Bed and Breakfast
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge du Chateau voor je op een rij gezet:

10 reviews over Bed and Breakfast Auberge du Chateau in het Nederlands

Een geweldige B&B, zoals je mag verwachten.

Hennie en Fred
19-8-2018

Helemaal goed! Schoon! Goede kamers, bedden en vooral heel vriendelijke ontvangst. Zeer klantvriendelijke benadering. Het ontbijt is uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar. Een B&B zoals je kan verwachten. Deze mensen zijn erg goed bezig en maken er een toplocatie van. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. We hebben een geweldige week gehad! Daarnaast is Vianden ook een hele leuke plaats, je kunt alle kanten op en leuke trips maken.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geweldig

Aad en Carla Versloot
29-7-2018

De gastheer en gastvrouw Julien en Maaike zeer vriendelijk , goede ontvangst en goede uitleg hoe en wat parkeren, omgeving enz. Leuk stadje Kasteel de moeite waard en zeker stoeltjes lift naar kasteel doen. Prachtige omgeving on te wandelen, fietsen maar ook rustig toeren door de omgeving .

Gereisd Met partner in juli 2018

Een echte aanrader!

Cremer
6-8-2017

Een prettig verblijf met persoonlijke aandacht, goede en schone kamer met een prima bed. Uitgebreid ontbijtbuffet voor een meerprijs van € 10,- p/p. en mogelijkheid tot meenemen lunchpakket. Een kleine koelkast op de kamer zou fijn zijn geweest.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super

Neomi
26-7-2017

Sinds 1,5 jaar een nieuwe eigenaar. Prima B&B, grote kamers, lekker ontbijt en relatief goedkoop in vergelijking met de omgeving. Nog geen restaurant, dit komt later misschien nog, maar er zijn er genoeg in de plaats zelf. We hebben een heerlijk weekje gehad. Komen zeker weer een keer terug.

Gereisd Met partner in juli 2017

Super locatie!

Joop Damen
24-5-2017

Zeer vriendelijke eigenaars! Ruime en schone kamers, zeer uitgebreid ontbijt. Eigenaars helpen je met alles en voorzien je van elke informatie die je maar nodig hebt. Kan niet beter!! Voor een bezoek aan Luxemburg , zeker voor herhaling vatbaar! Het is een heerljk hotel voor onthaasting!

Gereisd Met partner in mei 2017

Wij waren 4 daagen in Aunerge du chateau

Beckers Maria
8-1-2017

Personeel vriendelijk , Fantastisch Ontby, alles proper 100% ante beweelen.

Maria en Jean

Gereisd Met partner in januari 2017

fantastisch.deze nieuwe eigenaar doet het heel goe

andré scholtens
4-8-2016

goed ter been zijn. geen brede gang of trap. stadshotel, in algemeen goed te doen. hulpvaardig, vriendelijk, niet zo overdreven luxe ,netjes goed schoon. onze motoren konden in de garage parkeren! ga zelf maar kijken!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Een gezellig en sfeervolle B&B in het centrum

Igna Gibcus
1-8-2016

Nieuwe eigenaren, zeer sympathiek, Nederlands sprekend en meedenkend. Onverwacht ging er nog iemand met ons mee op vakantie (dus in totaal 7 personen) en de kamers waren zo omgeboekt tegen zeer geringe kosten. Ook werden we gewezen op de parkeerkosten van de auto die vlakbij stond. Hier gaan we zeker een keer weer naar toe!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk

Christine Keur
12-7-2016

Prettig ontvangst, garage voor de motoren, eigenaren (Nederlands sprekend) nemen alle tijd om alles te vertellen en uit te leggen. Voorlopig alleen nog ontbijt, maar van zeer voldoende kwaliteit en variatie. (Er is zelfs hagelslag) Kamer is ruim en bed slaapt goed. Zeer geslaagd weekend. We komen zeker nog eens terug. Een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een prima hotel. Bij aankomst werden we welkom geheten door de vriendelijke (nederlands sprekende) eigenaar. Alles werd prima uitgelegd en ook voor vragen tijdens ons verblijf werd allle tijd genomen. De kamer was prima. Schoon en goede bedden. Een sfeervol hotel op een goede plek in het centrum van Vianden.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Auberge du Chateau in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Auberge du Chateau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.