Hotel Auberge de l'Our

Luxemburg, Diekirch, Vianden

5.8Voldoende

6 reviews over Hotel Auberge de l'Our

• 8Hetty31-07-2019

Prima hotel met een geweldige ligging

Wij hadden een familiekamer de Luxe. Het was een erg nette kamer! Een groot 2-persoonsbed (boxspring) bij binnenkomst, achter een muurtje was een bedbank uitgeklapt voor onze beide kinderen. De badkamer was klein, maar uitstekend. Fijne, frisse handdoeken en alles was heel schoon. Ik lees hier dat je vroeg bij het ontbijt moet zijn, want er zou slecht aangevuld worden. Hier hebben wij niets van gemerkt. Het ontbijt was netjes, voldoende keuze en zodra iets op leek te raken werd het keurig aangevuld. De ligging is echt super ten opzichte van het stadje. Het kasteel is mooi en de stoeltjeslift vonden de kinderen prachtig.

Enige nadeel wat ik wel aan dit hotel vond is dat het direct aan een vrij drukke weg ligt. De ramen openzetten was er door het lawaai niet echt bij. En het 2-persoonsbed was erg zacht, té zacht wat mij betreft. Maar dat is wellicht meer een persoonlijke voorkeur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 3Marco16-07-2019

Nooit meer

Slechte bedden, slechte hygiene, geen enkele vorm van rook of brand beveiliging. De rookmelder lag zonder batterij in de lade van het wastafel meubel. Middags staat er een wasmand voor je deur met nieuwe handdoeken en een rol pleepapier. Of je het zelf even wil vervangen. Bedden worden niet opgemaakt. Geen vluchtroute aanduidingen ( plattegrond en verlichting)en dat In een oud en vooral houten pand. TV vaker geen dan wel signaal. Een gammele stoel op de kamer meer niet. Ontbijt is karig ( vleeswaren van gisteren) en een smerige koffie machine, pas hiermee op! Onvriendelijke en duistere figuren in en om het pand.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    6frank van dooren15-11-2018

mooi hotel maar nooit meer

mooi hotel, mooie kamer met een mooie douche super ligging aan het water met een leuk terras super ontbijt minpunt is de hygiene die kan zeker in het restaurant gedeelte beter (zitten er waarschijnlijk ook veel minder vliegen binnen) Mooi douche alleen liep het water na 30 seconden al over zodat we niet hebben kunnen douchen. Na achteraf meerdere mails te hebben verstuurd (smorgen was er niemand aanwezig alleen de mevrouw van het ontbijt) geen enkele reactie hierover gekregen. Wat achteraf raar was dat we vooraf moesten betalen met een of ander verhaal dat ze het druk hadden. Op zich geen enkel probleem, maar achteraf heb ik nu het vermoeden dat dit was omdat ze al wisten dat deze douche verstopt zat. Bij het lezen van andere recensies staat namelijk het zelfde probleem vermeld. Ik kan nu allemaal 1 en gaan geven maar dat zou niet juist zijn voor een serieuze recensie. Ben wel boos maar alleen al omdat ze niet reageren.

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

8BetjeC26-04-2012

rustige kleine camping

Campin de l'Our is een rustige kleine camping waar we jaarlijks graag terug komen. Vriendelijke uitbaters, lekker eten in het hotelletje aan zeer goede prijzen. Wandelgelegenheden in overvloed. Sanitair is wat ouder maar goed onderhouden. Douchen en warm water neem je met een gehuurde sleutel waar ze geldwaarde opzetten, maar éénmaal je het gewoon bent werkt het goed.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9theo23-07-2009

gezellig en knus hotel

goed hotel om er te over nachten goede prijs kwaliteit verhouding vriendelijk persoonneel lekker eten op het terras of restaurant

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 5Jessica05-06-2006

Weer al een poos geleden maar toch... Heb een kamer geboekt per e-mail, en ben alleen met mijn hond in het hotel verbleven. De eigenaar is vriendelijk en het ontbeid was prima! Dan de kamer... een eenpersoonskamer met gelegenheid voor een hond. Het viel mij meteen op dat er een zware lucht op de kamer hing of er een fles wijn over de vloer was gegaan ofzo, verder was de warme kraan kappot. De kamer was erg krap omdat er ook een groot bureau in stond en de kast had geen ligplek want ook deze was gesneuveld. De douche en wc (op de gang, douche een verdieping lager) waren prima in orde. Wil niemand ontmoedigen maar voor die eenpersoons kamer waar ik op zat zou ik toch kiezen voor een duurder alternatief. Tweepersoonskamers zagen er beter uit!

Gereisd in juni 2006

1 tip over Hotel Auberge de l'Our

• BetjeC, 26-04-2012

Hang de douchesleutel aan een lint aan je badtas want de onze is ooit mooi met een boogje recht in de afvoer gevlogen, en weg was de sleutel (en waarborg van 35€)

0 vragen over Hotel Auberge de l'Our

• Op het terreinTerras