Camping De l'Our

Camping De l'Our
7,2

6 tips over Camping De l'Our

Denis Wood, 11-5-2015

Met de bus betaal je voor een dagkaart 4 euro pp.

Kinderen reizen gratis.

flupperke15, 31-8-2014
het is daar gezellig en ook voor kinderen en mensen die graag met kano willen varen
kkoek, 25-7-2014

Als je niet gewend bent aan normaal westers sanitair of gewoon niet zo gesteld bent op je persoonlijke hygiëne en best veel wil betalen voor behoorlijk weinig, dan is dit een prima camping. Iemand die daar anders over denkt kan beter een andere camping opzoeken.

Protip: Voor de dichtstbijzjinde supermarkt (Lidl, jeuj) hoef je slechts 15km te rijden.

Hou je van een levendig gebeuren bezoek Vianden dan in het weekend. Met 1800 inwoners die nooit thuis zijn is het namelijk een spookstad.

Robert, 21-8-2013
Neem rotspennen mee. De gehelecamping is voorzien van een mooi grasdek. Maar 5 centimeter onder het gras beginnen de rotsen.
kooi, 3-8-2013

Kasteel vianden is zeer de moeite waard en vergeet niet om te genieten van de mooie wandelpaden rondom de camping.

Het zwembad op de berg is een aanrader, zeker voor de kinderen de moeite waard.

Klaas Wander, 27-7-2013

Neem indien mogelijk je eigen sanitaire voorziening mee!