Géén boekingskosten

• 9.6Staat v/h sanitair
  • 7.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Middenin de natuur van Luxemburg ligt Camping Tintesmühle. Een kleinschalige camping met vriendelijke eigenaren die ook Nederlands spreken. De staanplaatsen zijn ruim. Hier kom je tot rust, maar voor de kinderen is er wel een speeltuin met trampoline. Of zij vermaken zich bij rivier de Our die stroomt over de camping. Kalborn is 5 minuten rijden.

40 Reviews over Tintesmühle

• 9Ingrid19-04-2022

Heerlijke rust!

I have been on this camping already twice with students doing their 3 day/2day hike for Duke of Edinburgh's international Award. Always welcome, great facilities and friendly owner. We will be back.

• 9Sandra28-02-2022

Waar het konijn en de vos nog kunne praten

Het is een heerlijk rustige camping waar families en gezinnen al jaren lang komen. Er wordt bijvoorbeeld elk jaar door de gasten een speurtocht georginiseerd waar de hele camping aan mee kan doen. De beheerders stellen wat prijsjes beschikbaar en zorgen dat er lange tafels staan waar we kunnen uitpuffen met een drankje, een ijsje en water voor de honden. Als het erg warm is kunnen we in de Our met een tafeltje en een stoeltje afkoelen terwijl de kinderen om ons heen spelen en vissen. We kunnen heerlijk wandelen in Luxemburg en Duitsland en op een kwartiertje rijden met de auto is een groot winkelcentrum met alles wt je maar wilt. De beheerders helpen je waar mogelijk met alle voorkomende vragen die op een vakantie voor kunnen komen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Schuurman11-08-2020

Supermooie en schone camping. zeer ruime plekken!

Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaresse. Vervolgens heeft ze ons plekje laten zien. Een zeer ruime plek aan de Our. Alle plekken op de camping zijn ruim. Het gehele kampeerterrein is keurig onderhouden. Het sanitair heb ik alleen maar in schone staat gezien. Bij het café kan een drankje genomen worden of een ijsje gegeten. Het enige minpuntje is de beperkte WiFi en/of 4G, voor ons was dit echter geen probleem. Er is een klein speeltuintje, trampolines, tafeltennistafel en een luchtkasteel. Voor ons een zeer positieve ervaring op Tintesmühle!!

• 7Viv12-08-2019

Positieve rustervaring!

Top camping! Rust, prachtige omgeving en mooie wandelingen. Minpuntje: ongezellig buitenterras waar geen prijslijst hangt en de bazin alles noteert op je rekening. Achteraf blijkt dat de prijzen de pan uitswingen bv een 'Karmeliet' kost 5 euro. De prijs voor 1 nacht voor 2 volw en 1 tent kost 27 euro wat eigenlijk veel is want buiten de natuur en het superpropere sanitair is er niks te beleven.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Knuffeldoes Baukje07-08-2019

Aanrader

We zijn 2 dagen daar geweest. De camping ligt in een schitterend dal pal naast de Our. Het is een vrij kleine camping waar alles zeer proper is en zeer goed verzorgd. Een van de meest goed verzorgde campings ooit gezien. De eigenaars zijn zeer behulpzaam en ze zijn zeer welgesteld op hun camping. Het sanitair is ook zeer mooi en iedere dag wordt het gepoetst. Er zijn slechts 2 kleine details. Er is geen eetgelegenheid, geen telefoonverbinding en praktisch geen WIFI. Wie dat niet erg vindt zal hier een heerlijke tijd hebben en tot rust komen. Honden zijn welkom maar wel aangelijnd wat overigens overal daar. Voor plezier moet je er niet zijn maar voor een heerlijke rustige vakantie is dit the place to be. Wie weet komen we terug.

• 2Eetgelegenheden
  • 10Mark Dorgelo20-01-2019

Camping Tintesmuhle is prachtig gelegen midden in het Ourtal op de grens van Luxemburg met Duitsland. Is zowel beschikbaar met caravan, tent of camper. Zeer gastvrij, top sanitair en prachtige natuur.

• 10Ruud12-08-2018

Fantastisch.

Pluspunten: geweldige ligging, rust, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars, brandschoon sanitair.

Misschien een minpuntje: zo rond 8.30 uur gaat er een signaal af, dit betekent dat de bakker is geweest.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Ruud10-08-2017

Geweldig een aanrader!

Wij hadden een aantal campings in Luxemburg op ons programma staan, Tintesmuhle was de eerste op onze route en het plan was om hier 2 nachten te blijven. Het beviel ons echter zo goed dat wij hier onze hele vakantie hebben doorgebracht. Super vriendelijke eigenaars, modern en schoon sanitair, fantastische plekken enz. enz.

• 9VdB09-08-2017

Ontspannen!

Camping Tintesmühle is een kleine, gemoedelijke camping waar de kinderen zich goed kunnen vermaken in de Our, in het speeltuintje of het opzetzwembad. Zeer ruime kampeerplekken, direct aan de Our. Genoeg wandelmogelijkheden (ook kleinere afstanden met kleine kinderen) en genoeg te bezichtigen in Luxemburg! Florence en haar ouders onderhouden de camping goed! Het sanitair is nieuw en schoon!

• 10maaike30-07-2017

fantastisch

Heerlijke camping; verveelt al jaren NIET!!!! Super schoon, ruime plaatsen, heel rustig en buiten verkeerslawaai. Fijne eigenaren die alle moeite doen om het je naar de zin te maken. Heb je een keer iets waar je moeite mee hebt...dan is een gesprekje met de eigenaresse voldoende en wordt het probleem(pje) meteen opgelost. Voor ons een 10plus als cijfer en...de reservering voor volgend jaar is alweer gedaan.

Camping Tintesmühle info

Camping-informatie