Reviews over accommodaties in Diekirch

Geweldig!

de Bruin, 11-3-2018
    Wij mochten de heropening meemaken van dit hotel, nu gerund door nieuwe Nederlandse eigenaren. We hebben heerlijk geslapen in de nieuwe bedden. Comfortabele kamer met goede douche en alles goed verwarmd. Alle kamers zijn op de boven verdiepingen met trap (geen lift). Fantastisch gegeten in het restaurant en borrelen kan men in de gezellige bar en bij mooi weer buiten op het terras. Voldoende parkeer gelegenheid en aan de overkant van de weg aan de Sure een speelplaats voor de kinderen. Men heeft duidelijk flink geïnvesteerd om van dit hotel weer een mooie accommodatie te maken. Chapeau!

Ja, dit is vakantie

Eric Pierlo, 8-3-2018

Een mooie camping waar hard gewerkt wordt. Mooi sanitair in hoofdgebouw. Camping heeft een super mooie ligging, nog niet zo gezien. Bistro is gezellig en goed.

Ik denk dat negatieve review hieronder een wel erg vreemde situatie schetst. Je kunt natuurlijk ook gaan kijken waar je gaat staan. Wij stonden bij plaats 31, echt een grote nette plaats, ook met honden, ideaal om daar de natuur in te gaan. Kinderen kunnen veilig over de camping. Eigenaren werken hard en denken mee met problemen. Kampvuurtje maken bij de tent met een stromend beekje en een uitzicht op de natuur, dat is vakantie!! Daarbij hele grote plaatsen. Wij willen zeker weer naar deze camping.

chapeau .

Eimert Schuurman, 3-3-2018

Onze Complimenten.

Tijdens hevige sneeuwval pech geval met de auto gekregen, bij Hotel Koener naar binnen gelopen om hulp te vragen bij de receptie, hier werden wij hartelijk geholpen door de medewerkers en eigenaresse, gezien ik in chateau-urspelt verbleef en zij mij geen service konden bieden i.v.m. ons pech geval, heeft een Ober i.o.v. de eigenarasse ons naar urspelt gebracht en hebben we daar de nacht geannuleerd en zijn terug gegaan met de Ober naar hotel Koener waar een kamer voor ons beschikbaar was.

de volgende ochtend konden wij mede door de hulp van de medewerkers van Hotel Koener en automobile club du Luxembourg onze weg vervolgen naar Nederland.

Daarom geven wij een dikke pluim voor de service van dit Hotel.

chapeau .

Eimert & Jemairo Schuurman

Almere-Buiten.

Fantastisch, erg naar ons zin gehad!

A. Samic, 26-9-2016

Een camping waar je volledig tot rust kunt komen. Geen massatoerisme en geen 'last' van je buren. De chalet voor 4 personen is prima ingericht, heeft een prachtig uitzicht en de omgeving is geweldig.

De eigenaren zijn erg (klant)vriendelijk. Ze doen echt hun best voor je.

Kortom: een aanrader.

Diekirch scoort een 7,8 uit 10, op basis van 1328 reviews