8,3

74 reviews over Camping De La Sûre in het Nederlands

We zijn zeer hartelijk ontvangen door de vriendelijke eigenaar. We verblijven momenteel in een sta caravan die alle verwachtingen overtreft. Zeer luxe en van alle gemakken voorzien. Mijn man is vrij lang en is vaak te groot voor een dergelijke accommodatie maar hier is het bed groot genoeg en ook de douche is ruim genoeg. De plekken zijn erg ruim, zowel bij de chalets als de sta plaatsen.

Er zit een restaurant bij de camping wat 6 dagen per week geopend is. De kaart is basic maar uitgebreid en kwalitatief goed. Mooi terras ook.

In het dorpje Reisdorf zelf is niets te doen maar dankzij het restaurant op de camping hoef je niet elke dag met de auto weg om te gaan eten. In de buurt zijn wel verschillende leuke dorpjes te vinden.

De eigenaren zijn zeer hartelijk en doen er alles aan om je verblijf naar wens te maken. Voor rustzoekers is deze camping zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader

Karin,
22-7-2018

Twee dagen op deze camping gestaan. We hadden een plekje aan de rivier. Mooie camping. Vriendelijke ontvangst. Sanitairgebouw lijkt pas nieuw. Is zeer schoon en voldoende capaciteit. Bakker op 200m vanaf de camping. En natuurlijk een mooie omgeving. Bij mooi weer kunnen de kinderen in de rivier zwemmen en spelen. Verder is er een klimtoestel en 2 schommels. Er is voor de kinderen geen animatie. Wel hadden we op zaterdagavond live muziek. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant, maar daar was het wel druk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooie camping in prachtige omgeving.

Margot,
15-7-2018

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Rustige camping.

Mooi en schoon toiletgebouw.

Prachtige plaatsen aan het water.

Gereisd met partner in juni 2018

Een heerlijke camping

Fam.Faas,
24-6-2018

Erg gastvrij

vriendelijke eigenaren

Mooie ruime plaatsen,prima sanitair.

De camping ligt in een dal met veel wandelmogelijkheden

Handig om te weten de bakker is op loopafstand!

De eigenaren is nog niet klaar hij heeft nog heel veel plannen voor de camping

Gereisd met partner in juni 2018

Mooie camping , maar heel duur nog in september

Vlagzalm,
24-9-2017

Een prijzige camping en geen eet of drinkgelegenheden meer in september...!!!

Gereisd met partner in september 2017

Voor herhaling vatbaar

Kampeerder,
19-8-2017

Mooie nette camping, vriendelijke mensen en fijne omgeving om te fietsen. Hopen dat de eigenaar verder gaat met het opknappen van de camping en toilet gebouw, het is nu mooi en schoon maar het moet nog net even helemaal afgemaakt worden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heel goede camping

fam Nuydens De Prins,
18-8-2017

Niets gewoon doen mooie plaatsen . Een min puntje is het gras op de plaatsen aan de rivier staat soms wat hoog als je toekomt nadat er juist iemand weggegaan is voor de rest prima camping.

Gereisd met partner in augustus 2017

Super tof

Kevin Pielemans,
15-8-2017

We waren hier met 5 man, en we hebben ons prima vermaakt! Lekker biertje halen bij de bar, gezellige vrouw achter de receptie, samen met een vriendelijke jongeman, waarmee je prettig kunt kletsen. Leuke concerten en avond-evenementen. Jammer dat er alleen snacks af te halen zijn, maar dat is een minpunt tegenover honderd pluspunten. In de ochtend lekkere broodjes ophalen en wegfietsen met de fietsen die daar te huur zijn. Tot slot, wij hebben het erg leuk gehad en komen zeker nog een keertje

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Uitstekend naar zin gehad!

Hans en Evelien,
1-7-2017

Prima camping, rustige ligging (maar toch overal dichtbij) en mooie fietspaden. 's Morgens verse broodjes en 's avonds lekker eten op het grote terras. Of gewoon een ijscoupe halen na het avondeten bij de caravan.

De kaart is beperkt, maar uitgebreid genoeg voor een kleinschalige camping als deze.

En een prima prijs/kwaliteit-verhouding.

Waar Silvia wat stiller is, straalt Dominique altijd enthousiasme en gastvrijheid uit en is altijd behulpzaam bij (praktische) vragen.

Sanitair is altijd schoon, waarbij het altijd nog zo is, dat de troep (die we hier overigens niet gezien hebben) gemaakt wordt door de gasten zelf!

Staan daar door de vele jaren heen altijd versteld van.

Maar hebben 't hier gewoon erg goed naar ons zin gehad!

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke camping

Luc,
10-4-2017

De camping ligt in het dorp langs de rivier de Sure. Er zijn plaatsen aan het water. Sinds enkele jaren zijn er nieuwe beheerders die langzaamaan de zaak vernieuwen. Zo hebben ze een mooi nieuw gebouw neergezet met daarin receptie en restaurant. Er is een prachtig terras waar je heerlijk kunt vertoeven. Het sanitair is prima en goed schoon. In het dorp vind je een goede bakker.

Wij hebben er enkele dagen gestaan tijdens onze terugreis vanuit Frankrijk. Heerlijk gefietst langs de Sure.

Gereisd met partner in augustus 2016

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De La Sûre in Reisdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De La Sûre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.