onze camperclub komt hier zeker Nooit meer.

Na jaren van problemen was het dit jaar weer een super camping. Alles was weer netjes onderhouden,

Goede binnenkomst en zelfs weer mensen in cafe en op het terras.

Het lijkt er zelfs op dat ook vianden weer uit de dip komt.

en wat betreft wifi, eindelijk een paar weken geen internet. Wat heerlijk om eens op vakantie te zijn. (trouwens internet is bij de receptie goed toegankelijk).

Was beter

R.S.
5-8-2016

Mooie ligging prima sanitair. We komen al 8 jaar elke vakantie hier overnachten. Maar e.e.a is hier veranderd. Veel blaffende honden en ook hun baasjes zijn erg rumoerig.

Prima camping

ilse
1-8-2016

Prima camping. Herken mij niet in de negatieve recensies. Betaalden 22.50 euro in hoogseizoen per nacht voor een camper zonder stroom. Sanitair erg schoon. Leuke speeltuin voor de kids. Animatieprogramma samen met naastgelegen camping. Loopafstand naar Vianden.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wat een fijne nette camping!!

tim en francisca
27-6-2016

We hebben enorm genoten op deze keurig onderhouden camping! mooie ruime plekken die keurig gemaaid waren, diverse water punten op de camping, enorm schoon sanitair wat 3x daags werd schoongemaakt, vriendelijk personeel. gewoon een top camping!!! 1 puntje van aandacht, even zorgen dat er een fatsoenlijke wifi verbinding komt want dat was drama.

onprofessioneel

Kevin En Debbie Cassaert - Jacobs
22-7-2014

Reeds 26 jaar komen we iedere vakantie opnieuw naar deze camping. De laatste jaren verloopt de uitbating niet meer naar behoren. Om een plaatsje te reserveren dien je het kantoor voor toerisme te contacteren. Na 3 weken en vele mails was de reservatie eindelijk in orde. Vaste uitbaters zijn er niet, iedere dag is het een verrassing wie er aan de receptie zit. Ook de aangeboden accomodatie op de website klopt niet helemaal. Voor de kinderen is er naast een kleine speeltuin en een onveilige trampoline niets te beleven. Animatie is er dan maar door de kampeerders zelf georganiseerd. Als je het ons vraagt is dit een gemiste kans. Deze camping heeft een unieke ligging aan het water met mooie goed onderhouden ruime plaatsen en een verzorgd sanitair. Helaas worden kleine mankementen niet of nauwelijks hersteld. Het lijkt wel of ze toeristen liever kwijt dan rijk zijn? Ieder jaar zien wij vaste gasten vertrekken die niet meer tevreden zijn over de professionaliteit van de uitbating. Jammer !

Fijne Camping

Cees
29-6-2014

Na een aantal jaren zijn we weer een paar dagen op deze camping geweest en het is nog steeds een prachtig gelegen camping met de negatieve reacties ben ik het niet eens sanitair wordt keurig schoon gehouden,mooie plaatsen en nu aardige beheerders en gelukkig geen oude caravans met aanbouwsels echt een fijne vakantie camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Moulin in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Du Moulin scoort een 7.72 uit 10 op basis van 66 reviews.