Hotel Les Timandines

Hotel Les Timandines

8Fantastisch

Luxemburg, Diekirch, Troisvierges

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Les Timandines?

8Fantastisch

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Les Timandines

• 2017
    8Mike08-06-2017

Goede kwaliteit

Vriendelijk personeel. Prima ontbijt en erg goed diner. Prima kamers en goede wifi. Naast het treinstation en aan de andere kant van het spoor is een leuk café.

Alleen gereisd in juni 2017

• Oude reviews

8M. Mulder11-05-2014

Goed en meer als eerlijk

Kamer is in orde, simpel en schoon. De galerij van het Hotel is erg gehorig, zeker als er overaktieve Duitsers zijn. Direct aan het spoor en station, maar geen geluidsoverlast. Goede prijs voor een overnachting. Prive ontbijt aan tafel, geen buffet. Fietser kunnen de fietsen stallen in de bergruimte. Centum van Troisvierges is niets voor uitgaanders. Supermarkt nabij het tankstation voorbij het centrum. De perfecte lokatie voor de start van de Vennbahn tour naar Aachen.

Alleen gereisd in mei 2014

1 tip over Hotel Les Timandines

• M. Mulder, 11-05-2014

Neem het dagmenu in het hotel zelf en laat je in de kwaliteit van een sterrenrestaurant verrassen. Voor de prijs kun je het niet laten. Absoluut de moeite en het geld meer als waard!!!

0 vragen over Hotel Les Timandines

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV