151 reviews over Hotel Belle-Vue in het Nederlands

Kimm hamel,
21-1-2019

Een aantal jaar geleden samen met mijn man er heen geweest. Nu wilde we met de kindjes op pad en wisten meteen welk hotel!!! Hotel belle vue!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Valt tegen

P. Swinkels,
13-8-2018

Iedere ochtend gewekt door de verzamelplek van vuilnis wagens. Dit is schuin achter het hotel. Enorm balen! Verder, onpersoonlijke benadering aan de balie als je aankomt. Je voelt je meer een nummer. Je krijgt een standaard monoloog. Grote kamer, prima!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

De watervallen van Coo, Luxemburg-Stad en Bernkastel zijn bij uitstek gezellige stadjes met veel winkeltjes en terrasjes. In Trier en Bernkastel kun je met een treintje de stad doorkruisen met uitleg van een gids (bandje), of een rondvaart over de Moezel is ook zeker de moeite waard. Ons hotel Belle-Vue in Vianden heeft een Nederlandse eigenaar, eten is prima en de kamers zijn ruim en schoon. Het hotel heeft ook een binnenzwembad met whirlpool. Minder goed is het bezoeken van het kasteel in Vianden, het is heel moeilijk lopend bereikbaar via het laatste steile stuk naar boven.

Gereisd met partner in juni 2018

Luxemburg mooi...

Annette,
26-7-2018

Prima hotelkamer met balkon echter ook zeer veel overlast van buren die herrie maakten op het balkon tot diep in de nacht Ik zeg neem een kamer zonder balkon Ook heb je doordeweeks last van de naastgelegen bedrijven die herrie maken al vanaf 6 uur in de ochtend Ontbijt prima Vianden aardige plaats maar niet bijzonder veel te beleven Kasteel mooi Trier en de wijnroute rijden van grevenmacher naar remich zijn aanraders Luxemburg stad niet echt bijzonder

Gereisd met partner in juli 2018

Super netjes hotel mooie ligging

Mark & Aranka,
26-9-2017

In dit hotel een weekendje geweest met ca 35 personen. Super mooie nette kamers. Vriendelijk ontvangst in het nederlands! Ontbijtbuffet ook ruime keuze. Het eten wat we 's avonds kregen was prima. Vanuit hotel ben je zo aan het water, de kabelbaan is 10 min lopen.

Gereisd met vrienden in september 2017

G. Mulder,
17-9-2017

Het is schoon, lekker eten en drinken, aardig personeel, ook heel goed en gevarieerd ontbijt. Leuk hotel in een leuk plaatsje, een aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

Vriendelijk hotel

Woodshop,
5-9-2017

Een weekend met mijn vriend naar dit hotel geweest. Vriendelijk ontvangst,Nederlandse eigenaar. Wij hadden een standaard kamer geboekt. Eenmaal op de kamer waren wij teleurgesteld in de ruimte,deze was klein. De badkamer is aan vervanging toe. Scheuren in de tegels, onhandige douchekop. Het was níet mogelijk om hier je haar te wassen. Verder was de kamer schoon en hing er een tv met Nederlandse zenders. Wij zijn ervan overtuigd dat een grotere kamer prima zou zijn. In het hotel waren veel motorrijders en wielrenners. De parkeerplek voor het hotel,was beperkt. Je kreeg de kans bij een ander hotel van dezelfde eigenaar te parkeren. Ontbijt is prima. Zwembad mooi maar erg koud water. Dit is jammer want even in het bubbelbad na een dagje op stap is heerlijk. De omgeving is erg mooi en een echte aanrader. Luxemburg stad vonden wij niet de moeite waard.. maar daar in tegen is trier een echte aanrader ook wandelen bij de mullerthal traill is een avontuur. Eten bij restaurant hot stone jammie!

Gereisd met partner in september 2017

Tot nooit meer ziens

Charlotte,
4-8-2017

Na lezen van zoveel positieve ervaringen, de gok genomen om een standaard kamer te boeken in belle vue via reisorganisatie. Kamer was een teleurstelling. En veel kleiner als verwacht. En de reisorganisatie had geen foto's van de kamer. De kamer vond ik eerder geschikt voor 1 persoon i.p.v. 2 personen. Bad liep leeg, weinig ruimte om kleding/handdoeken op te hangen in badkamer. Inrichting gedateerd. Kamer was wel schoon en omgeving was prachtig. Ontbijt ook goed verzorgd.

Gereisd met partner in januari 2017

fantastisch hotel!!

Suzanne,
31-7-2017

We hebben hier al heel vaak vertoefd en dus al verschillende kamers gehad. Het zijn stuk voor stuk mooie ruime kamers, alles is keurig schoon en goed onderhouden. Een groot aantal kamers is voorzien van een balkon, wat wij altijd zeer op prijs stellen. Dit hotel heeft een hele gezellige bar, dit ook mede dankzij het zeer vriendelijke personeel. Ter plaatse dineren is zeer de moeite waard. Het is niet voor niets dat veel gasten hier met grote regelmaat terugkeren.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Paradijs op aarde

Genieten
13-11-2016

Zo hoort het te zijn. Ruime schone kamer met uitzicht op het kasteel.Prima keuken gastvrij personeel.Kortom gewoon genieten. Toch 1 nadeel het weekend ging te snel voorbij maar ja daar kan het hotel niets aandoen.Tot volgend jaar!!.

Gereisd met partner in oktober 2016

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belle-Vue in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belle-Vue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.