Camping De La Sûre

CampingWeer vandaag20°10°
Camping De La Sûre
8,4

70 reviews over Camping De La Sûre in het Nederlands

Een prijzige camping en geen eet of drinkgelegenheden meer in september...!!!

Voor herhaling vatbaar

Kampeerder
19-8-2017

Mooie nette camping, vriendelijke mensen en fijne omgeving om te fietsen. Hopen dat de eigenaar verder gaat met het opknappen van de camping en toilet gebouw, het is nu mooi en schoon maar het moet nog net even helemaal afgemaakt worden.

Heel goede camping

fam Nuydens De Prins
18-8-2017

Niets gewoon doen mooie plaatsen . Een min puntje is het gras op de plaatsen aan de rivier staat soms wat hoog als je toekomt nadat er juist iemand weggegaan is voor de rest prima camping.

Super tof

Kevin Pielemans
15-8-2017

We waren hier met 5 man, en we hebben ons prima vermaakt! Lekker biertje halen bij de bar, gezellige vrouw achter de receptie, samen met een vriendelijke jongeman, waarmee je prettig kunt kletsen. Leuke concerten en avond-evenementen. Jammer dat er alleen snacks af te halen zijn, maar dat is een minpunt tegenover honderd pluspunten. In de ochtend lekkere broodjes ophalen en wegfietsen met de fietsen die daar te huur zijn. Tot slot, wij hebben het erg leuk gehad en komen zeker nog een keertje

Uitstekend naar zin gehad!

Hans en Evelien
1-7-2017

Prima camping, rustige ligging (maar toch overal dichtbij) en mooie fietspaden. 's Morgens verse broodjes en 's avonds lekker eten op het grote terras. Of gewoon een ijscoupe halen na het avondeten bij de caravan.

De kaart is beperkt, maar uitgebreid genoeg voor een kleinschalige camping als deze.

En een prima prijs/kwaliteit-verhouding.

Waar Silvia wat stiller is, straalt Dominique altijd enthousiasme en gastvrijheid uit en is altijd behulpzaam bij (praktische) vragen.

Sanitair is altijd schoon, waarbij het altijd nog zo is, dat de troep (die we hier overigens niet gezien hebben) gemaakt wordt door de gasten zelf!

Staan daar door de vele jaren heen altijd versteld van.

Maar hebben 't hier gewoon erg goed naar ons zin gehad!

Heerlijke camping

Luc
10-4-2017

De camping ligt in het dorp langs de rivier de Sure. Er zijn plaatsen aan het water. Sinds enkele jaren zijn er nieuwe beheerders die langzaamaan de zaak vernieuwen. Zo hebben ze een mooi nieuw gebouw neergezet met daarin receptie en restaurant. Er is een prachtig terras waar je heerlijk kunt vertoeven. Het sanitair is prima en goed schoon. In het dorp vind je een goede bakker.

Wij hebben er enkele dagen gestaan tijdens onze terugreis vanuit Frankrijk. Heerlijk gefietst langs de Sure.

Fijne camping in een mooie omgeving

Jaap & Karen
15-1-2017

Ik kan mij totaal niet vinden in de slechte kritiek van de vorige review. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door de campingeigenaar. Wij hebben hier schitterende fietstochten gemaakt, zowel in Luxemburg als Duitsland. Helaas brak mijn vrouw een dag voor (het oorspronkelijke) vertrek haar enkel in Duitsland. Ze moest naar het ziekenhuis waar ze gelijk geopereerd werd. Ik moest dus wat langer blijven op de camping. Ik werd zeer goed opgevangen door de campingeigenaar en de buren op de camping. Ik mocht zelfs de nacht, dat ik langer moest blijven,niet betalen.

Oude reviews (archief)

Nooit meer !

Roose
4-11-2016

Heel nare ervaring op deze camping gehad. Uitbaters zijn heel vriendelijk zolang je veel consumeert op hun terras.

Doe je dit niet dan kan hij reageren als een beest bij het minste dat je gaat vragen. Toiletten worden niet elke dag gepoetst (niet op donderdag en niet op zondag). De vrouw van de campinguitbater hoef je ook niet veel meer te vragen na 18u, dan heeft ze al net iets te veel wijntjes op. Aan andere gasten waren ze gaan vertellen dat kinderen op de camping hun niet interreseren, deze brengen niet genoeg geld in de lade. Het ging zover dat ze hun kinderen verboden hadden om met onze kinderen te spelen. Ik zou iedereen willen aanraden, ga er naartoe voor een paar dagen, zolang kunnen ze de schijn wel ophouden.

Eentje om te onthouden!

Ineke
22-9-2016

Supergezellige camping met proper sanitair en goede voorzieningen (elektriciteit met zekering vlakbij je plaats, wifi, ...).

De eigenaars zijn ook heel vriendelijk en geven je een welkom gevoel.

Een aanrader!

Redelijk goede camping.

Jan
19-9-2016

We vonden de douche,s wel erg krap. De wifi was niet overal even goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De La Sûre in Reisdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De La Sûre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De La Sûre scoort een 8.39 uit 10 op basis van 72 reviews.