Reviews over accommodaties in Diekirch

Leuk voor een keer

Lana,
    13-11-2018

Mooi hotel, aardig personeel. Alleen avond eten is super duur en te chique voor de “normale” mens. Toch geprobeerd maar veel was smaakloos. Kan ik beter te steakhouse aanraden in het dorpje. Ook het ontbijt was een dooddoener, je moest echt alles zelf halen ook het drinken in een kleine volle ruimte.

Heel mooi

Piet en Joke Koops,
    13-8-2018

Het is een mooie plek en mooi schoon huisje met vriendelijke eigenaren .

Het was ook met de warmte heerlijk koel binnen .

De reeën en vossen waren s,avonds te zien wij vinden het een aanrader.

Alleen fietsen in de buurt valt tegen .

4-sterren, value for money, of toch niet.......

Dhr. C. Hagenaars,
    5-10-2017

Het genoemde Wellness gebeuren behoort NIET bij de boeking. Gebruik ervan moet worden bijbetaald voor 1,5 uur prive, 70 euro. Het restaurant is prima, doch als je door omstandigheden 2x hetzelfde hoofdgerecht voor 20 euro kiest op verschillende dagen en je krijgt dag 1 super mals en sappig vlees en de 2e dag ribeye, taai, droog en met veel vet, dan klopt er iets niet. Ik heb ook gereclameerd. Is wel netjes opgelost, waarvan akte.

Aanrader!

Ludo Kelleneers,
    2-9-2017

Mooie ruime kamer met open badkamer. Vriendelijk personeel. Rijk gevuld ontbijt. Lekkere warme Jacuzzi.

ongeloofelijk romantisch - ook voor een oud koppel

linda linda,
    5-8-2017

wel goed -- alles - gezellige kamers, alles erop en eraan. personeel. onze favoriet.

niet goed -- het eten in het restaurant is heel duur -- verwachtten er meer van.