Tijdelijk €25 aanbetaling

Troisvierges

We hebben de beste aanbieders voor Camping Troisvierges voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 118 reviews
+54

8.9FantastischScore uit 118 reviews
  • 6.2Staat v/h sanitair
  • 7.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Troisvierges (Luxemburg) is een gemoedelijke camping met behulpzame eigenaren. De camping is goed onderhouden en heeft gescheiden staanplaatsen. Het sanitair is netjes. Je kunt gebruik maken van het zwembad en de sportvelden van de gemeente. Aanraders in de buurt zijn de grotten van Hotton en de steden Vianden en Luxemburg.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

118 Reviews over Troisvierges

• 9J Jagtenberg23-08-2022

Prima camping!

Wij hebben 2 heerlijke weken op deze camping gehad Prachtig zwembad Wij hadden mooie afgebakende plek onder de bomen Voor de kinderen veel leeftijdgenoten om mee te spelen Toiletgebouw is wel aan vernieuwing toe… desondanks altijd schoon.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9P.13-08-2020

Prima camping

Deze camping is prima zowel voor trekkers als voor langduriger verblijf. Het tentenveld is ruim opgezet. Niet overal schaduw. Veel sportfaciliteiten op de camping. Sanitair is schoon en goed verzorgd. Vrij ver van tentenveld. In restaurant op de camping kun je prima en goedkoop eten. De warme bakker is op loopafstand van de camping. De omgeving is erg mooi. Goede uitvalsbasis voor het verkennen van de Ardennen en Luxemburg.

• 9Eetgelegenheden
  • 8fred20-12-2019

Mooie camping met schoon maar verouderd sanitair

Mooie camping, vooral de hoger gelegen plaatsen tegen Troisvierges aan. Sanitair wordt brandschoon gehouden maar is wel zwaar verouderd. Prachtig zwembad. Eetgelegenheid matig, maar de pizza's zijn heerlijk. Uitgezette wandelingen in de buurt, sommige al vanaf de camping. Voor restaurants moet toch echt met de auto gereden worden (Clervaux) maar route is geen straf. Op loopafstand een treinstation waarmee je voor weinig geld naar Luxemburg stad kan rijden. Trein loopt trouwens langs de camping maar geeft voor de meeste plaatsen geen overlast

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Fam Keizer29-08-2019

Mooie camping

De camping ligt in een mooie groene omgeving met vriendelijke ontvangst bij receptie, toilet gebouw is oud maar word iedere dag netjes schoongemaakt.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Fam. Veenman18-08-2019

Prima camping, leuk voor een keer.

Mooie, rustige camping. Mooi zwembad. Het sanitair is echt verouderd, toe aan een opknapbeurt. Animatie is zeer matig. De eigenaar spreekt een woordje Nederlands. In het dorp vlakbij staan 2 kerktorens die iedere ochtend om 6 uur flink losgaan. Mooie wandelomgeving.

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 5Klaas Rijkeboer15-08-2019

alleen als de zon schijnt

Gemeente camping, voor wat oudere kinderen buiten het zwembad niets te doen.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8V12-08-2019

Gewoon prima, prachtig zwembad

Zeer vriendelijke eigenaren. Sanitair is wel vrij verouderd en kan echt wel een opknapbeurtje gebruiken. Daarentegen heb ik nog nooit zo vaak schoonmaak gezien op een camping dus alles word wel netjes schoon gehouden. Leuke kleinschalige camping met ook wat animatie maar niet elke dag, helemaal prima. Zwembad is fantastisch en vooral het aparte peuterbad ( had ik eigenlijk de camping op uitgezocht) viel bij onze kinderen erg in de smaak en hierdoor hoefden wij zelf niet altijd perse het water in. Elke avond pizza's patat en dergelijke te krijgen. Voor maar 8 euro pizza (eigenaar bakt) Of 10 euro friet met biefstuk. Tip kasteel in vianden vonden wij echt een aanrader, ook leuk voor de kinderen.

• 8Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 9Klaas18-07-2019

Fantastische cammping

Mooie camping met zon en schaduw plaatsen. afgescheiden plaatsen door hagen maar wel zo dat je prive hebt maar toch ook contact kan maken . in het dorp zijn twee kleine supermarkten en een bakker waar je vanaf de camping lopend naar toe kunt. De speeltuin en het zwembad zijn nieuw en echt supper voor kinderen. Wel zou het wenselijk zijn dat soms het binnenbad wat vaker open is ivm fris weer. Verders de beheerder is heel vriendelijk en hehulpzaam. In de morgen kun je ontbijt reserveren en in de avond kun je pizza. Enz bestellen .

• 8Jenny17-06-2019

Fijne camping, rustig dorp.

Fijne, schone camping met een apart veldje voor fietsers. Door de vele bomen op de camping zijn er veel schaduwrijke plaatsen. De camping is groot maar toch redelijk rustig, en beschikt over een groot buitenzwembad waar de campinggasten gratis gebruik van mogen maken. Op loopafstand van de camping is een treinstation, wat de verbinding met grotere en interessante plaatsen (Clervaux, Luxemburg stad) erg gemakkelijk maakt. Het onthaal op de camping is zeer vriendelijk, en de receptie is erg gastvrij en behulpzaam. Bij de receptie is ook wat eten en drinken te krijgen. Het dorpje Troisvierges is verder niet heel spannend, maar mocht je een uitvalsbasis in regio Noord-Luxemburg zoeken, dan is deze camping wel een aanrader.

• 6Eetgelegenheden
  • 8honoré p09-06-2019

gezellige camping in een prachtige omgeving

leuke hemelvaart-vakantie gehad, gezellige camping, mooie omgeving, sanitair basis maar proper het kan wel een opfrisbeurt krijgen. verschillende soorten plaatsen met haagjes, zonder haagjes open terrein, tentenkamp of in soort van hoogte staanplaatsen. wij hadden plaats 37 die was reeds bezet en was iets te klein voor onze caravan, de vriendelijke eigenaar heeft het dan opgelost door ons naar de hoogte etages te sturen, daar waren de plaatsen groter en opener. zeer verzorgd zwembad !!! het was nog iets te fris maar dat kwam door het afgelopen weer. prijs/ kwaliteit ok ! algemeen nette terreinen en heel rustig waar wij stonden (148). geen winkeltje maar wel kans op broodbestellingen. waterkraantjes dichtbij onze staanplaatsen.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar