Camping Du Barragesterstersterster

Meer camping info

8 reviews over Camping Du Barrage

• 10Alex de Groot20-05-2016

Superleuke camping

Wij komen hier al een jaar of 5 op rij met een man of 15 op de motor. Supervriendelijk personeel en eigenaar. Dit is ook een leuke camping voor kinderen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8Jeroen H07-01-2015

Jaren plezier

Camping waar je veel vrijheid krijgt!

Ik ben hier 4 jaren op rij met vrienden op vakantie geweest in het hoogseizoen en twee keer in het voor seizoen. Alle keren op het groepsveld.

Camping waar je veel vrijheid krijgt. Op het groepsveld kan je veel ruimte innemen en kan je zelf kiezen waar je gaat staan. Vuur stoken kan voor je tent! Hout is uit de omringende bossen te halen. Overdag (10.00-22.00) is muziek geen probleem daarna dient het stil te zijn.

Sanitair is matig, douches zijn wel warm maar wel prijzig. In het hoogseizoen is het sanitair vrij schoon.

Voor kinderen is er een speeltuin en een zwembad, niet heel bijzonder. Er is een bar met terras waar ook koud bier per krat te koop is!

Personeel is niet erg vriendelijk. De vrouw kijkt alleen maar chagrijnig van zich af en steekt geen hand uit aan wat er op de camping moet gebeuren. De man kent de betekenis van werken en klantvriendelijkheid ook niet. Je hoort weinig van ze tot dat je de regels overtreedt, dan hoor je genoeg!

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 6Michelle 26-08-2013

Wat een ravage!

Het is geen dure camping en het ligt prachtig langs het water! Als je ervoor kiest op het achterste veld te gaan staan kun je zoveel ruimte innemen als je wilt, er zijn geen plaatsnummers o.i.d. Verder mag je in de beek vissen, elke avond vuurtje stoken. Dat is heerlijk!

Er zijn helaas ook wat minpunten.. Op het kampeerveld word het vuil verbrand door het campingpersoneel, waardoor de lucht van de vuilverbranding zo je tent in waait...

Op je kinderen wordt gescholden, of ze nu fietsen op de verkeerde plek, te hard springen op de trampoline of spetteren in het zwembad. De receptionist komt naar buiten en begint te schreeuwen tegen de kinderen, heel onvriendelijk, kinderen werden er bang van en durfden bijna niets meer.

Er zijn nauwelijks elektriciteitspunten (dus neem een lang verlengsnoer mee) en voor water moet je ook ver lopen!

Er is geen toiletpapier in het toiletgebouw aanwezig en ook het toiletgebouw is ver lopen als je op het kampeerveld kampeert.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 5a_kellerhoff27-07-2013

Voor ons niet meer

Site geeft een vertekend beeld van de werkelijkheid, animatiie? Niks van gezien. Camping heeft vele vaste plaatsen en de incidentele bezoekers worden daar gewoon tussen gepropt. Onze plaats was zo praktisch dat als je de tenen buiten de voortent stak, de passerende auto's erover reden bij het voorbij gaan. De aangeboden wifi werkte meer niet dan wel. Helaas maar wij zullen hier niet meer terug gaan.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Pronk16-07-2012

Mooie plek

De camping du Barrage is gelegen aan een mooie rivier. Van tevoren even gekeken op de recensies en daar stond vermeld dat het sanitair vernieuwd was. Dit was maar aan een kant van de camping. Het andere gedeelte was aftands en er hing een penetrante lucht van urine. Omdat het in het voorseizoen was was er ook geen gelegenheid om brood te bestellen. Jammer, heb in het verleden met deze camping betere ervaring gehad.

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Joep en Judith18-08-2009

Rustige gemoedelijke en gezellige camping

Wij hebben een hele leuke week gehad op Du Barrage. Mooie ligging, zeer vriendelijke uitbaters en personeel, een gemoedelijke sfeer, ruime en schone plekken, direct aan het water, en een hele gunstige prijs ( nog geen 20 euro per nacht voor twee personen, tent, electriciteit en auto) Zeker voor herhaling vatbaar!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2009

• 6Jay01-08-2008

Gezellige, ongewone camping

Leuke, niks moet alles mag camping (binnen de perken) er is niks te doen op de camping maar het feit dat je aan een leuke stromend watertje staat op een groot grasveld met 's avonds een lekker kampvuurtje maakt het top. We komen hier al 15 jaar en de kinderen (nu volwassen) gaan nog steeds ieder jaar een lang weekend mee. Het gezin is alleen iets groter geworden. TOP!!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7J. Snijder25-05-2008

De camping is heel mooi gelegen. De kinderen moeten zichzelf zien te vermaken, maar door de mooie ligging van de camping is dit geen probleem, o.a. door het ondiepe beekje.(vissen, zwemmen). Voor kinderen die vermaakt moeten worden is dit misschien niet de ideale camping. In de omgeving kunnen mooie wandeltochten worden gemaakt. Tegenover de camping is een bushalte. De sfeer op de camping is altijd ongedwongen en gemoedelijk. We zijn hier meerdere malen geweest met onze ex-legerauto's waaronder zware trucks en er was altijd plaats voor ons.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2007

1 tip over Camping Du Barrage

• Jeroen H, 07-01-2015

Zeker een aanrader voor groepen. Je krijgt veel vrijheid. Gezinnen moeten het groepsveld mijden maar de rest van de camping is daar voor geschikt.

Pinnen is geen optie dus neem contant geld mee. Voor boodschappen moet je een eindje rijden (Marnach)

0 vragen over Camping Du Barrage

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200