4 vragen over Camping Tintesmühle

• Renee de loos, 21-01-2018

Honden op de camping?

Zijn honden toegestaan op de camping?

• Kitty, 14-06-2017

Fietsen huren

Is het mogelijk om fietsen te huren in de omgeving?

• Thomas, 01-08-2014

Zwemmen

mag je hier in de rivier zwemmen?

fam-Thomas, 04-08-2016

Je kan gewoon zwemmen in de rivier. Maar het water staat meestal te laag om te zwemmen. Meer als kniediep staat er niet. Let wel: na regen kan het water 20 tot 30 cm stijgen.

• peter, 30-07-2011

sluitingstijden sanitair

Als ik op de website kijk dan zie ik dat ik tussen 12.00 en 15.00 en tussen 21.45 en 07.00 niet naar de toilet kan. Dat zou betekenen dat ik in de middag en 's nachts mijn heil in het bos moet zoeken. Dit kan toch niet waar zijn?

G van den Berg, 08-08-2011

Dat staat inderdaad op de website,maar klopt niet hoor.Je kan gewoon naar toilet,alleen de douches sluiten om 22.00.Vanaf 7.00 kan je weer lekker douchen.