Kleine hotelsWeer vandaag24°

33 reviews over Hotel Belvedere in het Nederlands

Geen 4 sterren waard

fam. Bijl
6-8-2015

Wij hadden een gehorige, naar nicotine ruikende kamer. Er was een tv op de kamer, formaat heel klein, uit het jaar nul. Het terras zag er niet verzorgd uit en we hadden een tafelkleed met vlekken erop. Bovendien een flesje cola dat over de datum was.

Gereisd Met partner in Mon Aug 03 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prijs kwaliteit niet in verhouding

harry
27-7-2015

Personeel van goede wil en vriendelijk. Kamer erg gedateerd, koelkast uitgezet vanwege lawaai, slecht functionerende douche, geen ventilatie in toilet ruimte, vieze vloerbedekking, terras onverzorgd en ontbijt nog geen 2 sterren waardig.

Gereisd Met partner in juli 2015

Fantastisch gegeten! Hotel is zeker aan te bevelen

Hans scherrenberg
7-7-2015

2 maal heerlijk gegeten, de chef en tevens eigenaar heeft echt in haar vingers zitten, voorbeeld de " loempia" gevuld met draadjesvlees, verrassend en van hoge kwaliteit. (Zelfs in de hittegolf waarbij het 41 graden was in de keuken! De bediening is ook zeer attent en proffesioneel. Hotel zelf heeft mooie kamers, kortom een aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2015

Adembenemend uit zicht

Ellie & Rudi
7-8-2013

Wij waren onder de indruk van de attente bediening van Astrid . Het uitzicht vanuit de kamer op het kasteel was ongelooflijk en het diner was verzorgd en geweldig met verse producten. kortom een bijzondere ervaring

Gereisd Met partner in augustus 2013

Héérlijk hotel

Schutte
30-7-2012

Zeer vriendelijke Nederlandse gastvrouw. Vanaf terras en restaurant uitzicht op kasteel. Helft vd 18 kamers heeft ook uitzicht op kasteel. Eten niet erg goedkoop maar wel heel goed. Is de prijs zeker waard.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk eten

C.Nederpel
25-7-2012

Dit jaar net als afgelopen 10 jaar weer een bezoek gebracht aan hotel Belvedere. Het was weer een groot feest, elke keer als we geweest zijn weten we waarom we hier terug blijven komen! De gastvrijheid, de mooie omgeving, het heerlijke ontbijt, kortom te veel om op te noemen, maar vooral, het heerlijke vegetarisch diner wat elke avond weer een verassing was. We begrijpen nog steeds niet hoe een kok het voor elkaar krijgt om zes dagen lang elke avond een ander exclusief viergangendiner te bereiden. Er is echter een nadeel aan de kookkunst van deze kok (Marijke), het eten in andere hotels en restaurants is hierdoor bijna altijd teleurstellend. Een leuke bijkomstigheid is dat we een aantal recepten met uitleg mee naar huis hebben genomen. Dit hotel is zeker een aanrader voor niet alleen vleeseters maar zeker ook voor vegetariërs! We hopen hier nog vele jaren te komen.

Gereisd Met partner in juli 2012

Dit nooit meer

Devlaminck
15-7-2012

Men gaat niet naar Luxemburg om in een hollands hotel terecht te komen. Bij touroperator krijgt dit hotel 4 sterren, wel dit is maar een 2 sterren hotel. Kamers sterk veroudert en niet proper. Info over het hotel klopt ook niet.

Geen aanrader toch niet voor Belgen misschien dat Nederlanders dit wel waarderen

Gereisd Met partner in januari 2012

Uitstekend hotel

Jon
24-3-2012

Een prima, niet te groot, hotel. Prachtige ligging, uitstekende (Nederlands talige) bediening en een geweldige kokkin (die tevens de eigenaresse is). Kortom een geweldige lokatie om een paar dagen te genieten van het mooie Luxemburg.

Gereisd Met partner in Mon Mar 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aanrader

Ben Zewald
8-11-2011

hebben hier eind oktober ( 2011) 4 nachten gelogeerd. prima hotel. het is is Haute Cuisine: ik had vooraf mijn bedenkingen! dacht aan grote borden met weinig voedsel en met trek van tafel gaan ! Moet eerlijk bekennen is geen een keer gebeurd, heb zelfs heerlijk gegeten en gedronken, en voldoende ( het eten ! ) 99 uit 100 punten. tot de volgende herfstvakantie !!!

Gereisd Met partner in oktober 2011

Heerlijk genoten en dik tevreden

m_hol11
23-8-2011

Het hotel (kamers en doucheruimte) is wat gedateerd en kan een opfrisbeurt gebruiken. Daarin tegen is het uitzicht gigantisch mooi, uitzicht op het kasteel van Vianden. De service is erg hoog en het onbijt is erg goed. Alles is keurig schoon en je voelt je welkom. Genoeg ruimte om je auto te parkeren (heel belangrijk voor ons) Voor ons een aanrader en wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.