Bed and Breakfast Auberge du Chateau

Bed and Breakfast Auberge du Chateau

10Fenomenaal

Luxemburg, Diekirch, Vianden

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge du Chateau voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

13 reviews over Bed and Breakfast Auberge du Chateau

• 2019
    10Janneke27-10-2019

Heerlijk hotel!

Twee nachtjes gelogeerd in dit gezellige hotel. We hadden er zo nog een paar nachten langer willen blijven. Vriendelijke eigenaren, geweldige service en niets is teveel. Van het moment van arriveren tot je weer weggaat doen ze er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het ontbijtbuffet is ook een aanrader, veel keus uit lekkere broodjes, vers sap en smoothies. Voor een klein bedrag een goede start van je dag. Het hotel ligt middenin het centrum en is een goede uitvalsbasis voor heerlijke wandelingen en om de prachtige omgeving te verkennen.

Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Jane Drome19-08-2019

Absolute aanrader!

Niets te veel voor de eigenaren. Je werd uitgebreid ingelicht door de eigenaar in perfect Nederlands. Service is duidelijk belangrijker voor hen dan geld. De kamers waren ruim, mooi en schoon. Extra service en advies m.b.t. parkeren, bezienswaardigheden en omgeving. Kort om: m.b.t. dienstverlening maken zij het verschil en een voorbeeld voor vele hotels, restaurants e.d. Ontbijt was te vergelijken met hotels van 3 sterren en zelfs meer, daarbij kon je extra eten mee nemen voor onderweg, waar je in andere hotels/B&B voor moet betalen. Locatie is zeker goed. Vanuit Vianden ben je zo in Duitsland en andere bijzondere plaatsen. Je kan evt gratis parkeren, maar 3 nachten en 4 dagen voor € 8 is niet veel. Maak je reservering rechtstreeks bij de eigenaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2018
    10Hennie en Fred19-08-2018

Een geweldige B&B, zoals je mag verwachten.

Helemaal goed! Schoon! Goede kamers, bedden en vooral heel vriendelijke ontvangst. Zeer klantvriendelijke benadering. Het ontbijt is uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar. Een B&B zoals je kan verwachten. Deze mensen zijn erg goed bezig en maken er een toplocatie van. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. We hebben een geweldige week gehad! Daarnaast is Vianden ook een hele leuke plaats, je kunt alle kanten op en leuke trips maken.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Aad en Carla Versloot29-07-2018

Geweldig

De gastheer en gastvrouw Julien en Maaike zeer vriendelijk , goede ontvangst en goede uitleg hoe en wat parkeren, omgeving enz. Leuk stadje Kasteel de moeite waard en zeker stoeltjes lift naar kasteel doen. Prachtige omgeving on te wandelen, fietsen maar ook rustig toeren door de omgeving .

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Cremer06-08-2017

Een echte aanrader!

Een prettig verblijf met persoonlijke aandacht, goede en schone kamer met een prima bed. Uitgebreid ontbijtbuffet voor een meerprijs van € 10,- p/p. en mogelijkheid tot meenemen lunchpakket. Een kleine koelkast op de kamer zou fijn zijn geweest.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Neomi26-07-2017

Super

Sinds 1,5 jaar een nieuwe eigenaar. Prima B&B, grote kamers, lekker ontbijt en relatief goedkoop in vergelijking met de omgeving. Nog geen restaurant, dit komt later misschien nog, maar er zijn er genoeg in de plaats zelf. We hebben een heerlijk weekje gehad. Komen zeker weer een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Joop Damen24-05-2017

Super locatie!

Zeer vriendelijke eigenaars! Ruime en schone kamers, zeer uitgebreid ontbijt. Eigenaars helpen je met alles en voorzien je van elke informatie die je maar nodig hebt. Kan niet beter!! Voor een bezoek aan Luxemburg , zeker voor herhaling vatbaar! Het is een heerljk hotel voor onthaasting!

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Beckers Maria08-01-2017

Wij waren 4 daagen in Aunerge du chateau

Personeel vriendelijk , Fantastisch Ontby, alles proper 100% ante beweelen.

Maria en Jean

Gereisd met partner in januari 2017

• 9andré scholtens04-08-2016

fantastisch.deze nieuwe eigenaar doet het heel goe

goed ter been zijn. geen brede gang of trap. stadshotel, in algemeen goed te doen. hulpvaardig, vriendelijk, niet zo overdreven luxe ,netjes goed schoon. onze motoren konden in de garage parkeren! ga zelf maar kijken!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Igna Gibcus01-08-2016

Een gezellig en sfeervolle B&B in het centrum

Nieuwe eigenaren, zeer sympathiek, Nederlands sprekend en meedenkend. Onverwacht ging er nog iemand met ons mee op vakantie (dus in totaal 7 personen) en de kamers waren zo omgeboekt tegen zeer geringe kosten. Ook werden we gewezen op de parkeerkosten van de auto die vlakbij stond. Hier gaan we zeker een keer weer naar toe!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Bed and Breakfast Auberge du Chateau info