Kleine hotelsWeer vandaag34°13°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Aal Veinen beim Hunn voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Auberge Aal Veinen beim Hunn in het Nederlands

Gezellig restaurant, erg lekker eten

Defrie Tempelaars
22-8-2015

Een gezellig restaurant. Kinderen kregen een eigen menukaart, tevens kleurplaat met kleurpotloden. Zij vermaakte zich prima. Eten was erg lekker/goed! Een aanrader! Aan het eind zijn de kinderen twee keer verwend met een lolly! Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden niet gereserveerd, maar dat zou ik aanraden, wil je zeker zijn van een tafel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Mooie ambiance in een eeuwenoude voormalige smidse

Enrico
7-3-2014

Heerlijk gegeten in dit klein gezellige restaurant. Goed verzorgd eten, heerlijke wijn. Let wel: deze is wat prijzig.

Gereisd Met partner in maart 2014

Afschuwelijk slechte bediening, lekker eten.

John
30-10-2013

Wij zijn dit jaar 2 maal gaan eten bij Aal Veinen. In het verleden hebben we er ook regelmatig gegeten en ook geslapen. Wat ons nu opviel was het slechte personeel. Lang gezicht, kortaf, onvriendelijk en ronduit onbeschoft. Verschillende dames (met uitzondering van de eigenaresse) hadden zichtbaar geen zin om te werken en al helemaal niet om gasten te ontvangen. Wij voelden osn niet welkom. Omdat het eten goed was en wij dachten dat het een incdent was zijn wij de volgende dag terug gegaan. Maar wederom de zelfde onbeschofte behandeling. Heel erg jammer, omdat de locatie en het eten goed zijn. Maar met zulk slecht personeel zullen klanten op een gegeven moment wegblijven.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg gezellig

mischa
28-9-2010

Een zeer mooi en schoon hotel met een mooi sanitair. Echter kamer 4 is geen aanrader omdat je dan boven de keuken bent en er veel lawaai is. Ook 's nachts hoor je dan continu het geluid van een koelcel of zo iets. Wij hebben die nacht zeer slecht geslapen. Het eten is er super en ruim voldoende. Wij willen er best nog wel een keer heen maar niet op kamer 4.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2010

goed huwelijk tussen authentiek en modern

karin
23-8-2010

2 kamers gereserveerd voor 1 nacht. 1 kamer was groot, mooi ingericht, lag aan de weg. Andere kamer ( 2x 1 pers. bed) was aan de kleine kant, wel grote badkamer. Deze kamer lag aan de achterkant waar een constant monotoon geluid van een stroomversterker of iets dergelijks te horen was, enige minpunt van dit gastvrije gezellige hotel. Goed restaurant, maar je moet wel echt van veel vlees houden! Prijzen zijn af en toe wat aan de hoge kant.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Mooie kamers, goed eten, garage voor motoren

Marianne
1-8-2010

Volledig gerenoveerd kleinschalig hotel waarbij de karakteristiek behouden is gebleven. De kamers zijn zeer sfeervol ingericht en de badkamer is heel modern. De kamers zijn gelegen op de 2e en 3e verdieping. In het restaurant (bg en 1e verdieping) kun je prima eten vanaf een zeer uitgebreide menukaart, vlotte bediening. Het vlees (flinkie porties) wordt op een houtskoolgrill bereid. Op de bg wordt het ontbijt geserveerd. Vanwege de parkeermogelijkheid in een garage, 50 m. van het hotel, is het prima geschikt voor motorrijders die van enige luxe houden. Minpunt is dat de kamers nogal gehorig zijn, zowel onderling als van buitenaf. (Het hotel ligt aan een doorgaande weg in Vianden die met kinderkopjes is aangelegd, geen dubbel glas.)

Gereisd Met partner in juli 2010

Leuk hotel, ideaal voor motorrijders

gert-jan
21-5-2010

Leuk hotel. Geen 2 kamers zijn hetzelfde. Nieuwe badkamers. Oud pand, dus soms wat vreemd / laag. Restaurant blinkt uit met enorme lappen vlees van de grill.

Gereisd Met vrienden in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk hotelletje

anja
9-5-2010

het is een leuk hotelletje bet gerenoveerd maar pas op de trappen beetje donker en je stapt snel mis. er is gen lift. Diner bestaat uit veel vlees wat gegrild word, wij hadden de fondue wel duur voor hetgeen je krijgt maar wel lekker. De grill rook lucht gaat het hele hotel door dus ook de slaapkamers is niet prettig . Ontbijt een beetje karig de kamer wat klein maar alles is er moderne badkamer maar niet praktisch ingericht wel mooi.

Gereisd Met partner in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrij, gezellig, ideaal met motoren.

M.Rijk
11-9-2009

Prima locatie, sfeervol met een goede prijs. Hoewel de bevestiging even op zich liet wachten is alles goed gekomen. Het restaurant is ook van een goede prijs/kwaliteitverhouding en zat tijdens ons verblijf goed vol. Voor motorrijdens een prima uitvalsbasis met gratis stalling. Enig minpuntje wat het bed in onze kamer (te zacht)

Gereisd Met vrienden in september 2009

gezellig en romantisch weekend

wim delbaere
20-1-2009

ik en mijn partner logeerden hier 4 dagen kamer met ontbijt en namen s'avonds toch a la carte , en we hebben het ons zeker niet beklaagd , van gezelligheid tot groote van de kamer en van de ontvangst was alles tip top , het eten was super en de ligging ideaal om te wandelen ,voor mezelf zeker een aanrader om nog eens met de kinderen op weekend te gaan +++

Gereisd Met partner in januari 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge Aal Veinen beim Hunn in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge Aal Veinen beim Hunn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.