Chalet Chalet um Poul

Meer chalet info

12 reviews over Chalet Chalet um Poul

• 2018
    10Vereecken Hugo06-09-2018

The place to be voor een heerlijk verlof!

Na lang zoeken hebben we uiteindelijk dit vakantiehuisje gevonden. En heel tevreden omdat het qua prijs zeer gunstig is evenals de omgeving in volle natuur en met prachtige wandelingen om te maken.
    Ook de vriendelijkheid van de eigenaars is spontaan. Heerlijke mensen om mee te praten. Alles zeer netjes en modern. Er zijn ongeveer 2 jaar geleden dan ook renovatiewerken uitgevoerd. Waarschijnlijk is ook de trap dan aangepast want ik en mijn vrouw, 70 jaar oud, hebben er totaal geen problemen mee. Een plaats om tot rust te komen en op slechts enkele kilometers van het stadje Vianden en iets verder Diekirch. Ook een ander stel raadden we het reeds aan. Twee jaar na elkaar het huisje gehuurd en wat een constante wordt voor de volgende jaren☺. Beter hadden we niet kunnen vinden en geloof me, we hebben wat afgezocht!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2017
    8Lia09-09-2017

Geweldig

Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest en het was heerlijk. Je voelt je hier echt welkom. Maria en Andy zijn fijne mensen, je voelt je hier thuis.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

8erikdriessen22-10-2016

Niks mis mee

Prima huisje voor redelijke prijs. Ideaal met kleine kinderen, want aardige speeltuin en voetbalveld. Mooi uitzicht. Huisje eenvoudig, maar toch wel van alle gemakken voorzien. Boven geen verwarming, maar dik in oktober was het warm genoeg. Voor wie niet opziet tegen wat kilometers maken, ligt het goed centraal. Dichtbij Vianden bijvoorbeeld. Aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 9Math05-09-2016

Reden om vaak terug te komen!

Als je niet van rust en ruimt houdt moet je hier niet zijn.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Fam Feijen05-09-2016

Geweldig

Super vriendelijk ontvangst, de huisjes waren netjes en schoon. wie houdt van rust en ruimte is hier zeker op zijn plaats. Er zijn vele wandel mogelijkheden, we komen zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Marlies20-08-2016

In een woord geweldig

Eigenaars ontzettend aardige mensen, behulpzaam. Er staan vijf huisjes die eenvoudig maar compleet ingericht zijn. Nog nooit zo'n schoon huisje gehad. Voor kinderen is er een enorm groot grasveld die omheind is. Onze hond kon heerlijk rondscharrelen. Vanuit um poul kan je alle kanten op, wij zelf hebben iedere dag een mooie wandeling gemaakt dankzij de wandelroutes van Maria ( eigenaresse). Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8C. Verbraak01-11-2010

Heerlijke plek, lekker dichtbij.

Heerlijke plek om jaarlijks even te vertoeven. Geen zwembad, maar wel rechtstreeks uit het huisje het grote grasveld op om ,zonder verkeer, te kunnen ravotten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 9K. Stolk14-08-2010

Heerlijk rustige uitvalsbasis !

De omgeving is prachtig en de plek is fantastisch om lekker te onthaasten. Uitzicht is SUPER ! En kinderen hebben heerlijk de vrijheid om te rennen en spelen. Ze kunnen geen kant op dus je kunt zelf zitten, en genieten.

De huisjes zijn niet groot maar ruim genoeg en zien er netjes uit. De trap is wel even wennen, smal en stijl.

Wij vonden het een heerlijk rustige uitvalsbasis om leuke uitstapjes te maken. Vianden (7km), Diekirch (14 km) en Echternach(30? km) en heel veel andere leuke 'typische' Ardennense stadjes/dorpjes zijn allemaal goed te bereiken. Wij zijn ook een dagje naar Plopsa Coo geweest en met een ruim uurtje rijden is dat ook prima voor een dagje uit met kinderen.

Kortom, wij hebben een heerlijke week gehad in Um Poul en de kans is groot dat we nog eens die kant op zullen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9gerben en marjan08-08-2009

uitstekend

Gewoon een goede vakantie gehad met het gezin.Alles is op redelijke reisafstand.Groot voordeel dat de gastdame nederlands spreekt en zeer behulpzaam is.Even wennen is de trap naar boven waar de slaapkamers zijn.Het is een kindvriendelijk verblijf.De luxemburgers zijn gewoon vriendelijke mensen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Heidi29-06-2009

Rustig in mooie omgeving

5 huisjes aan een groot gras/voetbalveld met mooi uitzicht. Het is afgelegen, maar Vianden is 7km verder en de supermarkt in Ingeldorf-Diekirch 16km. Als je een wandelingetje vlakbij het huisje wil maken moet je wel uitkijken want je moet dan gewoon op de autoweg lopen. Luxemburg is niet zo groot, dus je hoeft niet ver te rijden voor allerlei bezienswaardigheden. Opletten dat ze vaak tussen 12 en 14u dicht zijn. De huisjes zijn prima ingericht. Ik zou niet met meer dan 4 personen er gaan slapen, want dan moet je in de woonkamer slapen (opklapbed). Voor mensen die slecht ter been zijn, is het niet zo'n aanrader omdat de slaapkamers boven te bereiken zijn via een steile (beetje enge) trap en de badkamer/wc beneden is. De benedenverdieping is betegeld, dus voor koukleumen: neem slippers/pantoffels mee. Wat volgens mij niet bij de beschrijving stond, is dat er een magnetron is en satelliet-tv (helaas (nog) geen Ned.zenders). De beheerster is Nederlandse.

Gereisd met partner in juni 2009

0 tips over Chalet Chalet um Poul