Hotel Auberge du Chateau ***

Hotel Auberge du Chateau ***

Hotel Auberge du Chateau

Weer vandaag4°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge du Chateau voor je op een rij gezet:

7 tips over Hotel Auberge du Chateau

Hennie Wilkes, 18-6-2013
Hotel weet hoe om te gaan met grote fietsgroepen.
ofants, 13-6-2013
Een tip voor volgend jaar, vier plaatsen reserveren voor Jean Nelissen toertocht, en alvast nieuwe moppen bedenken. Als tip geef ik mensen mee wandelschoenen mee te nemen. Een hele dag klauteren en bij terugkomst lekker op het terras genieten van een drankje en het prachtige uitzicht en van alles wat er vanuit te aanschouwen is. s'avonds genieten van heerlijk eten. Het Kasteel moet je een keer gezien hebben! Met lopen kom je vanzelf langs de mooiste vergezichten, adembenemend mooi!
Piet, 30-7-2012
rustig stadje heerlijk om te wandelen en alles is behoorlijk dichtbij en makkelijk te bereiken

Machteld Eppink, 13-7-2012
Personeel was behulpzaam. Parkeerkaart voor meerdere dagen te regelen, voor 8 euro (dit was echter niet gemeld vantevoren).
, 11-6-2012
De pizzeria bij hotel Petry is geweldig.
johan hellings, 4-6-2012
Omdat wij de auto deze dagen niet zouden gebruiken hebben wij deze gratis gepaarkeerd bij het riviertje nog geen 5 minuten lopen

Deckers Carlo, 29-5-2012
Zeer geschikt voor groepen, en zelfs als je als koppel komt er is altijd wel iemand om te praten met u.