Vakantiehuis Frères

Vakantiehuis Frères

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Frères in het Nederlands

2008

Piepklein dorp op helling met uitzicht

Koert
17-1-2008

Piepklein dorp op helling met uitzicht. Station, beekje, bos op loopafstand. Huis enorm: woonkamer, vestibule, keuken, eetkamer, 2 schuren, badkamer, boven 5 grote slaapkamers en nog een badkamer. Ouderlijk huis eigenaars, investeert weinig: keukenapparatuur, servies, meubilair uit jaren 70. Niet proper en defect. Linnengoed echter prima, nieuwe CV, keurig sanitair. Rondom grasveld. Trappen gevaarlijk. Regio best leuk voor kinderen. Aanrader? Voor dit geld had je ook in een krappe caravan kunnen zitten!

Gereisd Familie in januari 2008

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Frères

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Frères in Pintsch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Frères zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.