Hotel Pommerloch

5 reviews over Hotel Pommerloch in het Nederlands

Prima hotel

J.
16-8-2014

Mooie kamers, heerlijk eten, goede service alsook parkeergelegenheid. Het hotel is een goede uitvalsbasis voor bijv. Bastogne, Wiltz of Ettelbruck. Degenen die niet ver willen rijden, kunnen hun hart ophalen in het nabijgelegen Kaufcenter met een grote supermarkt, een H&M, Veritas, speelgoedwinkel etc. etc. Naast het hotel is een Aldi; heel handig voor de vergeten shampoo danwel andere toiletartikelen of voor de kleine trek 's avonds laat !!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Mooi hotel, jammer van de locatie

Saar
14-10-2013

We waren op zoek naar een hotel wat er ook uitzag als een hotel. De meeste hotels in Luxemburg in de prijsklasse waar wij in zochten waren hotels met bloemen en meer een boeren B&B dan een hotel. Dat is Pommerloch niet. Nette, schone kamers met een fatsoenlijke badkamer. Het restaurantgedeelte is ook erg mooi. Het eten is lekker maar wel wat aan de prijs dus niet iets waar je snel dagelijks gaat eten. Dat betekende een zoektocht want er is weinig in de omgeving. De ligging van het hotel is ook wat minder. Op de foto zie je groene heuvels, dat klopt als je voor het hotel staat. Als je met je rug naar het hotel staat zie je twee tankstations en supermarkten. Ook ligt het aan de doorgaande weg, maar dat vond ik niet echt storend. 's Nachts rijden er ook bijna geen auto's. Het hotel zelf is dus goed, maar de omgeving biedt weinig.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Komen zeker nog een keer terug

wwdros
      7-8-2013

Goede, schone 3 persoonskamer. Mooie omgeving, veel te doen, te bezichtigen. Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader!

W. Westenberg
      16-12-2012

Zeer vriendelijk en klant gericht personeel, een prachtig en sfeervolle inrichting. De kamers zijn mooi, schoon en de badkamer is voorzien van ligbad. Ook voor onze honden was aandacht d.m.v een traktatie, Het restaurant is vanaf 11.00 doorlopend geopend en heeft een uitstekende kaart.

mooi knus hotel

fvanpierlo
      Mon Mar 21 2011 08:12:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel net hotel met mooie veranda met uitzicht. parkeer gelegenheid voor de auto. mooie badkamer.knus hotel

Gereisd Met vrienden in januari 2011

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinTerras
      • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pommerloch in Pommerloch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pommerloch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.