16 tips over Hotel Belle-Vue

• joostkoeken, 04-11-2013

Naar het kasteel vianden gaan is echt superleuk! Ook zijn er leuke cafe's in de straat.

• Enrico, 07-03-2014

Tip; boek het ontbijt mee maar ga voor het diner buiten de deur, bv het restaurant 'Beim Hunn' . Iets duurder maar heel lekker eten in een prachtige ambiance van een straatoude smidse.

• a_weggemans, 15-10-2013

diverse wandelroutes in vianden, circuit autopedestre is een hele mooie wandeling van 10 km. De elektriciteit centrale van de SEO is vaak open Probeer een kamer met uitzicht op het kasteel te boeken (201, 301 enz)

• Guy, 13-02-2013

We hadden Vianden al een paar keer bezocht in de zomer: een bruisend, toeristisch en druk stadje. In de krokusvakantie lijkt het echter meer een spookstad: heel weinig zaken zijn geopend en weinig toeristen te zien.

We hebben een aantal aanbieders voor Belle-Vue voor je op een rij gezet:

• Familie Goedemans, 12-05-2013

Wij zijn via de kabelbaan (op loopafstand van het hotel) naar het kasteel gegaan. Dit kasteel is fantastisch gerestaureerd. Lopend weer terug naar het hotel.

• msmit, 25-09-2012

Bezoek het kasteel met de kabelbaan en ga terug lopen.

• Jan, 20-09-2012

Een aanrader. Veel bezienswaardigheden in de omgeving

• els, 26-07-2012

Neem een Luxemburg kaart voor de toeristische attracties. In het hotel te verkrijgen bij de receptie. Wij werden er niet op gewezen, maar geeft leuke kortingen voor de bezienswaardigheden in Luxemburg. Er zijn verschillende mogelijkheden voor de kaart, in het aantal personen en dagen.

• An S, 17-07-2012
    • A la carte-restaurant is zeer lekker (zeker de zalm eens proberen). Prima prijs/kwaliteitverhouding & heel erg vriendelijk personeel (spreken nederlands!).

• anitavanbergen, 14-11-2012

We zijn gaan eten in Hotel victor Hugo, het eten was daar heerlijk. Vianden is een leuk stadje, en voor 2 dagen is het daar prima toeven.

• André, 09-03-2012

Adventure Parc voor actievelingen.

• Chris, 30-12-2011

Het kasteel boven op de berg is heel mooi opgeknapt. Dit is te lopen vanaf het hotel, wel de stijle berg omhoog. Ongeveer 20 min. Entree is €6 pp. In het dorp zijn veel eetgelegenheden. Een aantal hiervan zijn van Nederlandse eigenaren. We konden dus vaak gewoon nederlands spreken. En anders spraken ze Duits Frans en Engels

• bobschouten, 18-10-2014

Kasteel in Vianden waar blijkt dat de koning Willem Alexander ooit met de Koninklijke familie van Vianden verbonden is

• Frederique, 21-06-2015

Ontbijt bijboeken en een massage nemen.

We hebben een aantal aanbieders voor Belle-Vue voor je op een rij gezet:

• andre, 11-01-2015

Vanuit het hotel richting centrum aan de linker kant cafe du pont. Veel biertjes op tap en erg leuk ingerichte kroeg. Als ik tot slot dan nog een kritische noot zou moeten doen, dan is het dat Vianden erg in trek is bij Nederlanders, dus die kom je tegen. Voor een lang weekend is dat goed te doen...

• Bianca, 27-07-2014

neem een luxere kamer aan de achter kant als je niet van straat geluid houd