Camping Troisvierges

Weer vandaag17°
Camping Troisvierges
6,6

Camping Troisvierges (Luxemburg) is een gemoedelijke camping met behulpzame eigenaren. De camping is goed onderhouden en heeft gescheiden staanplaatsen. Het sanitair is netjes. Je kunt gebruik maken van het zwembad en de sportvelden van de gemeente. Aanraders in de buurt zijn de grotten van Hotton en de steden Vianden en Luxemburg.

109 reviews over Camping Troisvierges in het Nederlands

Pas op met reserveren! Geven plekken zomaar weg!

JM
29-10-2018

Op zoek naar een camping voor een tussenstop, kwamen we bij deze camping uit. Via e-mail een specifieke plaats gereserveerd (bevestigd): Groot, in de schaduw en dichtbij zwembad, speeltuin en sanitair. Ter plekke aangekomen bleek dat onze plaats al aan anderen was vergeven! Beheerder: "ze vertrekken morgen". Maar volgens de gasten zelf bleven ze nog 2 weken. Ook hun gereserveerde plek bleek bij aankomst aan anderen vergeven! De beheerder bood ons twee alternatieve plaatsen: 1 tegenover een beekje, levensgevaarlijk voor onze zoon van 1! En 1 plaats die alles had wat we juist niet wilden: klein, in de zon, ver weg van zwembad, speeltuin en sanitair. Onder protest akkoord gegaan, tegen een lagere prijs (wilde de receptie aanvankelijk niets van weten). We moesten anders maar doorrijden naar Diekirch. Uiteindelijk hebben we hier slechts kort gestaan en zijn snel weer vertrokken. De camping zelf is niets bijzonders. Zwembad wel mooi!!

Loze beloftes

Marijke van der Weijden
2-9-2018

Ze maken niet waar wat ze op de website zetten. Zeer tevreden met de boeking van een betaalbaar huisje met allerlei faciliteiten. Kids verheugde zich enorm. Bij aankomst bleek het binnen zwembad gesloten en de kinderanimatie niet meer aanwezig. Heb gevraagd om een compensatie maar dat vonden ze onzin.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Camping Troisvierges, voor herhaling vatbaar!!

Fam. v. Linder
15-8-2018

Nette camping, verrassend! We hadden nog een paar dagen over voordat we weer naar huis zouden gaan en vonden deze camping (wel vooraf geboekt). Camping ziet er keurig uit, grote met heggen gescheiden plekken. Sanitair is wel wat ouder maar hele grote douches en lekker warm water. Bediening met token met punten maar is meer dan voldoende. Met token kun je ook afwassen, heet water dus niet veel nodig. Zwembad en speeltuin zijn van gemeente waar je als campinggast gratis gebruik van mag maken, ziet er keurig uit! Bij het zwembad is een restaurant en snackbar, duurt even voordat je je eten hebt maar smaakt heerlijk en is niet duur. Aan de receptie wordt Frans, Duits, Engels en Nederlands gesproken, geen winkel maar wel verse broodjes op bestelling. Bij de receptie is een terras waar je voor zeer schappelijke prijzen een drankje en ijsje kunt bestellen. Op sommige dagen wordt er op een houtgestookte over pizza's gebakken voor 8 euro per stuk

van der Goot
15-8-2018

Wat een leuke camping, met ontzettende lieve eigenaren die er echt alles aan doen om het je naar je zin te maken! Keihard werkende mensen zijn het. Toen wij aan kwamen begon het keihard te regenen we konden onze tent dus niet opzetten want het ging nog wel een tijdje door.. Wij besluiten om daar pizza te eten ( wat hij zelf maakt en wat echt heerlijk is ) en om af te wachten wat de regen gaat doen. Komt de eigenaar naar ons toe en zegt tegen ons dat dit geen doen is en dat we gebruik mogen maken van 1 van zijn door reis kamers en dat we dan de volgende dag rustig de tent kunnen opzetten. Super toch!! De kinderen vonden het daar ook geweldig en wij ook!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

