Chalet Chalet um Poul

11 reviews over Chalet Chalet um Poul in het Nederlands

Geweldig

Lia
9-9-2017

Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest en het was heerlijk.

Je voelt je hier echt welkom. Maria en Andy zijn fijne mensen, je voelt je hier thuis.

Oude reviews (archief)

Niks mis mee

erikdriessen
22-10-2016

Prima huisje voor redelijke prijs. Ideaal met kleine kinderen, want aardige speeltuin en voetbalveld. Mooi uitzicht. Huisje eenvoudig, maar toch wel van alle gemakken voorzien. Boven geen verwarming, maar dik in oktober was het warm genoeg. Voor wie niet opziet tegen wat kilometers maken, ligt het goed centraal. Dichtbij Vianden bijvoorbeeld. Aanrader.

Reden om vaak terug te komen!

Math
5-9-2016

Als je niet van rust en ruimt houdt moet je hier niet zijn.

Geweldig

Fam Feijen
5-9-2016

Super vriendelijk ontvangst, de huisjes waren netjes en schoon. wie houdt van rust en ruimte is hier zeker op zijn plaats. Er zijn vele wandel mogelijkheden, we komen zeker terug.

In een woord geweldig

Marlies
20-8-2016

Eigenaars ontzettend aardige mensen, behulpzaam. Er staan vijf huisjes die eenvoudig maar compleet ingericht zijn. Nog nooit zo'n schoon huisje gehad. Voor kinderen is er een enorm groot grasveld die omheind is. Onze hond kon heerlijk rondscharrelen. Vanuit um poul kan je alle kanten op, wij zelf hebben iedere dag een mooie wandeling gemaakt dankzij de wandelroutes van Maria ( eigenaresse). Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug.

Heerlijke plek, lekker dichtbij.

C. Verbraak
1-11-2010

Heerlijke plek om jaarlijks even te vertoeven. Geen zwembad, maar wel rechtstreeks uit het huisje het grote grasveld op om ,zonder verkeer, te kunnen ravotten.

Heerlijk rustige uitvalsbasis !

K. Stolk
14-8-2010

De omgeving is prachtig en de plek is fantastisch om lekker te onthaasten. Uitzicht is SUPER ! En kinderen hebben heerlijk de vrijheid om te rennen en spelen. Ze kunnen geen kant op dus je kunt zelf zitten, en genieten.

De huisjes zijn niet groot maar ruim genoeg en zien er netjes uit. De trap is wel even wennen, smal en stijl.

Wij vonden het een heerlijk rustige uitvalsbasis om leuke uitstapjes te maken. Vianden (7km), Diekirch (14 km) en Echternach(30? km) en heel veel andere leuke 'typische' Ardennense stadjes/dorpjes zijn allemaal goed te bereiken. Wij zijn ook een dagje naar Plopsa Coo geweest en met een ruim uurtje rijden is dat ook prima voor een dagje uit met kinderen.

Kortom, wij hebben een heerlijke week gehad in Um Poul en de kans is groot dat we nog eens die kant op zullen gaan.

uitstekend

gerben en marjan
8-8-2009

Gewoon een goede vakantie gehad met het gezin.Alles is op redelijke reisafstand.Groot voordeel dat de gastdame nederlands spreekt en zeer behulpzaam is.Even wennen is de trap naar boven waar de slaapkamers zijn.Het is een kindvriendelijk verblijf.De luxemburgers zijn gewoon vriendelijke mensen

Rustig in mooie omgeving

Heidi
29-6-2009

5 huisjes aan een groot gras/voetbalveld met mooi uitzicht. Het is afgelegen, maar Vianden is 7km verder en de supermarkt in Ingeldorf-Diekirch 16km. Als je een wandelingetje vlakbij het huisje wil maken moet je wel uitkijken want je moet dan gewoon op de autoweg lopen. Luxemburg is niet zo groot, dus je hoeft niet ver te rijden voor allerlei bezienswaardigheden. Opletten dat ze vaak tussen 12 en 14u dicht zijn.

De huisjes zijn prima ingericht. Ik zou niet met meer dan 4 personen er gaan slapen, want dan moet je in de woonkamer slapen (opklapbed). Voor mensen die slecht ter been zijn, is het niet zo'n aanrader omdat de slaapkamers boven te bereiken zijn via een steile (beetje enge) trap en de badkamer/wc beneden is. De benedenverdieping is betegeld, dus voor koukleumen: neem slippers/pantoffels mee. Wat volgens mij niet bij de beschrijving stond, is dat er een magnetron is en satelliet-tv (helaas (nog) geen Ned.zenders). De beheerster is Nederlandse.

Eem heel mooi parkje, met de nadruk op "je", want echt groot is het niet. Wel heel aardige mensen en een heel mooi groot grasveld en leuke huisjes. De omgeving is ook schitterend en tijdens een avondwandeling kan het voorkomen dat je vossen, hazen en zelfs reetjes tegenkomt. Verder zijn er genoeg toeristische bezienswaardigheden in de buurt (al is alles in Luxemburg toch wel redelijk in de buurt). Echt een aanrader voor mensen die van cultuur en natuur houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Chalet um Poul in Putscheid / Stolzembourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Chalet um Poul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Chalet um Poul scoort een 8.56 uit 10 op basis van 11 reviews.