Hotel Auberge Restaurant Lamy

HotelWeer vandaag19°11°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Restaurant Lamy voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Auberge Restaurant Lamy in het Nederlands

Super!

Fam. Koers
28-10-2017

Onze huwelijksreis hier doorgebracht in kamer 12: aparte woon- en slaapkamer en enorme badkamer met bubbelbad. Bij aankomst lagen er bloemblaadjes op de salontafel in de vorm van letters "I love you" en bloemblaadjes op het bed. We hebben de eerste avond pizza's op de kamer besteld, en daar kregen we champagne bij. De andere avonden (1 week lang) hebben we in het restaurant gegeten en dat ging nooit vervelen: heerlijk eten en veel keuze! Heel vriendelijk personeel, een heerlijk bed en mooie omgeving voor wandeltochten en uitstapjes. Aanrader!

Oude reviews (archief)

Dit is top

De Landtsheer Alex.
11-4-2016

Veruit het beste hotel in de omgeving en ver daar buiten, moderne kamers en equipment van degelijke kwaliteit,een boxspringbed dat top is,knappe televisie(flatscreen zeer recent) de pizzeria is heel lekker evenals de huiswijn vooral dan voor s'middags maar s'avonds, het restaurant was een echte aanrader op alle vlakken, de wijnen zijn goed en vooral het geheel zowel de aperitief,de wijn,het eten alles is normaal van prijs,wij verblijven 4 a 5 maal jaarlijks in de ardennen,telkens in andere hotels maar wat we nu gevonden hebben ....gewoon top,wanneer je bv wil shoppen in Luxemburg dit is het uitgelezen hotel om te verblijven,wat ik zeker moet vermelden ,iedereen is er zeer vriendelijk en geeft topservice.

Julien thanks for all the good things and services.

Kind regards and see you soon.

Alex en Ingrid.

Moderne kamers in authentieke Auberge

Geert-Jan
2-6-2015

Hotel Auberge Restaurant Lamy is een prima hotel voor kort verblijf, mooie kamers met nette badkamer, goed bed en uitstekende service. Het eten in het restaurant is enorm goed en voor ieder wat wils! Aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge Restaurant Lamy in Troisvierges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge Restaurant Lamy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge Restaurant Lamy scoort een 9.13 uit 10 op basis van 3 reviews.