van der Gaag
7-8-2018

Wat een leuke vakantie was dit! De eigenaren van de camping doen er alles aan om het je naar de zin te maken, tevens werken ze allemaal keihard. Zo ook de schoonmaakster, alleen jammer dat de campinggasten er op zijn zachtst gezegd een puinhoop van maken. Voor de kinderen is er genoeg te doen op de camping en er zijn leuke dingen in de omgeving te doen. Hebben gretig gebruik gemaakt van het zwembad ivm de hoge temperaturen. De pizza's, de broodjesservice, ijsjes en het ontbijt zijn een aanrader. Al met al, heerlijk genoten!

Voor herhaling vatbaar

Ad
18-2-2018

Een nette camping. Ze bezorgen je korting op de toegang van het zwembad als je de kaartjes op de camping koopt. Van Troisvierges op de Vennbahn komen is nog wel een ding. Bij het station met 10% omhoog hakt er direct in. Ook onderweg (mogelijk door afsluiting van een paar tunnels i.v.m. vleermuizen) kwamen we nog twee stukken met een stijgingspercentage van 10% tegen. Wel mooie natuur voor een uitstapje naar Burg-Reuland. De VVV aan een pleintje bij het station heeft info over wandel- en fietsroutes. Wij wandelden het Natuurpad Cornelys Millen. De zwarte ooievaar hebben we helaas niet gezien. Ze bakken pizza op de camping maar de wachttijd kan wel oplopen door de beperkte capaciteit van de oven.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne camping!

Miranda
17-8-2017

Gastvrije eigenaren, meedenkend en relaxed. Goede verhouding prijs /kwaliteit. Sanitair is prima, camping ziet er netjes uit. Kampeerplaatsen zijn over het algemeen ruim. Gratis Wifi over de hele camping. Douchen met een sep-key zonder extra kosten. Ijsjes en biertjes voor een euro. Vers brood van de bakker te bestellen bij de receptie. Zwembad (binnen en buiten) en andere sportvoorzieningen zijn van gemeente. Buitenzwembad is echt heel mooi, ziet er nog erg nieuw uit. Entreebewijs kun je kopen bij de receptie. (Kinderen tot 12 voor 1 euro, volwassenen 2 euro) hele dag in en uit lopen mogelijk. Nadelen van de camping zijn: geluid van de trein (ook 's nachts) en de overheersende kerkklokken, maar daar kunnen de eigenaren niets aan doen. Ondanks het slechte weer een leuke week gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk!

IW
9-8-2017

Wij stonden eind juli en begin augustus op deze camping en hebben het enorm naar ons zin gehad. Zeer vriendelijke eigenaren die met je mee willen denken als je ze een vraag stelt. Ook wij hebben de muziek van de kermis gehoord. Deze ging tot laat door, maar zowel onze kinderen (tussen de 10 en 14 jaar) als wijzelf hebben het niet als heel hinderlijk ervaren. Een heerlijk zwembad en sportveld!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne camping!

Elisabeth
8-8-2017

Fijne en leuke camping met een gezellige sfeer . Beheerders zeer vriendelijk en behulpzaam. Leuk nieuw (buiten)zwembad waar je een kleine vergoeding voor betaald. Sanitair verouderd maar wel schoon. Douchen geen gedoe met muntjes en gratis wifi. Trein hoor je wel goed maar niet hinderlijk. Prachtige omgeving. Wij zijn blij verrast en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tegenvsller

K.C.
6-8-2017

Probeer in ieder geval de periode met kermis te mijden. Half twee snachts en de muziek stast harder dan bij welk hard rock festival dan ook. Kids huilend op bed omdat ze niet kunnen slapen. Camping is verouderd, sanitair ook. Horecagelegenheid is verre van ideaal. Mij zie je niet meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Troisvierges in Troisvierges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Troisvierges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.