Hotel Belle-Vue

Hotel Belle-Vue
8,2

16 tips over Hotel Belle-Vue

Frederique, 21-6-2015
Ontbijt bijboeken en een massage nemen.
andre, 11-1-2015
Vanuit het hotel richting centrum aan de linker kant cafe du pont. Veel biertjes op tap en erg leuk ingerichte kroeg. Als ik tot slot dan nog een kritische noot zou moeten doen, dan is het dat Vianden erg in trek is bij Nederlanders, dus die kom je tegen. Voor een lang weekend is dat goed te doen...
bobschouten, 18-10-2014
Kasteel in Vianden waar blijkt dat de koning Willem Alexander ooit met de Koninklijke familie van Vianden verbonden is

We hebben een aantal aanbieders voor Belle-Vue voor je op een rij gezet:

Bianca, 27-7-2014
neem een luxere kamer aan de achter kant als je niet van straat geluid houd
Enrico, 7-3-2014
Tip; boek het ontbijt mee maar ga voor het diner buiten de deur, bv het restaurant 'Beim Hunn' . Iets duurder maar heel lekker eten in een prachtige ambiance van een straatoude smidse.
joostkoeken, 4-11-2013

Naar het kasteel vianden gaan is echt superleuk!

Ook zijn er leuke cafe's in de straat.

a_weggemans, 15-10-2013

diverse wandelroutes in vianden, circuit autopedestre is een hele mooie wandeling van 10 km.

De elektriciteit centrale van de SEO is vaak open

Probeer een kamer met uitzicht op het kasteel te boeken (201, 301 enz)

Familie Goedemans, 12-5-2013
Wij zijn via de kabelbaan (op loopafstand van het hotel) naar het kasteel gegaan. Dit kasteel is fantastisch gerestaureerd. Lopend weer terug naar het hotel.
Guy, 13-2-2013
We hadden Vianden al een paar keer bezocht in de zomer: een bruisend, toeristisch en druk stadje. In de krokusvakantie lijkt het echter meer een spookstad: heel weinig zaken zijn geopend en weinig toeristen te zien.
anitavanbergen, 14-11-2012

We zijn gaan eten in Hotel victor Hugo, het eten was daar heerlijk.

Vianden is een leuk stadje, en voor 2 dagen is het daar prima toeven.

We hebben een aantal aanbieders voor Belle-Vue voor je op een rij gezet: