8,6

31 reviews over Hotel Um Willspull in het Nederlands

Geweldig!

de Bruin
11-3-2018

Wij mochten de heropening meemaken van dit hotel, nu gerund door nieuwe Nederlandse eigenaren. We hebben heerlijk geslapen in de nieuwe bedden. Comfortabele kamer met goede douche en alles goed verwarmd. Alle kamers zijn op de boven verdiepingen met trap (geen lift). Fantastisch gegeten in het restaurant en borrelen kan men in de gezellige bar en bij mooi weer buiten op het terras. Voldoende parkeer gelegenheid en aan de overkant van de weg aan de Sure een speelplaats voor de kinderen. Men heeft duidelijk flink geïnvesteerd om van dit hotel weer een mooie accommodatie te maken. Chapeau!

Gereisd Met partner in februari 2018

laatste keer

sander
25-7-2013

Nadat we met de uitbater afgesproken hadden dat de prijs voor de kamer 55 euro incl. ontbijt zou zijn. gingen we de zolderkamer bekijken. aangezien het voor 1 nacht was, en de prijs redelijk gezien de kamer, hebben we deze genomen. we waren hier overigens al 2x eerder geweest. Toen we s' morgens opstonden en naar beneden wilden gaan waren de deuren op slot 8.30 uur. Door de keuken zijn we achterom naar buiten gegaan. Daar wist ons iemand te vertellen dat het ontbijt pas om half tien was. maar om iets over 9 kwam de eigenaar die ons vertelde dat het over een kwartiertje gereed zou zijn. Over het ontbijt geen slecht woord, keurig netjes en ruim voldoende. Toen we later met de koffer terug aan de bar stonden om de sleutel in te leveren, kwam de rekening te voorschijn 55 euro per persoon. Ik vroeg hem of hij wel helemaal in orde was, voor dat geld ga ik in een echte hotelkamer. en niet op een zolderkamer. Nadat hij tot 88 euro was gezakt zijn we vertrokken. tot nooit meer ziens. oplichter

Gereisd Met partner in juli 2013

Gezellig, gemoedelijk en rustig gelegen

Marijke van de Veerdonk
13-9-2011

Een lang weekend met vrienden gelogeerd in dit hotel. Het was eten was goed en het personeel was erg vriendelijk en zorgzaam. Het hotel is niet nieuw, maar de kamers zijn zeer netjes, schoon en verzorgd. Het hotel ligt in een natuurrijk gebied, bij de bossen en aan de Sure. Het was een geweldig weekend

Gereisd Met vrienden in september 2011

never again

Jansssens
3-3-2011

Wij zijn hier in de loop van de afgelopen jaren enkele keren blijven logeren. Telkens was er wel iets dat niet in orde was op de kamers: radiator van de verwarming 'tikte' de ganse dag, klodden stof in de kamer, geen warm water, lamp kapot,... Het ontbijt is OK maar heel sober en elke dag hetzelfde (heel weinig variatie). Maar het laatste bezoek was ook letterlijk het laatste. Keiharde muziek tot exact 1 uur 's nachts, daarna verminderd maar nog hoorbaar tot 03.45 uur. Nooit meer! Gelukkig dat enkele personen hier een dubbele 'fantastisch goede' beoordeling hebben gegeven, zodat het beoordelingscijfer wat opgekrikt is. Volgens mij loopt het daar niet goed af...

Gereisd Met jonge kinderen in september 2010

super plek om lekker rustig op vakantie tegaan

Eva
5-11-2010

een echte plek waar je bij kan tanken !!! na 24 jaar nog altijd het mooiste plekje op aarde en de beheerders (Y) super mensen

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

aan te bevelen voor groepen

Hans Janssen
14-9-2010

Gelegen in een dal en rustige omgeving. Het hotel is een uitstekende uitvalbasis voor sporters zoals wielrenners, mountainbikers en wandelaars. Het hotel staat daarbij garant voor een prettig verblijf waarbij de groep veel vrijheid geniet met ondersteuning van het vriendelijke personeel. Een echte aanrader voor mensen met conditie. Hans Janssen

Gereisd Met vrienden in september 2010

kleinschalig, mooie omgeving, vriendelijk

Henriëtte
13-9-2010

Kleinschalig hotel in een prachtige omgeving. De kamers zijn na de verbouwing weer up te date. Het eten was goed verzorgd, ontbijt, lunch en avondeten. Vriendelijk personeel. Het weekend met 25 personen (hardlopers) geweest, het was supergezellig. Komen hier elk jaar. Voor de motorrijders is er een schuur waar je de motor kunt binnenzetten.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

kleinschalig, goed, mooie omgeving

Henriëtte
13-9-2010

Kleinschalig hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn na de verbouwing weer up to date. Het eten was goed verzorgd, ontbijt, lunch en avondeten. We zijn hier geweest met 25 personen (harlopers) en het was supergezellig en goed verzorgd. Voor motorrijders is er een schuur waar je de motor kunt binnen zetten.

Zonde van zo'n mooie plek!

Jaqueline
16-7-2010

Onze indruk was mooie plek , maar helaas het hotel laat te wensen over. jammer maar echt waar. wij kwamen hier al jaren geleden met vrienden en toen was het nog echt lekker eten, service was toen OK! nu niets meer van terug te vinden , de kaart is summier en ook het ontbijt, jammmer jammer, jammer, wat ooit zo'n goed hotel was is nu....... helaas maar kan me de negatieve indrukken beamen. Nooit meer terug !

Gereisd Met vrienden in juni 2010

superrrrrrrrrrrrrrrr

wij
7-6-2010

wij komen al 23 jaar daar en het is er fantastisch. afeloopen jaren is het er alleen maar op vooruit gegaan. super vriendelijke mensen en super gastvrij. heel erg behulpzaam. gewoon gezellig. wij zijn zekers van plan om zo vaak we kunnen weer terug tegaan naar willspull.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jun 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Um Willspull in Michelau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Um Willspull zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.