Géén boekingskosten

Belvedere

LuxemburgDiekirchVianden

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Belvedere voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 32 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 32 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

32 Reviews over Belvedere

• 6fam. Bijl06-08-2015

Geen 4 sterren waard

Wij hadden een gehorige, naar nicotine ruikende kamer. Er was een tv op de kamer, formaat heel klein, uit het jaar nul. Het terras zag er niet verzorgd uit en we hadden een tafelkleed met vlekken erop. Bovendien een flesje cola dat over de datum was.

• 4harry27-07-2015

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Personeel van goede wil en vriendelijk. Kamer erg gedateerd, koelkast uitgezet vanwege lawaai, slecht functionerende douche, geen ventilatie in toilet ruimte, vieze vloerbedekking, terras onverzorgd en ontbijt nog geen 2 sterren waardig.

• 9Hans scherrenberg07-07-2015

Fantastisch gegeten! Hotel is zeker aan te bevelen

2 maal heerlijk gegeten, de chef en tevens eigenaar heeft echt in haar vingers zitten, voorbeeld de " loempia" gevuld met draadjesvlees, verrassend en van hoge kwaliteit. (Zelfs in de hittegolf waarbij het 41 graden was in de keuken! De bediening is ook zeer attent en proffesioneel. Hotel zelf heeft mooie kamers, kortom een aanrader.

• 10Ellie & Rudi07-08-2013

Adembenemend uit zicht

Wij waren onder de indruk van de attente bediening van Astrid . Het uitzicht vanuit de kamer op het kasteel was ongelooflijk en het diner was verzorgd en geweldig met verse producten. kortom een bijzondere ervaring

• 9Schutte30-07-2012

Héérlijk hotel

Zeer vriendelijke Nederlandse gastvrouw. Vanaf terras en restaurant uitzicht op kasteel. Helft vd 18 kamers heeft ook uitzicht op kasteel. Eten niet erg goedkoop maar wel heel goed. Is de prijs zeker waard.

• 9C.Nederpel25-07-2012

Heerlijk eten

Dit jaar net als afgelopen 10 jaar weer een bezoek gebracht aan hotel Belvedere. Het was weer een groot feest, elke keer als we geweest zijn weten we waarom we hier terug blijven komen! De gastvrijheid, de mooie omgeving, het heerlijke ontbijt, kortom te veel om op te noemen, maar vooral, het heerlijke vegetarisch diner wat elke avond weer een verassing was. We begrijpen nog steeds niet hoe een kok het voor elkaar krijgt om zes dagen lang elke avond een ander exclusief viergangendiner te bereiden. Er is echter een nadeel aan de kookkunst van deze kok (Marijke), het eten in andere hotels en restaurants is hierdoor bijna altijd teleurstellend. Een leuke bijkomstigheid is dat we een aantal recepten met uitleg mee naar huis hebben genomen. Dit hotel is zeker een aanrader voor niet alleen vleeseters maar zeker ook voor vegetariërs! We hopen hier nog vele jaren te komen.

• 2Devlaminck15-07-2012

Dit nooit meer

Men gaat niet naar Luxemburg om in een hollands hotel terecht te komen. Bij touroperator krijgt dit hotel 4 sterren, wel dit is maar een 2 sterren hotel. Kamers sterk veroudert en niet proper. Info over het hotel klopt ook niet.

Geen aanrader toch niet voor Belgen misschien dat Nederlanders dit wel waarderen

• 9Jon24-03-2012

Uitstekend hotel

Een prima, niet te groot, hotel. Prachtige ligging, uitstekende (Nederlands talige) bediening en een geweldige kokkin (die tevens de eigenaresse is). Kortom een geweldige lokatie om een paar dagen te genieten van het mooie Luxemburg.

• 9Ben Zewald08-11-2011

aanrader

hebben hier eind oktober ( 2011) 4 nachten gelogeerd. prima hotel. het is is Haute Cuisine: ik had vooraf mijn bedenkingen! dacht aan grote borden met weinig voedsel en met trek van tafel gaan ! Moet eerlijk bekennen is geen een keer gebeurd, heb zelfs heerlijk gegeten en gedronken, en voldoende ( het eten ! ) 99 uit 100 punten. tot de volgende herfstvakantie !!!

• 9m_hol1123-08-2011

Heerlijk genoten en dik tevreden

Het hotel (kamers en doucheruimte) is wat gedateerd en kan een opfrisbeurt gebruiken. Daarin tegen is het uitzicht gigantisch mooi, uitzicht op het kasteel van Vianden. De service is erg hoog en het onbijt is erg goed. Alles is keurig schoon en je voelt je welkom. Genoeg ruimte om je auto te parkeren (heel belangrijk voor ons) Voor ons een aanrader en wij komen zeker terug.

Hotel Belvedere info

Het complex