Hotel Motel Bereler Stuff

Luxemburg, Diekirch, Pommerloch

7.9Goed

10 reviews over Hotel Motel Bereler Stuff

• 8Fam. J. van der Bunt16-08-2011

uitstekende optie voor een kort verblijf

Vanaf de buitenkant zou je het niet direct verwachten, maar de kamers zijn prachtig ingericht met uitstekende bedden. Slapen heerlijk. Badkamers zijn op zich in orde. Heb het idee dat de kamers vernieuwd zijn, maar de badkamers (nog) niet. Als dat ook gedaan wordt is het helemaal een topverblijf en krijgt hij van mij de waardering 9.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7Desiree26-07-2010

Eenvoudig motel.

Dit motel is geschikt voor 1 à 2 overnachtingen. Geen restaurant aanwezig, wel een ontbijtruimte. Vriendelijke eigenaresse en personeel. Doen alle moeite om het je naar de zin te maken. In de omgeving zijn tal van restaurantjes waar je goed kunt eten. Bijv. rest. Schumann.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8rico16-03-2010

prima hotel

2 nachtjes geweest, zeer vriendelijk ontvangst en de dames doen hun best om het je naar de zin te maken, prima hotel, goedkoop (57 euro 2 persoons kamer zonder balkon) mooie grote nette slaapkamer en grote badkamer en allebei zeer schoon, ik vond de bedden wat hard, grote parking voor de deur, eenvoudig maar goed ontbijt met harde broodjes, vlees, kaas, zoetwaren, thee, koffie, muesli enz, nabij groot shoppingcentre, wij komen hier zeer zeker terug!!

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Martens06-12-2009

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Ik denk dat andere mevrouw hetzelfde motel bedoeld. Wij zijn er zeker al een twintig tal keer geweesten steeds was de kamer en badkamer in orde. De dames zijn zeer gedienstig en je kan zoveel beleg bij het ontbijt krijgen als je wil. Gelukkig is het restaurant terug open, zeer lekker en gewoon de parking oversteken.

Gereisd met partner in december 2009

• 9GOVAERTS Walter02-06-2009

een aanrader

Is voor de beperkte prijs een aanrader. Wij hebben hier reeds verscheidene malen gelogeerd; telkens was het zeer goed: proper, vriendelijk, goed ontbijt, goed restaurant (in alle prijscategorieën) met zelfde naam ernaast, bevat de nodige luxe. Hetgeen Elena beweert in haar commentaar, moet ik ten zeerste tegenspreken, geen enkele van haar kritieken klopt met de realiteit die veel beter is.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Volcke André07-04-2009

een topper

aan te bevelen! De receptie/hulp bij ontvangst/ proper en netheid/PRIMA

Gereisd met partner in april 2009

• 7Vivian10-09-2007

Dit een functioneel/netjes motel. Geen overbodige luxe, maar alles is schoon en het ontbijt is erg goed. De gastvrouw was aardig en beleefd.

Gereisd met familie in september 2007

• 9Gys09-05-2006

Nieuwe Eigenaren en stukke beter dan het "groezelig" volk wat er eerst inzat. De accomodatie is leuk aangepast naar deze tijd en erg schoon. Lekker en snel eten en veel aandacht van de uitbater en zijn vrouw

Gereisd in mei 2006

• 5elena20-03-2006

Tekst: het is een motel net over de grens met Belgie; 50 euro per kamer voor 2 personen inclusief ontbijt; -oogt proper maar is erg vies, -bedlinnen erg verslijten, -de lakens van mijn bed zaten vol haar van de vorige gasten en waren niet ververst,ik ging nieuwe vragen en de gastvrouw zei "dat het de eerte keer was dat zoiets gebeurde"!?, -handdoeken heel erg oud en vol bleekwater vlekken, -verwarming op maximum maar nog altijd koud, ook in badkamer, -gordijnen laten veel te veel licht binnen en met de eerste zonnestralen ben je al wakker, -je voelt je niet comfortabel in het bijzin van de gastvrouw, ze is een heks

Gereisd in maart 2006

0 tips over Hotel Motel Bereler Stuff