Reviews over Pommerloch

Prima hotel

J.,
    16-8-2014

Mooie kamers, heerlijk eten, goede service alsook parkeergelegenheid.

Het hotel is een goede uitvalsbasis voor bijv. Bastogne, Wiltz of Ettelbruck.

Degenen die niet ver willen rijden, kunnen hun hart ophalen in het nabijgelegen Kaufcenter met een grote supermarkt, een H&M, Veritas, speelgoedwinkel etc. etc.

Naast het hotel is een Aldi; heel handig voor de vergeten shampoo danwel andere toiletartikelen of voor de kleine trek 's avonds laat !!

Mooi hotel, jammer van de locatie

Saar,
    14-10-2013

We waren op zoek naar een hotel wat er ook uitzag als een hotel. De meeste hotels in Luxemburg in de prijsklasse waar wij in zochten waren hotels met bloemen en meer een boeren B&B dan een hotel. Dat is Pommerloch niet. Nette, schone kamers met een fatsoenlijke badkamer. Het restaurantgedeelte is ook erg mooi. Het eten is lekker maar wel wat aan de prijs dus niet iets waar je snel dagelijks gaat eten. Dat betekende een zoektocht want er is weinig in de omgeving. De ligging van het hotel is ook wat minder. Op de foto zie je groene heuvels, dat klopt als je voor het hotel staat. Als je met je rug naar het hotel staat zie je twee tankstations en supermarkten. Ook ligt het aan de doorgaande weg, maar dat vond ik niet echt storend. 's Nachts rijden er ook bijna geen auto's. Het hotel zelf is dus goed, maar de omgeving biedt weinig.

Komen zeker nog een keer terug

wwdros,
    7-8-2013

Goede, schone 3 persoonskamer. Mooie omgeving, veel te doen, te bezichtigen. Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Een aanrader!

W. Westenberg,
    16-12-2012

Zeer vriendelijk en klant gericht personeel, een prachtig en sfeervolle inrichting. De kamers zijn mooi, schoon en de badkamer is voorzien van ligbad.

Ook voor onze honden was aandacht d.m.v een traktatie,

Het restaurant is vanaf 11.00 doorlopend geopend en heeft een uitstekende kaart.

uitstekende optie voor een kort verblijf

Fam. J. van der Bunt,
    16-8-2011

Vanaf de buitenkant zou je het niet direct verwachten, maar de kamers zijn prachtig ingericht met uitstekende bedden. Slapen heerlijk. Badkamers zijn op zich in orde. Heb het idee dat de kamers vernieuwd zijn, maar de badkamers (nog) niet. Als dat ook gedaan wordt is het helemaal een topverblijf en krijgt hij van mij de waardering 9.

Pommerloch scoort een 7,7 uit 10, op basis van 4 reviews