Camping Um Bierg

J. Steijn, 25-6-2015

Kasteel Vianden met het zomerfestival

De markt in Bastigne 1x per 2 weken op zaterdag

Sieneke, 29-5-2014
Wandelen kun je hier naar hartelust
Hettie, 15-9-2013
wij vinden de kampeerplekken op het achterste veld een aanrader.Je kan je auto goed kwijt, en je kan goed allerlei wandelingen maken vanaf de camping, en het is er rustig.

goudbruin139, 6-8-2013
Naar Vianden om daar o.a. het prachtige kasteel te bekijken
L. Pepping, 6-8-2013
Bastogne, met het openbaar vervoer naar Stad Luxemburg (4 euro pp voor trein en bus, retour. Kinderen tot 12 jaar gratis).
Hettie Toeter-Dijkslag, 14-1-2013

Met de trein een dagje naar de stad Luxemburg.

Dierentuin in Merveilleux.

Veel kastelen te zien.

Bastonge, met verschillende oorlogsmusea.

Henk en Marian Lemckert, 24-7-2012
Wij staan graag op het hoge gedeelte van de camping, aan de rand van het veld, waardoor we een prachtig uitzicht over de omgeving hebben. In het vóór- en naseizoen is het wellicht handiger om wat lager te gaan staan vanwege de beschutting die het omliggende geboomte dan geeft.