Tadler-Moulin

Reviews over Tadler-Moulin

Was weer top

Vader en dochter,
    10-9-2018

De familie Keiser heeft ons voor de zoveelste maal weer blij verrast. Camping lag er wederom netjes bij. We hadden een weekje geboekt, werden vriendelijk geholpen. Zowel in de reservering (ivm wat vragen) en op de camping eveneens. Je ziet dat de eigenaar in alle drukte van camping en boerenbedrijf, vriendelijk blijft. Sanitair was heel schoon, lekker ruim opgezet en de zgn Sepkey is ideaal. Camping is geschikt voor kids t/m ongeveer 10 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Vriendelijke camping voor jong en oud

Paul,
    13-8-2018

+ Mooie plaatsen aan een beekje. Geen zichtbare verbods regels.

+ ideale camping voor jonge gezinnen met kleine kinderen.

- Vuilcontainers zijn overvol en stinken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijne, relatief rustige camping aan het water.

Fam. Voncken,
    10-8-2018

Prettige camping om met kinderen te verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige camping aan een riviertje

Marieke,
    7-8-2018

Prachtige camping aan een riviertje waar de kinderen in laag water heerlijk kunnen spelen, dammen bouwen en met een luchtbed de stroom af kunnen drijven. De plekken aan het water zijn ontzettend mooi. De campingeigenaren zijn erg goed georganiseerd, alles verloopt via systemen die duidelijk zijn. Bij aankomst kun je een sleutel krijgen waar je geld op zet en waarmee je vervolgens kunt douchen en afwassen. Je betaalt dus alleen voor het warme water waar je gebruik van maakt. De douches zijn erg goed (warm en veel waterdruk). Sanitair is netjes. In de periode dat wij er waren was het erg warm en daardoor hebben onze kinderen niet veel gespeeld in de speeltuin, maar de mogelijkheden zijn er wel. Er vinden ook wat activiteiten plaats die door de camping worden georganiseerd, zoals ponyrijden (wel tegen betaling) en schminken (gratis). De omgeving is prachtig, je kunt goed wandelen en moutainbiken. Wij gaan hier zeker terugkomen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super camping

Fam. Moonen,
    1-9-2017

Werkelijk fantastische camping voor families en voor mensen die op zoek zijn naar rust. Langs de rivier de Sure kunnen kinderen hun plezier op evenals in de speeltuin. Het sanitair is brandschoon en de fam. Keyser is erg vriendelijk en servicegericht.

Zodra je bij Bastogne de grens overgaat naar Luxemburg kom je langs een nieuw winkelcentrum genaamd KNAUF waar werkelijk alles te koop is en waar je voordelig kunt tanken.

Restaurants tref je aan in Fuussekaul richting Ettelbrück op c.a. 10 km.

Gereisd met partner in augustus 2017
Tadler-Moulin scoort een 8,9 uit 10, op basis van 7 reviews