Camping Tintesmühle

8.8Fantastisch

• 4.3Eetgelegenheden
  • 9.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

Middenin de natuur van Luxemburg ligt Camping Tintesmühle. Een kleinschalige camping met vriendelijke eigenaren die ook Nederlands spreken. De staanplaatsen zijn ruim. Hier kom je tot rust, maar voor de kinderen is er wel een speeltuin met trampoline. Of zij vermaken zich bij rivier de Our die stroomt over de camping. Kalborn is 5 minuten rijden.

38 reviews over Camping Tintesmühle

• 8mout17-04-2012

zeer rustige mooie camping

zeer rustige en ruime camping waar wij geregeld terug komen

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Jan09-09-2011

Mooiste camping in vallei van de Our.

Wij volgden GR 5 langs de Our en zagen er hele drukke en vuile campings. Maar deze was werkelijk uitmuntend. Hele mooie en rustige ligging, aangename familiale sfeer. Mooi bar, spelen voor kinderen. Een klein paradijsje.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7k_knoef30-08-2011

Mooie camping, maar nooit meer!

Deze camping uitgekozen als doorreiscamp. Aangekomen. Blij verrast. Mooie camping aan de rivier. Ondanks het slechte weer, toch erg mooi.

Wij kregen omdat we maar 1 nacht verbleven plek vooraan. Nou helemaal perfekt dachten we. Helaas toen we de elektriciteit aansloten, sloeg alles op hol. Onze verwarming, die het nog nooit heeft gedaan (We hebben hem nooit nodig gehad en nooit uitgeprobeerd) deed het weer, maar was niet uit te zetten. De koelkast konden we niet op 220 V zetten, want dan sloegen de stoppen door. Een hele tijd bezig geweesd, om de juiste kabels van de verwarming te zoeken, om die door te knippen. De eigenaren (overigens verder wel erg aardig) gaven ons echt het idee, dat het door ons kwam. Dat voelde erg vervelend! Het was de 1e reisdag was en we hadden nu ook geen tijd meer een restaurant te zoeken.

Gelukkig bij de andere campings (5 stuks) niets meer aan de hand met onze koelkast op 220 v!

Door deze vervelende ervaring zullen wij hier niet meer komen

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10Joe25-08-2011

Natuurcamping is een terechte kwalificatie

Rust, mooie natuur, gedienstige uitbaters....alles wat een natuurcamping maar kan wensen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9persoon24-08-2011

prachtige camping

Een hele mooie camping. Mooie natuur, aardige eigenaren. grote plaatsen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, maar zijn eerder vertrokken omdat wij slaap tekort hadden. Grote familie's op de camping die het nodig vonden om tot diep in de nacht herrie te maken.en helaas komen die elk jaar. Erg jammer, want de camping verdient beter.

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Jet07-07-2011

Heerlijk plekje voor rustzoekers, wandelaars

Heerlijk genoten van de rust op deze camping. De tekst van vorige beoordeling 'deze plek zou je eigenlijk geheim moeten houden' klopt wel:) Deze camping is geschikt voor iedereen die kippevel krijgt van het woord Animatie.En voor wandelaars, boekenwurmen, fotografen of voor rustzoekers. Mooie ruime plaatsen, sanitair erg schoon (dagelijks uitgebreid schoongemaakt), vriendelijke eigenaar (die meteen meedacht hoe de tent te zetten ivm de zon en het middagslaapje van onze zoon). Wandelroutes vanaf de camping te lopen, kaarten te verkrijgen bij de eigenaar. Grote winkelcentrum op 15min rijden. Tip: als je aanrijdt ga via de kaart en zet je Tomtom uit.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 10Familie Vanderplancke Westende08-06-2011

zowel camping als omgeving zijn subliem !

Camping Tintesmühle wordt uitgebaat door een vriendelijke gastvrije Luxemburgse familie. Het is een aanrader voor mensen die houden van rust en de natuur. Zowel het terrein als het sanitair zijn uitermate verzorgd. Ook gemanierde viervoeters zijn er welkom. Bovendien kan men er in de bar terecht voor een lekkere Luxemburgs wijntje of biertje.

Gereisd met partner in april 2011

• 10fam morel16-03-2011

formidabel rustig plekje kindvriendelijk no stress

ook met vrienden en andere familieleden is dit een droomplek.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2011

• 9Marck08-08-2010

Mooi!

Nu ben ik zelf een tentkampeerder en schrok ik eerlijk gezegd een heel klein beetje van de caravans, maar die vergeet je snel op deze prachtige plek. Rust en ruimte in een prachtige natuur- wandel gebied...hier komen we vast nog eens een keertje terug. Ohja...ligt langs een rivier waar het prima spelen is voor kinderen. Helaas ook hier de warmwater voorziening in de douche wat minimaal...maar dat is echt een klein detail. Broodjes bij de vriendelijke camping-mevrouw aan de dure kant.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Jojanneke van den Berg08-07-2010

Paradijselijk

De camping is echt een zeer idyllische plek. Hier kun je echt onstressen en helemaal tot rust komen. Wakker worden met het geluid van de kabbelende beek en de ruisende bomen. Fantastisch uitzicht met in het dal de Our en daarachter de beboste heuvels.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2007