Obereisenbach

We hebben een aantal aanbieders voor Obereisenbach voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Obereisenbach voor je op een rij gezet:

Reviews over Obereisenbach

Hier komen we zeker terug

Remon van Loon
    10-8-2013

Veel te doen in de omgeving. Mobilhome Blueberry is perfect voor gezin met jonge kinderen en als je van comfort houdt. Een lekkere bank, verwarming in alle kamers, een vaatwassen en wasmachine en uitgebreide keuken met o.a. oven en magnetron. Zo is camperen heerlijk relaxed.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

The place to be!

Con Raes
    21-10-2009

Wij komen al heel wat jaren op camping Kohnenhof, prachtig gelegen en buiten het seizoen een heerlijk rustige plek waar je volop op rust kunt komen. Lekker vissen en een prima uitval basis voor het doorkruisen van dit heerlijke land. De campingeigenaar is nooit te beroerd om je goede tips of adviezen te geven. Voor ons in mei en october the place to be!

Gereisd Met partner in mei 2009
Obereisenbach scoort een 8,2 uit 10, op basis van 13 reviews