Chalet Imoilbert

Chalet info

Meer chalet info

1 review over Chalet Imoilbert

• 9Jeroen22-08-2012

Overweldigende stilte in een prachtige omgeving

Het huisje is zeer rustig gelegen in een bijna verlaten dorpje zo lijkt het. De ontvangst van de eigenaar is alleraardigst en het chalet is goed onderhouden en schoon. De diverse terassen bieden voldoende gelegenheid om heerlijk van de zon en het uitzicht te genieten of in de schaduw te zitten om te lezen. Het interieur is eenvoudig maar doeltreffend, de keuken compleet met een combimagnetron...heerlijk voor broodjes bakken... De bedden zijn goed en stevig en voorzien van dekbedden, ( 1 kamer met 2 éénpersoonsdekbedden en 1 kamer met een 2 persoonsdekbed) en voldoende kastruimte. De badkamer heeft een hoog " doe het zelf gehalte"  maar is functioneel en bovenal Schoon!

Iedere ochtend werden we wakker met een prachtig uitzicht en het gezelschap van een eekhoorn, die we in het kader van de Olympische Spelen " Epke" hebben gedoopt. Daarnaast zie je veel (roof)vogels. Het is er in de omgeving uitzonderlijk stil, soms zo stil dat het " pijn" aan je oren doet..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

1 tip over Chalet Imoilbert

• Jeroen, 22-08-2012

Kortom: Zoek je rust en natuur dat is dit absoluut een aanrader!.....zoek je luxe en vertier...zoek dan verder of rij een paar kilometer Verwacht geen overbodige luxe want dat is er niet, een klein TV 'tje met slechts één NL zender en ongeveer 100 andere zenders, maar goed...je komt voor de rust! Een aanrader is om een dag te gaan treinen, voor 4 euro per persoon de hele dag openbaar vervoer in heel Luxemburg..Top Supermarkten in Manach op ongeveer 6 km afstand

0 vragen over Chalet Imoilbert

Chalet info