Camping Tintesmühlesterstersterster

Luxemburg, Diekirch, Tintesmühle

8.9Fantastisch

• 4.2Eetgelegenheden

Meer camping info

Middenin de natuur van Luxemburg ligt Camping Tintesmühle. Een kleinschalige camping met vriendelijke eigenaren die ook Nederlands spreken. De staanplaatsen zijn ruim. Hier kom je tot rust, maar voor de kinderen is er wel een speeltuin met trampoline. Of zij vermaken zich bij rivier de Our die stroomt over de camping. Kalborn is 5 minuten rijden.

37 reviews over Camping Tintesmühle

• 10F.F.22-02-2010

Fantastisch plekje

Nu al een viertal keren geweest, alleen met z'n tweeen, met de auto en met de motor. Totale rust in een erg mooie omgeving. Uitstekend sanitair! Zo'n camping zou je eigenlijk geheim moeten houden..

Alleen gereisd in februari 2010

• 10Familie Vanderplancke03-03-2009

Puike, mooie gezellige camping

Wij waren er de eerste maal in mei 2008. Wij hadden het er zo naar onze zin dat wij terugkeerden in juli en september. Ook in 2009 brengen wij er onze vakantie door. Het is een eerder kleine familie camping, uitgebaat door vriendelijke Luxemburgers die permanent aanwezig zijn. Het is er kraak net. Bovendien is de camping gelegen in een wondermooie omgeving, waar de Our de grens met Duitsland vormt. De wandelmogelijkheden zijn er quasi onbeperkt. Een aanrader voor wie op rust gesteld is.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2008

• 10dick13-08-2008

Heerlijke rustige camping

Kleinschalige vriendelijke camping voor jonge gezinnen en rustzoekers. Ligt aan de Our en aan diverse wandelpaden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2008

• 10Driesen28-04-2007

Vanaf de camping kan je een korte wandeling maken naar een panoramisch punt, de vlag die deze markeert zie je vanop de camping. Eens je daar boven bent heb je een ongeloofelijk overzicht van de camping en de vallei. Een aanrader om te doen als je net een lange rit achter de rit hebt gehad en even de benen wil strekken

Gereisd in april 2007

• 10Petra25-03-2006

Fantastische camping voor de rustzoekers. Erg aardige eigenaren,die inmiddels duidelijk nederlands spreken. Het terrein, de gebouwen en het sanitair zijn superschoon. Wordt elke dag schoongemaakt! Babyroom, wasmachine, droger aanwezig. Goede douches en wastafelcabines. De camping ligt tussen de heuvels aan het riviertje de Our. Je kan er uren wandelen en de routes zijn goed in kaart gebracht. De plaatsen zijn ruim en keurig genummerd. Je bent vrij om een plaats uit te zoeken. Voor de kinderen is er een zandbak, schommels en speeltoestellen. Ook is er een leuke ruimte waar, zelf meegebrachte, spelletjes gedaan kunnen worden. Bij koud weer wordt zelfs de openhaard voor aangestoken. Enige kleine nadeel is dat je een eindje (10 km) moet rijden om boodschappen te kunnen doen. Vonden wij echter niet bezwaarlijk. Een hele mooie, rustige en vriendelijke camping. Zeker een aanrader!

Gereisd in maart 2006

• 9wilma hogendoorn15-10-2005

Prachtige kleine camping voor mensen die van rust houden.Het ligt heel mooi in het Ourdal aan een beekje(de Our).Je kunt er dagen wandelen zonder iemand tegen te komen! Het is er superschoon. Toiletgebouw wordt iedere dag grondig gereinigd.Ik spreek uit ervaring want ik kom er al ruim 40 jaar!Je moet wel vervoer hebben want behalve de bakker ('s morgens om 8 uur) kun je er geen boodschappen doen en moet je ong.10km rijden voor de boodschappen.

Gereisd in oktober 2005

• 8Sylvia22-07-2005

Heel mooie camping midden tussen de bergen in een mooi dal. Sanitair word goed schoongehouden. Kleinschalige camping aan de Our (stromend water). Helaas geen zwembad. Wel een speeltuin. Bakker komt elke ochtend op de camping (met een bus)met vers brood. Cafe aanwezig met ijs en chips. Gezellige familiecamping. Tevens was/droog mogelijkheden. Mooie wandelroutes. Echt voor de natuurliefhebber.

Gereisd in juli 2005

3 tips over Camping Tintesmühle

• P.Damink, 05-05-2014

Neem je wandelschoenen mee, De omgeving is prachtig met veel wandelroutes die ook voor de niet zo getrainde wandelaars(zoals wij) goed te doen zijn.

• Marieke, 12-03-2014

Château de Clervaux bezoeken, erg mooi kasteel!

• Marieke, 12-03-2014

Fietsen in de bergen. Speurtocht in het bos. Met de kano de rivier af.

4 vragen over Camping Tintesmühle

• Renee de loos, 21-01-2018

Honden op de camping?

Zijn honden toegestaan op de camping?

• Kitty, 14-06-2017

Fietsen huren

Is het mogelijk om fietsen te huren in de omgeving?

• Thomas, 01-08-2014

Zwemmen

mag je hier in de rivier zwemmen?

fam-Thomas, 04-08-2016

Je kan gewoon zwemmen in de rivier. Maar het water staat meestal te laag om te zwemmen. Meer als kniediep staat er niet. Let wel: na regen kan het water 20 tot 30 cm stijgen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan