Camping Du Moulin

Laatste review

Niets mis mee

Norbert Scholl,
24-8-2018

Vrij grote camping aan de rivier, een kilometer buiten Vianden. Niet heel bijzonder, maar zeker ook niet slecht. Proviand nodig: het tankstation op weg naar Vianden heeft een hoop spullen in huis en is eigenlijk een kleine supermarkt.

67 reviews over Camping Du Moulin in het Nederlands

Niets mis mee

Norbert Scholl,
24-8-2018

Volgend jaar weer!

Corine,
17-8-2018

Voor ons de eerste keer. De mensen die al vaker geweest zijn, mopperen wat omdat er veel dingen naar hun zeggen, veranderd of achteruit gegaan zijn.

Maar wij kwamen vooral voor web lekkere plek in Luxemburg en weten niet hoe het was.

Kom je voor ruime plekken? Dan word je blij verrast!

Niks hutje mutje.

Nee er is geen animatie, zwembad ( waarom als je toch een stromende beek naast de deur hebt ) disco. Maar wel Vianden naast de deur. Je bent overal zo binnen een uurtje rijden. Bitburg, Luxemburg, Riolago met een geweldige rodelbaan... jongens hebben een echte doe vakantie gehad. Kanoën, boomklimparcour, bierproeven...

En op de camping gewoon lekker lui bij het WiFi punt chillen. Met vrienden die ze daar gemaakt hebben.

Prima, rustige camping

Caroline,
29-6-2018

Hebben hier een paar dagen gestaan. Vriendelijk ontvangen. Wel vooraf betaald. Netjes, zeer rustig. Mooie plek aan t water.

Sanitair netjes. Enig nadeel vond ik, geen toiletpapier 😩, dus met rolletje over de camping!

Camping voor herhaling vatbaar!

Mooie camping

Fam kortens,
18-6-2018

Spijtig van het wanbeleid enkele plaatselijke ondernemersbepalen de gang ter zake, veel gratis campeerders er is toch niemand.

Niet meer

Jan jonker,
10-5-2018

Heb 3 nachten overnacht. Was alleen maar ze hebben 3 personen berekend. Toen ik het constateerde werd ik afgeblaft dat het mijn schuld was. Heb veel moeite moeten doen om mijn geld terug te ontvangen. Nee klantvriendelijkheid is ver te zoeken daar. Voor mij geen aanrader.

Nooit meer !

peter van der molen,
2-3-2018

camping mooi en ligt gunstig voor bezoek Vianden.

eigenlijk niet echt een minpunt maar toch...................................

wij hebben ons vreselijk gestoord aan de grasmaaiers. verschrikkelijk !

ze reden over de stroomsnoeren en maaiden tot op 1cm van camper/caravan.

wij ook een beste kras op onze nieuwe camper ( 1 dag oud) , maar toen wij er wat van zeiden, werden we door die man op de grasmaaier afgeblaft en bedreigd !

verzekering is nu ruim een half jaar bezig om de schade te verhalen.

telefoon wordt Niet opgenomen en brieven van advocaat worden Niet beantwoord. Nee, onze camperclub komt hier zeker Nooit meer.

Na jaren van problemen was het dit jaar weer een super camping. Alles was weer netjes onderhouden,

Goede binnenkomst en zelfs weer mensen in cafe en op het terras.

Het lijkt er zelfs op dat ook vianden weer uit de dip komt.

en wat betreft wifi, eindelijk een paar weken geen internet. Wat heerlijk om eens op vakantie te zijn. (trouwens internet is bij de receptie goed toegankelijk).

Was beter

R.S.
5-8-2016

Mooie ligging prima sanitair. We komen al 8 jaar elke vakantie hier overnachten. Maar e.e.a is hier veranderd. Veel blaffende honden en ook hun baasjes zijn erg rumoerig.

Prima camping

ilse
1-8-2016

Prima camping. Herken mij niet in de negatieve recensies. Betaalden 22.50 euro in hoogseizoen per nacht voor een camper zonder stroom. Sanitair erg schoon. Leuke speeltuin voor de kids. Animatieprogramma samen met naastgelegen camping. Loopafstand naar Vianden.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wat een fijne nette camping!!

tim en francisca
27-6-2016

We hebben enorm genoten op deze keurig onderhouden camping! mooie ruime plekken die keurig gemaaid waren, diverse water punten op de camping, enorm schoon sanitair wat 3x daags werd schoongemaakt, vriendelijk personeel. gewoon een top camping!!! 1 puntje van aandacht, even zorgen dat er een fatsoenlijke wifi verbinding komt want dat was drama.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Moulin in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.